chil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei her i dag bet kameraten sin lille hissege nazi kanin meg fraktig, jeg hadde påfylling av stivkrampesprøyte her for ca 2 år sia(ikke full dose, påfylling) Må jeg stresse og få i meg noe mer?... liksom kan da ikke være nødvendig.. Har lyst til å koke å spise det lille udyret Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 send hunden på den sorry for å si det ass, men denne lukter stengt lang vei Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 send hunden på den sorry for å si det ass, men denne lukter stengt lang vei altså det er jo spøppel kategorien!, og jeg spørr jo om jeg trenger å ta sprøyte, så hvorfor skulle den bli stengt? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 o sorry, leste litt feil der, trudde du bare ergret deg over at du var bitt. men hvis du har tatt sprøyta fra før trur jeg ikke du trenger å ta den på nytt, men det ville kansje være en fordel å skjekke med lege/helsesøster eller lignende Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror du bør ta den på nytt. Mener man skal ha en ny en hver gang man blir bitt av husdyr. Det er jo bare å ta en rask telefon til legekontoret det. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg ble bitt av 3 forskjellige schäfer hunder fra forsvaret på 1 år. Tok aldri noe påfyll pga dette, men fikk riktignok en sprøyte ved innrullering... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei her i dag bet kameraten sin lille hissege nazi kanin meg fraktig, jeg hadde påfylling av stivkrampesprøyte her for ca 2 år sia(ikke full dose, påfylling) Må jeg stresse og få i meg noe mer?... liksom kan da ikke være nødvendig.. Har lyst til å koke å spise det lille udyret Huff... kaniner er grusomme dyr... De duger bare til to ting; råstoff til til suppe og tøffler! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ryddet opp litt i spammen og spammingen om spammen jeg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde voldelige kaniner en gang jeg og, de beit en del. Trokke du må ha sprøyte, jeg har blitt bitt av gnagere en del ganger og litt div. andre ting. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hmm litt delte meninger her, i alle fall så er det sånn at man ikke trenger stivkrampe om det har gått mindre enn 3 år siden siste sprøyte, men er man usikker på hvor lenge siden den har blitt tatt så kan man ta en for sikkerhets skyld. Edit: Kan være du trenger en rabbies sprøyte da, hørtes litt hissig ut den kaninen Endret 19. januar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
AEJ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg var på Jakt med pappa og vi satt på post!! plutselig kjnte jeg noe som krøpp opp over skulderen min, og jeg ble helt gærn og prøde og riste udyret av meg. plutselig begynte dritten og bite som bare fan og det viste seg og være en lite hissi nazi lemen!! men tok ikke stivkrampesprøya da! selv om det gjorde ganske vondt i etterkant... Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg var på Jakt med pappa og vi satt på post!! plutselig kjnte jeg noe som krøpp opp over skulderen min, og jeg ble helt gærn og prøde og riste udyret av meg. plutselig begynte dritten og bite som bare fan og det viste seg og være en lite hissi nazi lemen!! men tok ikke stivkrampesprøya da! selv om det gjorde ganske vondt i etterkant... Haha, hviste ikke at lemen går mot folk og biter. Trudde dei var liv redde folk. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei her i dag bet kameraten sin lille hissege nazi kanin meg fraktig, jeg hadde påfylling av stivkrampesprøyte her for ca 2 år sia(ikke full dose, påfylling) Må jeg stresse og få i meg noe mer?... liksom kan da ikke være nødvendig.. Jeg leste for en tid tilbake om en kaninsykdom som gjør de små dyrene utrolig aggressive. En rask sjekk på nettet ga ingen resultat, men dersom jeg ikke tar feil, anbefaler jeg insstendig du tar den sprøyten.Har lyst til å koke å spise det lille udyret Mulig det, men er kaninen alvorlig syk, er jeg ikke sikker på at du skal spise den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå