Komplett.no Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 wichtom skrev 20/01/2005 : 11:05 viking computer var en liten butikk som starta på gutterommet.. men så spiste dem seg inn på markeded. det var sikkert endel tull der.. men likavel expanderte dem. når komplett fatta interesse så kjøpte dem om hele dritten , eieren var 18 år og fikk ikke en dritt av komplett untatt 10% av aksjene i komplett. ikke et engangs fee elno.. ikke 5 øre. komplett drev den butikken videre noen mnd med fortjeneste.. men la den så ned uten videre. og tidligere eier er skvisa ut fra komplett uten noen ting igjen.. enda en sad historie fra den grusome verden. Vet ikke om vi skal le eller gråte, men du har tydeligvis fått i deg noen ulovlige substanser som vi anbefaler at du slutter med Vurderte å forbigå fantasiene dine i stillhet og ønske deg god bedring, men fant ut at slikt oppspinn ikke kan stå uimotsagt: Den tidligere eieren av Viking Computer (som fremdeles lever i beste velgående) jobber fremdeles i Komplett hvor han leder Komplett.se. Pratet senest med han forrige uke og tror ikke akkurat han føler seg spesielt "skviset". Hyggelig om du slutter med fri fantasi og heller spør oss før du legger ut løgn på forumet... God bedring! PS. Beklager den litt "grinete" tonen, men du forstår sikkert at verken han eller vi ønsker at noen skal tro på en slik "sad historie fra den grusome verden". Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Må si at nettsidene har forbedret seg ganske mye på de siste årene iallefall Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 wichtom skrev 20/01/2005 : 11:05 viking computer var en liten butikk som starta på gutterommet.. men så spiste dem seg inn på markeded. det var sikkert endel tull der.. men likavel expanderte dem. når komplett fatta interesse så kjøpte dem om hele dritten , eieren var 18 år og fikk ikke en dritt av komplett untatt 10% av aksjene i komplett. ikke et engangs fee elno.. ikke 5 øre. komplett drev den butikken videre noen mnd med fortjeneste.. men la den så ned uten videre. og tidligere eier er skvisa ut fra komplett uten noen ting igjen.. enda en sad historie fra den grusome verden. Vet ikke om vi skal le eller gråte, men du har tydeligvis fått i deg noen ulovlige substanser som vi anbefaler at du slutter med Vurderte å forbigå fantasiene dine i stillhet og ønske deg god bedring, men fant ut at slikt oppspinn ikke kan stå uimotsagt: Den tidligere eieren av Viking Computer (som fremdeles lever i beste velgående) jobber fremdeles i Komplett hvor han leder Komplett.se. Pratet senest med han forrige uke og tror ikke akkurat han føler seg spesielt "skviset". Hyggelig om du slutter med fri fantasi og heller spør oss før du legger ut løgn på forumet... God bedring! PS. Beklager den litt "grinete" tonen, men du forstår sikkert at verken han eller vi ønsker at noen skal tro på en slik "sad historie fra den grusome verden". beklager min lite oppdaterte informasjon. min info stopper rett etter deres overtagelse den gang,, da det var et familiemedlem som drev sjappa da overtagelsen fant sted. vist mine påstander er feilaktige. legger jge meg flat. og det var kansje ikke alt som ble fortalt videre. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 wichtom skrev 21/01/2005 : 12:51 beklager min lite oppdaterte informasjon. min info stopper rett etter deres overtagelse den gang,, da det var et familiemedlem som drev sjappa da overtagelsen fant sted. vist mine påstander er feilaktige. legger jge meg flat. og det var kansje ikke alt som ble fortalt videre. Alt i orden, vi har fått litt mer søvn og er blidere i dag også. Unnskyldningen akseptert og fremdeles venner Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hvordan i all verden visste man hvilket hovedkort som passet til hva? Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Så vidt jeg husker, var CPUene fra Intel og AMD pin-kompatible frem til lanseringen av K7 (bedre kjent som Athlon). Dermed trengte man ikke separate brikkesett/hovedkort til de ulike prosessorene. (Correct me if i'm wrong tho... lenge siden dette...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 OMG! Pro side:P Trykker på de forskjellige linkene i webshoppen, så heter de 1.html, 2.html osv osv:P:P Konge bra! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hehehe, og egen joystick side Hvor konge er ikke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå