Herr Brun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hallo! Jeg sitter og skal ordne en hjemmeside til basketklubben. Blir ikke noen offisiell side, så vi har et stramt budsjett. Jeg tenkte på å registrere domene hos www.b-one.net og ta deres "10-kronerspakke". Noen som har erfaringer med denne? Hvordan er det med oppetid osv? Noe å klage på? Det er jo veldig billig, og virker helt greit på meg. Noen som har bedre forslag? Tusen takk hvis dere kan hjelpe meg! Herr Brun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 b-one har helt ok servere spør du meg! Har ikke merka noe spesielt problemer med verken stabilitet eller hastighet der Lenke til kommentar
pev Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bare gode erfaringer med de. Jeg makser hvertfall linja mi maks ved upload og download Ikke at jeg har så stor linje da men, jeg tror servern ligger i danmark hvis jeg ikke tar feil? Absolutt verdt de få kronene det koster i måneden!!! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det funker. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har bare gode erfaringer med b-one.net Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Flyttes til html css, webdesign sidan det er bestemt at slike ting skal takast i den kategorien. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har fungert veldig bra for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 B-one.net er vel og bra, de har hatt noen problemer med deler av serverparken ved for en tid tilbake, noe som gjorde at jeg byttet til web10.nu. Nå viser det seg at de to sansynligvis er to sider av samme sak, men alt fungerer fint nå. Ingen grunn til å ikke velge web10/b-one med andre ord. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har aldri opplevd problemer med oppetid det. Det eneste jeg merker meg er at responstiden enkelte ganger er lenger enn den strengt tatt burde være. Det henger jeg må vente et par sekunder på lasting av side, men det er jo ikke verdens undergang Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bruker b-one nå, og er veldig fornøyd med det! De svarer kanskje litt tregt, men det er jo ikke sikkert de skjønner norsk helt Har hverfall bare fått support fra dansker. Men det er helt greit.. Du får jo selvsagt bedre, men da blir jo prisen også høyere.. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kjører dem PHP i safe mode? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jepp.. Er ikke veldig fornøyd med de egentlig, treg support, lav php upload limit og diverse andre jalla saker Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har aldri hatt problemer med upload limit, support har jeg alltid fått innen timen (Jeg spør dog på engelsk da...) og syns ikke det er så mye jalla saker. Du får mer enn hva du betaler for ihvertfall /Det sier jo egentlig ikke så mye da, men still.. ) Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kjører dem PHP i safe mode? holdt på å bestille en konto der nå men om de kjører php i safemode så er det jo helt ubrukelig Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 kjører safemode phpupload limit på 2mb :S Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva menes med php i safemode? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva menes med php i safemode? PHP Safe Mode er noe begrenset php. Dette gjør at en del script ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå