Gå til innhold

Funker min PSU til SLI opsett ?

X-Shock

Anbefalte innlegg

hei har en tagan 480W PSU ( http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33893 )

og lurer på om den fungerer til SLI oppsett. den har kun 1stk sånn PCI-E strømkontakt. finnes det overganger fra 4pin molex til PCI-E ?

og holder denne psuen til mitt oppsett ?

ASUS A8N-SLI Deluxe

AMD Athlon 64 3500+

2x Club3D GeForce 6600GT 128MB

GeIL PC4000 Golden Dragon Series 1024MB/2x512MB

200gb maxtor

160gb maxtor

dvd-brenner

6x120mm vifter

3x92mm vifter

skal i tillegg overklokke. what u think ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en svært god strømforsyning (28A på 12V!) og den er i tillegg kraftig. Du vil ikke få noen problemer overhodet. Jeg er sikker på at den ville ha kjørt 6800 Ultra i SLI og en FX55 uten problemer.

Prøv strømforsyningskalkulatoren.

ok fint å høre :) men hvordan er det med 6800GT i PCI-E utgave.. trenger den 2stk PCI-E kontakter eller ? har en tante i usa som kan kjøpe meg datadeler billig fra ebay :thumbup:

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar
Det er en svært god strømforsyning (28A på 12V!) og den er i tillegg kraftig. Du vil ikke få noen problemer overhodet. Jeg er sikker på at den ville ha kjørt 6800 Ultra i SLI og en FX55 uten problemer.

Prøv strømforsyningskalkulatoren.

ok fint å høre :) men hvordan er det med 6800GT i PCI-E utgave.. trenger den 2stk PCI-E kontakter eller ? har en tante i usa som kan kjøpe meg datadeler billig fra ebay :thumbup:

En standard 6800 GT har bare en strømkontakt, men det kan finnes unntak. Det finnes noen få AGP-versjoner som har to kontakter, men de får også mindre strøm gjennom AGP-porten enn PCI-E (hvis jeg ikke husker feil får en 40-50 watt ekstra gjennom PCI-E-porten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...