christer-R Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen som har noen gode forslag til navn på nystartet ski-crew? kom med forslag da vel! alle kjører Twin-tip. Endret 2. februar 2005 av christer-R Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gutta på skitur. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Prosjekt S Planet S Divisjon S The ski is the limit ski-fi (som i sci-fi) Teamski Twinski Skibrødrene ( min favoritt , som i gitarkameratene ) Skibuddies S-gjengen (som i A, B gjengen) S-klanen S-ligaen S-society Swish Swoosh Karma <- ikke et forslag, bare signaturen min Endret 19. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Takk for mange fine forslag! (Spesielt fra deg karmacom ) Dette må jeg snakke med gruppa om ja! får vi oss kanskje et navn også Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 VEVBPSA (vepsa) - Vi er verdens beste på ski ass. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen som har noen gode forslag til navn på nystartet ski-crew? kom med forslag da vel! alle kjører Twin-tip. Min favoritt: Ironcross (trikset og navnet) + Cross of Iron (symbolet) Skigutta Plankegutta Gutta Boys Team JibJab Norske Pingler NJC - norwegian jibbing crew The Grumpy Snowmen Band of Skiers (band of brothers - inspirert) Endret 19. januar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 her heter klubben så mye som pyroskate, men det er fordi mange i klubben skater eller kjører rollerblades om sommern, og brett og twintip om vintern... www.pyroskate.net et par ganske bra skifilmer der og brett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå