Janmandelid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Skal ha meg ny maskin og da tenkte jeg ville kjøpe meg et 939-oppsett med støtte for PCI Express. Finnes så utallige skjermkort så da spør jeg heller her. Hvilket vil dere anbefale? Jeg kommer ikke til å bruke det til spilling eller noe, men en del til videoredigering, så det jeg trenger er et bra kort som har ViVo-funksjon, DVI-utgang og som ikke er altfor dyrt.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan jo ta en titt på et Radeon X600 Pro, f.eks dette til kr 1025. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Takker for svar! Har minnet noe å si her???? Bare lurer siden det er SDRAM.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Minnet på skjermkortet har ikke noe å si i forhold til hovedkortet, hvis det var det du tenkte på. Det er DDR SDRAM på skjermkortet. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Stemmer! Beklager! Hehe! Begynner å bli trøtt her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå