André Eriksen Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Hallo. Jeg har et problem med harddisken min. Den sier at parameteren er feil. Hva er problemet og hvordan kan jeg fikse det? Den har ikke fat32 eller ntfs, jeg kommer ikke inn på den. Er det noen muligheter for å redde innholdet? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Vet ikke helt.. men kanskje det er noe trøbbel med hva den er innstilt som i BIOS? Prøv å foreta ny autodetect av den.. Lenke til kommentar
André Eriksen Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 ok. takk for hjelpen, når jeg prøver å komme inn på den nå så står det at: "filen eller mappen er skadet og kan ikke leses". Hva må jeg gjøre da? Lenke til kommentar
svenna Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote: On 2001-11-16 11:41, André Eriksen skrev:ok. takk for hjelpen, når jeg prøver å komme inn på den nå så står det at: "filen eller mappen er skadet og kan ikke leses". Hva må jeg gjøre da? Den siste her høres ut som en scandisk jobb i første omgang. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jepp, kjør en grundig scandisk så finner du nok feilen Lenke til kommentar
André Eriksen Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 jeg prøvde det, men den ville ikke kjøre scandisk. I windows eller med opstartdiskett. hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå