RBW Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Corsair med 2 GB Flash Voyager Flash Voyager-serien fra Corsair har fått en ny storebror. Hele 2 GB med lagringskapasitet kan man nå få på nøkkelknippet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kansje jeg skal kjøpe en slik en Er det garantert at webshopene har den inne om 7 dager slik det står? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, så bra solid ut! Hvordan er levetiden og overføringshastigheten på slike? Utnytter de USB2, eller går det treigere? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, så bra solid ut! Hvordan er levetiden og overføringshastigheten på slike? Utnytter de USB2, eller går det treigere? Vist du leser artikkelen så kanskje du finner det ut: Minnepinnen benytter seg av USB 2.0-grensesnittet, og byr på en lesehastighet på 19 MB per sekund. Skrivehastigheten ligger på 13 MB per sekund, ifølge Corsair. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hoff.. nå ønsker jeg meg den også... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, så bra solid ut! Hvordan er levetiden og overføringshastigheten på slike? Utnytter de USB2, eller går det treigere? Vist du leser artikkelen så kanskje du finner det ut: Minnepinnen benytter seg av USB 2.0-grensesnittet, og byr på en lesehastighet på 19 MB per sekund. Skrivehastigheten ligger på 13 MB per sekund, ifølge Corsair. hihi Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kansje jeg skal kjøpe en slik en Er det garantert at webshopene har den inne om 7 dager slik det står? Erfaringsmessig... dream on. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 2gb begynner endelig å likne noe. Nå bruker jeg bare dvd-rw til kjapplagring som skal fraktes fra A til B. Det er ikke verdt det med noen av dagens usb-enheter. Så var det bare prisen da... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er dette egentlig så veldig stort eller..? Er det kanskje bare jeg som ikke er så veldig opdatert? Hørte noe snakk om flash på 8gb.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå