Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei, jeg kikker litt på diverse strømforsyninger for tida og snubla over denne her på mamoz.no Herlighet, den her virker jo som en våt drøm, med solide 520w (35A på 12V), UV sensitive kabler, UV sensitive vifter, og viftestyring bak ved siden av power-knappen!! Og dette til 598,- !?!? Hva er bakdelen med psu'en da ?? Det må da være en eller annen skjult gris her noe sted... ? Jeg får jo ikke bruk for 520w på ei god stund ennå, så jeg skulle tro jeg kunne stille ned farta på viftene og få den til å gå rimelig stille på en godt akseptabel varme ? Noen som har erfaring med denne vifta? PS: Jeg har i tillegg UV reaktiv vannkjøling, så det her virker jo perfekt Bare å anskaffe UV kald katode lys til 100-lappen EDIT: Jeg ser det står ei vifte i toppen der, hvor jeg trolig ikke kommer til å ha noe viftehull, så da blir jeg vel muligens nødt til å montere den opp-ned ? (Sletta resten her) Fant et review som sa at vifta trekker vekk varm luft fra toppen av kabinettet hvis du ikke har viftehull der, så da fikk jeg det besvart (I tillegg er hele saken lagd i Aluminium i stedet for stål..) Endret 19. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har ikke den PSU'en på 520W, men jeg har den på 500W. Jeg må si jeg er meget fornøyd, spenning er stabil, samt at den er nokså stille. Du kan jo regulere hastigheten på viftene bak PSU, det er jo bare et pluss, så dette er et røverkjøp vil jeg si. Go for it Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har en slik sak selv, og har ikke merka noe negativt ihvertfall(men jeg har kanskje ikke så strømhungrig data). Pleier å ligge på ca 200w men min data, så da har jeg stilt viftene på psu`en helt ned. Om det er kvalitet eller ikke bare fordi prisen er lav ?...aner ikke, du får google deg fram til noen tester og se hva de sier. (gjerne post linker her hvis du finner noe) Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 AMD Review sin test gir den ganske gode skussmål hvertfall... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vi har testet 500W utgaven, og det er en kurrant strømforsyning for prisen, uten tvil Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Takk for svar Da blir det vel trolig en slik en på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå