Gå til innhold

www.b-one.net, noen erfaringer?

Herr Brun

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg sitter og skal ordne en hjemmeside til basketklubben. Blir ikke noen offisiell side, så vi har et stramt budsjett. Jeg tenkte på å registrere domene hos www.b-one.net og ta deres "10-kronerspakke". Noen som har erfaringer med denne? Hvordan er det med oppetid osv? Noe å klage på? Det er jo veldig billig, og virker helt greit på meg. Noen som har bedre forslag? Tusen takk hvis dere kan hjelpe meg!

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare gode erfaringer med de. Jeg makser hvertfall linja mi maks ved upload og download :) Ikke at jeg har så stor linje da men, jeg tror servern ligger i danmark hvis jeg ikke tar feil?

Absolutt verdt de få kronene det koster i måneden!!!

Lenke til kommentar

B-one.net er vel og bra, de har hatt noen problemer med deler av serverparken ved for en tid tilbake, noe som gjorde at jeg byttet til web10.nu. Nå viser det seg at de to sansynligvis er to sider av samme sak, men alt fungerer fint nå. Ingen grunn til å ikke velge web10/b-one med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd problemer med oppetid det. Det eneste jeg merker meg er at responstiden enkelte ganger er lenger enn den strengt tatt burde være. Det henger jeg må vente et par sekunder på lasting av side, men det er jo ikke verdens undergang

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med upload limit, support har jeg alltid fått innen timen (Jeg spør dog på engelsk da...) og syns ikke det er så mye jalla saker. Du får mer enn hva du betaler for ihvertfall :)

/Det sier jo egentlig ikke så mye da, men still.. ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...