anon12234 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hei, jeg satt og tenkte på noe her om dagen. fra noe står 100% i ro uten noen form for bevegelse til det går in i status som bevegelse så accelererer jo så og si alle ting like raskt det første 0.0000000000000001 sekundet?, fra 100% stillestående til bevegelse......... da mener jeg til det lissom flytter seg bittebittebitte lite. så lite at det ikke kan måles engang. flere som har noen tanker om dette? ps: ble litt rotete forklart Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei, jeg satt og tenkte på noe her om dagen. fra noe står 100% i ro uten noen form for bevegelse til det går in i status som bevegelse så accelererer jo så og si alle ting like raskt det første 0.0000000000000001 sekundet?, fra 100% stillestående til bevegelse......... da mener jeg til det lissom flytter seg bittebittebitte lite. så lite at det ikke kan måles engang. flere som har noen tanker om dette? ps: ble litt rotete forklart hva bruker du som referansepunkt for å finne ut at noe står stille?????? bruker du jorda, så er jo det bare dumt, da den beveger seg....... Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, det er "så og si" likt langt, MEN det er allikevel like store forholdstall på mikronivå som i makronivå... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har en god og en dårlig nyhet. Den gode er at jeg skal være helt ærlig med deg og gi deg et helt konkret svar på hvorvidt teorien din stemmer eller ikke, sånn at du slipper å lure mer på det. Den dårlige nyheten er at du tar feil. Det er ikke slik du skisserer. Så så greit er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå