Jan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hjemmeside: www.roskilde-festival.dk Bandliste: http://www.roskildefestival.dk/object.php?...538000c&code=45 145 band er lagt til. Det antas å komme 15-20 til utover våren. 13 & GOD (D/US) 5TH ELEMENT FEAT. CHUCK FENDER, RICHIE SPICE, TURBULENCE (JAM) ADDICTIVE TV (UK) ALTER EGO (D) DIE ANARCHISTISCHE ABENDUNTERHALTUNG (BEL) ANGU (GRL) ATAF (DK) ATHLETE (UK) AUDIOSLAVE (US) AUTECHRE (UK) ENZO & BOTTARI AVITABILE (I) DEVENDRA BANHART (US) THE BE GOOD TANYAS (CAN) BEATSTEAKS (D) BJØRN BERGE (N) BIKSTOK RØGSYSTEM (DK) BLACK SABBATH (UK) BLOC PARTY (US) THE BLUE VAN (DK) BNEGAO & OS SELETORES DE FREQUENCIA (BRA) BRIGHT EYES (US) BRÚÐARBANDIÐ (ISL) YURI BUENAVENTURA (CO) CAPTAIN COMATOSE (US/D) CARTRIDGE (DK) CHIC (US) IDA CORR (DK) CARL COX (UK) JAMIE CULLUM (UK) D-A-D (DK) DATAROCK (N) THE DEARS (CAN) DEATH FROM ABOVE 1979 (CAN) DESORDEN PUBLICO (VE) TOUMANI DIABATE (ML) DIAL ZERO (DK) JOHN DIGWEED (UK) DJOSOS KROST (DK) THE DRESDEN DOLLS (US) DUNGEN (S) DURAN DURAN (UK) DWI MEKAR (IDN) EFTERKLANG (DK) ENSLAVED (N) ERWIN THOMAS (DK) ESKOBAR (S) EVIL NINE (UK) THE FAINT (US) FANTÔMAS (US) FJÄRDE VÄRLDEN (S) FOO FIGHTERS (US) FOUR TET (UK) GATAS PARLAMENT (N) GLISS (DK/US) THE GO! TEAM (UK) GREEN DAY (US) THE HAUNTED (S) ARMAND VAN HELDEN (US) MICHELE HENDERSON (DM) HESS IS MORE (DK) THE HIDDEN CAMERAS (Can) IKSCHELTASCHEL (DK) INTERPOL (US) ISIS (US) THE ISKARIOTS (S) JOE TRUE (DK) JOHNOSSI (S) JUNIOR SENIOR (DK) KAADA/PATTON (N/US) KANO (UK) MORY KANTÉ (GN) KAREN (DK) KHONNOR (US) KONONO NO1 (CD) FEMI KUTI & POSITIVE FORCE (NG) KÅ (DK) LACK (DK) LAID BACK (DK) M83 (F) MEW (DK) MACACO (E) MAHALA RAÏ BANDA (ROM) MALDOROR (JAP/US) MARK ONE & VIRUS SYNDICATE (UK) THE MARS VOLTA (US) MERCENARY (DK) METRIC NOISE (DK) MIMAS (DK) MINT ROYALE (UK) THE MITCHELL BROTHERS (UK) MUGISON (ISL) MYLO (UK) NEW COOL COLLECTIVE BIG BAND (NL) JOANNA NEWSOM (US) O'HOI! SOUNDSYSTEM (DK/UK) OPTO FEAT. THOMAS KNACK & CARSTEN NICOLAI (DK/D) OH NO ONO (DK) THE OTHERS (UK) OUTLANDISH (DK) PATTON/RAHZEL (US) THE PERCEPTIONISTS (US) PLAN B (UK) PLANTLIFE (US) THE PONYS (US) PÅL JACKMAN (N) RADIO MUNDIAL (US) RAHZEL & DJ JS-1 (US) THE RAVEONETTES (DK) CRAIG RICHARDS (UK) ROOTS MANUVA (UK) RÖYKSOPP (N) SYLVIA MARKS & HAL 9000 (D) MIKAEL SIMPSON & SØLVSTORM (DK) SKA CUBANO (CUB/UK) SKAMBANKT (N) SNOOP DOGG (US) PETER SOMMER (DK) SONIC YOUTH (US) THE SPAM ALLSTARS (US) SUBMISSION (DK) SUNN O))) (US) SVARTBAG (DK) THE TEARS (UK) THIEVERY CORPORATION (US) LE TIGRE (US) TIKEN JAH FAKOLY (CIV) TIMBUKTU & DAMN! (S) TINARIWEN (ML) TOCOTRONIC (D) TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA (JAP) ALI FARKA TOURÉ FEAT. TOUMANI DIABATE (ML) TRENTEMØLLER FEAT. T.O.M. (DK) TWO LONE SWORDSMEN (UK) TYS TYS (DK) UNEXPLODED (DK) TOM VEK (UK) WARREN SUICIDE (D) WARSAW VILLAGE BAND (PL) BRIAN WILSON (US) Endret 7. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis Radiohead, Blindside og Refused kommer, kan jeg se for meg at jeg blir nødt til å ta turen. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Refused Er ikkje de oppløst, var noen som fortalte det, stemmer det? Har iallefall skjedd svært lite siden 1999. Hm, må vel nedover i år tenker eg... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg håper på Radiohead selv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er ikkje de oppløst, var noen som fortalte det, stemmer det? Har iallefall skjeddsvært lite siden 1999. Hm, må vel nedover i år tenker eg... Oi, det kan godt hende, når du nevner det.. Nedtur. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Kvikks, aero^^: vært der nede før? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Nei, dessverre. Eneste festivalen jeg kan skryte av er Quarten. Roskilde står på lista over "Må-gjøre-en-gang-ting". Lenke til kommentar
knert Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) jeg var på Roskilde 04. så KoRn, Avril Lavigne. FOR en stemme på Avril Lavigne, hun kan synge, men noe sceneshow var det verre med.. Likevel mener jeg og huske at det var allsang under de fleste låtene. KoRn. Utrolig samspilte. Nærmest perfekt lyd. Eneste som manglet var kommunikasjon med publikum. Eller, det var jo litt da. de takket fansen sin for at drømmen til KoRn ble oppfyllt. Og på Y´all want a single så ville Jonathan se alle vise fingeren. I wanna see all the middle fingers in the air. Bortsett fra det så var det lite. Uansett, Roskilde 04. Det var verdt alle penga, og jeg reiser mer enn gjerne ned igjen! Absolutt og anbefale! Edit: en skrivefeil Endret 25. januar 2005 av knert Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kvikks, aero^^: vært der nede før? Jupp, har vært på 5 Roskilde festivaler: '99, '00, '01, '02 , '03 ! Anbefales, selv om eg synes den har tapt seg de siste årene. Synes '99 er det beste eg har vært på, og 2000 var fett frem til Pearl Jam konserten.. Lenke til kommentar
knert Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kvikks, aero^^: vært der nede før? Jupp, har vært på 5 Roskilde festivaler: '99, '00, '01, '02 , '03 ! Anbefales, selv om eg synes den har tapt seg de siste årene. Synes '99 er det beste eg har vært på, og 2000 var fett frem til Pearl Jam konserten.. agreed. jeg var der ikke selv, men det må jo ha vært kjipt. etter den episoden har arrangørene satt opp gjerder for og dele opp publikum, sånn at det ikke blir så mye pressing. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Kvikks, aero^^: vært der nede før? Jupp, har vært på 5 Roskilde festivaler: '99, '00, '01, '02 , '03 ! Anbefales, selv om eg synes den har tapt seg de siste årene. Synes '99 er det beste eg har vært på, og 2000 var fett frem til Pearl Jam konserten.. Var ikke 2001 knall ? Virket som den beste.. 04 var ålreit, men den var ikke heilt dekkende. Hvordan opplevde du Pearl Jam episoden? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hvordan opplevde du Pearl Jam episoden? Var så å si midt oppi det, var selv under et par ganger... hoppet ut 10 min før konserten slutten, så slapp unna dritten etterpå, men en kompis av meg løftet ut flere døde... bare flaks at eg slapp det. 2001 var helt ok, men det skyldes mest fantastiske TOOL Endret 21. januar 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvordan fortsatte festivalen 00? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skjedde under Pearl jam konserten? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Var vel nokon folk som blei klemt ihjel av folkemassane. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Var på Rockwerchter ifjor.. anbefalles på det varmeste www.rockwerchter.be Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Var på Rockwerchter ifjor.. anbefalles på det varmestewww.rockwerchter.be Ja, jeg kjenner en type som var der. Var visst bra! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva skjedde under Pearl jam konserten? Ni (om eg ikkje husker feil) personer ble tråkket ihjel av folkemassen, og har nok selv tråkket på en av disse siden eg også var midt oppi det Folk var gal, alt for stort press bakfra og for få bølgebrytere foran scenen. Resten av festivalen var veldig dempet, mange dro hjem, det ble en veldig sterk opplevelse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Som vanlig spiller Disneyland After Dark, en gjenganger i mange år nå! Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm... Yeah, Fikk jobb i år!!! (Er dansk i tillegg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå