Cilveran Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Beklager hvis dette er feil sted, men fant ikke en mer passende overskrift på andre forum-underdeler... Vel, uansett, jeg har et lite noobspørsmål om viftestyring. Kan eksempelvis Denne viftestyringen kobles til Vannkjølingsradiatorvifte, sidedørsvifte, cpu vifte, hk chipset-vifte, og eventuelt strømforsyningsvifter (Hovedsaklig Bzerk 500w psu) Kan da også alle vifter styres individuelt ? EDIT: Weee... 100 innlegg EDIT2: Fiksa linken Kjipe microplex Endret 19. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 link til hovedsiden til Microplex.no Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvilken viftestyring da? (du må linke til produktet der det står direktelink. ) Uansett, En viftestyring burde kunne klare det du ber om ja (vet ikke noe om PSU-vifte da), Men pass for all del på at du har 3pins kontakter på de viftene da. Om du bare har vanlig molex-kontakt (4pins) kan du jo bruke noen slike da. Men ang. viftestyring: Jeg synes denne er veldig bra. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er korrekt. Du kan bruke den til alle salgs vifter, (så lenge den har 3 pins kontakt og ikke trekker over 7W), og 3 pins overganger kan du få kjøpt. Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 OK, da takker jeg for svar folkens Kanskje tilmed jeg blir såpass teknologisk avansert nå at jeg går til innkjøp av viftestyring også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå