thomassit0 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 har en eMagic mini usb bt adapter til pcen som har fungert bra hele tiden men nå så får jeg melding om at programmet ikke finnner en bt adapter tilkoblet enda jeg får sendt og mottatt ting mellom moben og pcen ved hjelp av windows sin bt støtte, men den suger, du kan bare sende og motta en ting av gangen.. noen som har noen tips ? ps dette begynte å skje etter at jeg la inn windows sp2. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 SP2 lager en emulator som skaper mye problemer. Denne linken er for motorola hjelp, men vil helt sikkert løse ditt problem også. Bluetooth hjelp Håper dette fikser dine problemer. -Heiper- Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) DEILIG!!! Nå funker det igjen!! stygge xp sp2 som føkker det opp Takk ! Endret 19. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Morsomme med dette var at Microsoft sa at i SP2 vil Bluetooth bli mye enklere, siden det blir innebygd i systemet. Så langt har det bare skapt problemer for alle som hadde Bluetooth ting produsert før SP2. Fint at du fikk det til å virke igjen. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå