Gå til innhold

Litt nostalgi i natten - Komplett anno 1997


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Morsomt det! Var ikke lenge før jeg kjøpte min Pentium Pro 200 og Quantum Fireball 4800.

Husker jeg overklokka til 233 MHz. Kjørte stabilt som fjell, selv uten noen form for kjøling

 

Sida støtter ikke Opera helt 100% da.

Må trykke på CD-ROM for å få frem CPU'ene, og på CD'r plater for å få frem Harddisker osv :)

Lenke til kommentar
Dagens Tilbud

 

Tilbud 1

Western Digital 2,1 GB IDE harddisk kr1.750,- inkl.mva.

 

Western Digital lager etter vår mening verdens beste IDE harddisker. Lav feilprosent og god ytelse gjør at vi trygt kan anbefale denne.

 

 

:laugh:

Haha, den _eneste_ WD-disken jeg har hatt et kræsj på (og jeg har hatt/har 10-15 WD-disker), er den modellen der. Tror jeg kjøpte den i 97 også. Menmen, den holdt i godt og vel fire år før den tok kvelden.

Lenke til kommentar
Har du lyst til og få deg en god latter. Ta et søk i google groups på viking computer "De de hette før de ble komplett". De fikk jo like mye klager den gang som de får nå.

Mye rare priser den gang. Litt nostalgi.

 

http://groups.google.no/groups?q=viking+co...nline.no&rnum=3

viking computer var en liten butikk som starta på gutterommet.. men så spiste dem seg inn på markeded. det var sikkert endel tull der.. men likavel expanderte dem. når komplett fatta interesse så kjøpte dem om hele dritten , eieren var 18 år og fikk ikke en dritt av komplett untatt 10% av aksjene i komplett. ikke et engangs fee elno.. ikke 5 øre. komplett drev den butikken videre noen mnd med fortjeneste.. men la den så ned uten videre. og tidligere eier er skvisa ut fra komplett uten noen ting igjen.. enda en sad historie fra den grusome verden.

Lenke til kommentar

Er litt morro å ta vare på gamle reklamer fra f.eks Telehuset.

 

Men har fortsatt kvitteringen for min første maskin

 

Detaljer :

 

486sx 25 mhz

4 mb ram

256 kb grafikk

128 mb hdd

 

pluss en sort/hvit printer

 

til sammen 16 650,- :cry:

 

Må nesten nevne at jeg faktisk har diskett stasjonen fra den i dagens stasjonære.

 

Pc-en ble kjøpt jula -94 på datavarehuset i oslo.

 

Stod DV overalt på den, skjermbeskytter, bakrunn.

Lå windows 3.1 på den med dos 4.1 .

 

Fikk 15 disketter 2 uker etterpå, med windows 3.11 ( 9 stk ) og 5.1 dos ( 6 stk ) .

Det var SERVICE det.

 

Sida støtter ikke Opera helt 100% da.

Må trykke på CD-ROM for å få frem CPU'ene, og på CD'r plater for å få frem Harddisker osv 

 

Samme i IE. ( slapp av , bruker ikke det hjemme, sitter på jobben)

Endret av lie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...