cybervision_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nå har datoen for levering av D500 blitt forskjøvet for 3 gang. Nå til 29, har noen peil når den egentlig kommer? Begynner å bli lei av å vente.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 D500 har vært levert til vår butikk flere ganger, dette gjelder også mange andre butikkkjeder. Om du har bestillt telefonen, så skjønner jeg du er lei av å vente. Men, om du ikke bestiller, så husk det at om de ikke får inn nok til å dekke etterspørselen, så vil datoen forsyves for hver gang de får inn varer. Så kan være lurt å bestille en og få en plass i køen. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 bestilte for 2 uker siden, tenkte samme tanken som du da nevnte. Er bare det at T630 min streiker og jeg gidder ikke kjøpe noe annet enn D500 og så er den så vanskelig å få fingrene i... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Til hvilke butikker har datoen blitt forskjøvet? mpx.no, ece.no og xd.no skal få den denne uken! ser det ut til da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er de ubekreftet, så får ingen av de den. Det er jeg iallefall rimelig sikkerpå. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den er bekreftet av samsung inn til leverandøren idag eller imorgen, så hvis de var heldig så er var den inn i slutten av uken. Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei alle!! Jeg bestilte Samsung D500 fra Siba.no den 17.. Har vært inne på siden deres hver dag siden den 10 ca for å sjekke lagerstatus før jeg bestilte... Den kom jo aldri inn så jeg tok sjansen på at den kom snart og bestilte den. Fortsatt står det på lagerstatus: På vei til varehus... Og siden jeg er en litt utålmodig person ringte jeg kundeservice... Der fikk jeg følgende beskjed fra en svensk dame at den var forsinket med et par uker!!! ET PAR UKER??? Usj..... Men men... Den som venter på noe godt..... Kan jammen vente lenge nok!!! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er dette tilfellet med alle butikker, så blir det avbestilling tvert! Gidder ikke vente nå lengre. Da blir det nokia'n fram til 3g'ene kommer fullt Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Nokia??? Det ville jeg ikke gjort var jeg deg! Har selv hatt både det nyeste i nokia og se... Se er min favoritt.... Nokia er overhodet ikke bra lenger spør du meg! Menne... samsung da... vi må jo bare ha den... Jaaaaa hehe Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den er bekreftet av samsung inn til leverandøren idag eller imorgen, så hvis de var heldig så er var den inn i slutten av uken. er det sølv det er snakk om..? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Nejda, har en nokia fra før av som jeg tenker på å bruke fram til 3g'ene kommer for fullt. Skal ikke kjøpe ny nokia nei Jepps, SE er favoritten her også, har 2 stk liggende rett framfor meg, men begge har hatt et blidt møte med veggen og asfalten Får satse på at mpx snakker sant da, at de har fått bekreftet levering fra samsung. Eller det er leverandøren som har fått bekreftet levering visstnok, så de skal ha den i slutten av uka/starten neste uke. Bare å håpe da MobiL FreAk : : : Ble ikke sagt noe om fargen nei. Endret 19. januar 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) God jul! Nå står d500 ubekreftet til 31 januar! Ble litt pissed nå for å si det mildt! åååh! Hva er det som tar tid!?! Kan ikke amobil oppdatere den "mens vi venter på d500" artikkelen? Ta en telefon til samsung imorgen å få svar på hva som tar tid?? Jeg skal iallefall ta et par telefoner imorgen!! Jeg ønsker alle en fin dag uansett! vegard: Hadde det vært så vell så "Produktet er dessverre ikke på lager. Antatt ankomst hovedlager: 12.02.2005 (ubekreftet") edit: Banneord slipper vi å se. edit: må huske å fjerne alt da Endret 20. januar 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Movida har D500 på lager... Koster 300 mer enn den billigste, men dette er vel de eneste som har på kager. Noen erfaringer i prisguiden. Siba har også noen. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei alle!! Jeg bestilte Samsung D500 fra Siba.no den 17.. Har vært inne på siden deres hver dag siden den 10 ca for å sjekke lagerstatus før jeg bestilte... Den kom jo aldri inn så jeg tok sjansen på at den kom snart og bestilte den. Fortsatt står det på lagerstatus: På vei til varehus... Og siden jeg er en litt utålmodig person ringte jeg kundeservice... Der fikk jeg følgende beskjed fra en svensk dame at den var forsinket med et par uker!!! ET PAR UKER??? Usj..... Men men... Den som venter på noe godt..... Kan jammen vente lenge nok!!! bestilte i starten av desember, enda ikke hørt noe som helst.. Kjøper snart S700i, slipper iallefall å vente da. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Vet det, men S700i er ikke aktuell, vil ha en liten og handy en.... Men begynner som mange andre å bli litt lei av å vente. Ventet i 2 uker på at den kom 19, og så dagen før legger de til halvannen uke! Venter med forventning på testen også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Som jeg sa litt lenger opp, er telefonen ubekreftet, så betyr det at de overhode ikke har peiling. Dvs at datoen blir automatisk forskyvet fremover. Men som jeg sier, de fleste vanlige store mobilutsalgssteder har hatt denne ofte på lager. Og vil få inn igjen. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Oki, men 12.02 var ikke det litt lenge til da? (Komplett.no) Lenke til kommentar
Keiso Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det er flere butikker som har D500 på lager i Oslo. Men INGEN av dem har den ulåst til operatør. Og det er dessverre det gutta her venter på, tenker jeg... Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Uhm.. Både Elkjøp og Expert Bonus i Kristiansand har hatt D500 lenge.. kjøpte min på fredag, jeg.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Ringte mpx nå nettopp, de sier at Samsung ikke greier å levere, at de til en stadighet får nye datoer Hvordan kan det ha seg at samsung ikke har sluppet denne enda? Begynner å erge meg dette! Edit: Man kan uttrykke seg uten banneord Endret 20. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå