R7Rahvin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Stemmer det at batterimåleren på K700i nesten ikke har noen "steps", dvs at den enten viser fullt, halvfullt eller nesten tomt, eller er dette bare på min? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Min viser gradvis. (dvs mange trinn, ser ikke forskjell på de ulike trinnene). Svar må derfor bli nei. Endret 19. januar 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Da er det altså noe tull med min da... Nå ga den seg forresten oxo, skrudde den av isted da batteriet var tomt, har nå satt i lader og får ikke slått den på igjen. Låne batteri av noen andre imorgen, sjekke om det funker... Tlf er 5 dager gammel... Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Mye mulig du har vært uheldig og fått en "gammel" telefon med den første softwaren, den telefonen tapper strøm. Gå i butikken å klag du Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Var på Elkjøp og leverte den på onsdag, de la seg flate de, får tilbake neste uke. Får se om den er fin-fin da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå