phun-ky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 på min side så henter jeg inn topics fra et forum med php.. jeg får html feil (i validatoren, siden funker perfekt) på disse, og aner ikke hvordan det kan fikses.. noen? # Line 83, column 138: entity was defined here ...forum.umedia.no/index.php?showtopic=9&view=getnewpost">Enda en leverandør i # Line 89, column 143: reference to entity "view" for which no system identifier could be generated ....umedia.no/index.php?showtopic=3&view=getnewpost">Hva slags distro passer for ✉ # Line 83, column 138: entity was defined here ...forum.umedia.no/index.php?showtopic=9&view=getnewpost">Enda en leverandør i # Line 90, column 143: reference to entity "view" for which no system identifier could be generated ....umedia.no/index.php?showtopic=2&view=getnewpost">UMedia sponser klan</a><br> ✉ # Line 83, column 138: entity was defined here ...forum.umedia.no/index.php?showtopic=9&view=getnewpost">Enda en leverandør i Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Regner med at de fleste feilene kommer av at du bruker «&» rett i koden. Bruk HTML-koden; «&». Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) ey, funka det! men nå mangler jeg bare å fiske feilene på formene... <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"> <tr> <td width="20%" class="menu">e-post:</td> <td width="15%" class="menu">passord:</td> <td width="5%"> </td> <td width="20%"> </td> <td width="35%" class="menu">søk:</td> <td width="5%"> </td> </tr> <tr> <form name="form1" method="post" action="b_signin.php"> <td><input name="email" type="text" class="inputmail" id="epost"></td> <td> <input name="passw" type="password" class="inputpass" id="pass"> </td> <td> <input name="knapp" type="submit" class="knapp" value="logg inn"> </td></form> <td></td> <form name="sokemoto" method="post" action="finn.php"> <td> <input type="text" name="sokeid" class="soek"></td> <td> <input type="submit" name="Submit" value="søk" class="knapp"> </td></form> </tr> </table> får bare "tag not allowed here" på td/form.. Endret 19. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 husk at <input> tag`ene må selfcloses.. <input blah blah blah /> Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Styling av forms. null vits det der, null sammenheng med det jeg spurte om.. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 husk at <input> tag`ene må selfcloses.. <input blah blah blah /> ga ingen bedring det der.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Styling av forms. null vits det der, null sammenheng med det jeg spurte om.. Problemene dine kommer pga elendig semantikk og et tilfeldig plassert form-element. Dersom du hadde lest disse lenkene, hadde du funnet ut at tabeller ikke er veien å gå. Noe som også hadde løst problemene. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 elendig semantikk? formuler deg bedre.. og form elementet er ikke tilfeldig plassert. det må være sånn pga jeg har TO forms der.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 elendig semantikk? formuler deg bedre.. og form elementet er ikke tilfeldig plassert. det må være sånn pga jeg har TO forms der.. sematikk er strukturen du putter ikke en form slik, skal du bruke tabeller i dette tilfelle bruker man 2 stk. Satyrium har gitt deg en link du bør sjekke skikkelig, svar på alt der.. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hvis du finner en måte å putte to stk tabeller horisontalt ved siden av hverandre, så let me know.. *leseformstyle* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvis du finner en måte å putte to stk tabeller horisontalt ved siden av hverandre, så let me know.. *leseformstyle* Definert bredde + float: left;. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 med tabeller? anyways, løste det fikk et nytt problem, men lager ny topic, da det er lettere for andre å se og lære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå