Gå til innhold

bitt til blods av kanin

chil

Anbefalte innlegg

hei her i dag bet kameraten sin lille hissege nazi kanin meg fraktig, jeg hadde påfylling av stivkrampesprøyte her for ca 2 år sia(ikke full dose, påfylling) Må jeg stresse og få i meg noe mer?... liksom kan da ikke være nødvendig..

Har lyst til å koke å spise det lille udyret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei her i dag bet kameraten sin lille hissege nazi kanin meg fraktig, jeg hadde påfylling av stivkrampesprøyte her for ca 2 år sia(ikke full dose, påfylling) Må jeg stresse og få i meg noe mer?... liksom kan da ikke være nødvendig..

Huff... kaniner er grusomme dyr... De duger bare til to ting; råstoff til til suppe og tøffler! :p

Lenke til kommentar

Hmm litt delte meninger her, i alle fall så er det sånn at man ikke trenger stivkrampe om det har gått mindre enn 3 år siden siste sprøyte, men er man usikker på hvor lenge siden den har blitt tatt så kan man ta en for sikkerhets skyld.

Edit: Kan være du trenger en rabbies sprøyte da, hørtes litt hissig ut den kaninen :roll:

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

jeg var på Jakt med pappa og vi satt på post!! plutselig kjnte jeg noe som krøpp opp over skulderen min, og jeg ble helt gærn og prøde og riste udyret av meg. plutselig begynte dritten og bite som bare fan og det viste seg og være en lite hissi nazi lemen!!:D men tok ikke stivkrampesprøya da! selv om det gjorde ganske vondt i etterkant...

Lenke til kommentar
jeg var på Jakt med pappa og vi satt på post!! plutselig kjnte jeg noe som krøpp opp over skulderen min, og jeg ble helt gærn og prøde og riste udyret av meg. plutselig begynte dritten og bite som bare fan og det viste seg og være en lite hissi nazi lemen!!:D men tok ikke stivkrampesprøya da! selv om det gjorde ganske vondt i etterkant...

Haha, hviste ikke at lemen går mot folk og biter. Trudde dei var liv redde folk.

Lenke til kommentar
Jeg leste for en tid tilbake om en kaninsykdom som gjør de små dyrene utrolig aggressive. En rask sjekk på nettet ga ingen resultat, men dersom jeg ikke tar feil, anbefaler jeg insstendig du tar den sprøyten.

Mulig det, men er kaninen alvorlig syk, er jeg ikke sikker på at du skal spise den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...