AzureCloud Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg er på jakt etter et Socket 939 hovedkort med PCIe. Det er også ønskelig med passiv kjøling. Jeg skulle gjerne kjøpt et Asus A8N-E Premium nForce4 Ultra, men det har jeg nå ventet på snart 2 måneder og det ser ut til å være stor usikkerhet rundt om når dette kommer. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Akkurat nå ser dette ut til å være det eneste å oppdrive i landet. Aktiv kjøling, som absolutt kan høres sies det. Jeg er på jakt etter det samme som deg ca, og vurderer å vente et par uker nå for å se om noen av de ubestemtdatoene på nettbutikkene kan stemme. Mange der står med leveringstider rundt 1.februar, men det har jo vist seg å være rene gjetninger ofte. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bygget ny pc til min bror i dag, brukte et MSI K8N Diamond. Det er ikke passiv kjøleløsning dessverre, men var ganske stillegående av seg uansett. Mulig dere er mer kresen en meg. Offtopic så har jeg ikke fått lyden til å funke enda, men regner med det skal gå bra og Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Bygget ny pc til min bror i dag, brukte et MSI K8N Diamond. Det er ikke passiv kjøleløsning dessverre, men var ganske stillegående av seg uansett. Mulig dere er mer kresen en meg. Offtopic så har jeg ikke fått lyden til å funke enda, men regner med det skal gå bra og SLI er ikke interessant for meg. Kan jeg forresten bruke PCIe slot #2 på et SLI-kort til andre type PCIe kort enn grafikk-kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå