_Mag_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ehh "on the fly" sens kan lages selv med et lite script. bare å binde en knapp til en sens og en til en annen sens Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det står både på pakken og på musa at det er en prototype, da er det slettes ikke sikkert at dette er den endelige formen, men kanskje bare en av flere forskjellige prototyper. Personlig tror jeg dette er fake.. Endret 19. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 bra sakt, ser ekstrem fake ut! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Eller kanskje ikke likevel. The Inquirer Endret 19. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De bildene er jo de samme som ble brukt da man gikk å ventet på mx510... Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ehh "on the fly" sens kan lages selv med et lite script. bare å binde en knapp til en sens og en til en annen sens fikk et par pm angående dette. det jeg selvfølgelig mener da er at du legger inn binds i cfg'en din til et enkelt spill. er vel ikke akuratt det samme i vert spill men er noe som ligner på dette: bind x sensitivity x i noen spill (mange?) kan man også lage en toggle bind slik at man kan bla gjennom flere sens'er. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne. Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S? Endret 19. januar 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, er ikke sikker på det med cs.s men å ha en annen sens mens du holder inne en knapp er nok ikke mulig, men skal vertfall være mulig å bruke samme knapp fra sens1-sens2. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S? Off-topic dette, men det går iallefall fint i quake 2 og 3, så jeg regner med det også går i CS:S. I q3 binder man et alias som f.eks. "+sens" som gir en viss sens (eller fov, da dette var en fin måte å zoome på i quake 2) når en knapp trykkes inn og skiftes tilbake når man slipper knappen. Men on topic: syns ikke akkurat den så veldig nyskapende ut. Noe slikt som den sens-funksjonen tror jeg da bør være mulig å få gjort via en enkel driver-oppdatering fra logitechs side. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S? Off-topic dette, men det går iallefall fint i quake 2 og 3, så jeg regner med det også går i CS:S. I q3 binder man et alias som f.eks. "+sens" som gir en viss sens (eller fov, da dette var en fin måte å zoome på i quake 2) når en knapp trykkes inn og skiftes tilbake når man slipper knappen. Men on topic: syns ikke akkurat den så veldig nyskapende ut. Noe slikt som den sens-funksjonen tror jeg da bør være mulig å få gjort via en enkel driver-oppdatering fra logitechs side. Nå blir det jo 1600dpi mot MX 510 sine 800dpi, og det blir laser, slik som er i MX 1000 i følge The Inquirer Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hadde ikke boomslang razer on-the-fly sens justering? den gamle typen altså.. Jepp det hadde den. Razer Boomslang 2000 er fremdeles den beste spillmusa noensinne i mine øyne. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S? Vil ikke gå for offtopic men anyway: alias +lav.sens "sensitivity X.X" // Den lave sensen alias -lav.sens "sensetivity X.X" // Den normale bind "X" +lav.sens Da er sensen lav mens du holder inne knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå