Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

1. eller 3. klasse hadde vi en lærerinne som bannet til oss i alle engelsk timene. Hadde samme lærerinne gym, det endte med at hun slo noen jenter med et balltre. Dagen etterpå sluttet hun.

3. eller 5. måtte alle eleven gymme i bare trusen/boxeren/osv.... fordi en gut hadde led når en jente snurret hjul og han så trusen.

1. eller 3. var på teater med klassen men forstillingen ble avlyst pga. sykdom. Jeg reiser meg og roper ut høyt "Vi vil ha pengene tilbake!"

7. hadde vi en lærerinne som jeg tror hadde litt nerve problemer. Vi bråkte veldig mye når vi hadde hun. Det endte altid med at hun truet med å hente inspektøren og hun løp så ut av klasserommet. Det gjenntok seg hver uke. Inspektøren kom sjeldent.

En gang hjemte en elev seg i to timer inni en pappeske i klasse rommet: Vi sa att eleven var på do.

En dag hadde alle guttene i klassen sittet og klippet papir i en hel dag. Når en gutt ropte "værguden" kastet alle papiret opp i luften. Det var utoligt tøft, ettter på var hele gulvet dekket av papir.

Guttene ble da tatt med ned på biblioteket der vi skulle snakke med inspektøren , som ikke kom.

En gang tegnet den samme læreren en fisk på tavlen, den så helt forferdelig ut, hun må være den værste tegneren jeg noen gang har møtt. Hun hadde et froblem så hun skalv på hendene. Læreren sier at vi skal tegne en fisk som ligner på den i boken en gutt i klassen roper derpå høyt ut i klasse rommet "altså, slik du ikke har tegnet det" Jeg lo som en gal.

Kommer tibake med mer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha jeg har en fra 8. klassen og, vi hadde en vikar som hadde skeivt syn, øyene gikk bokstavlig talt i vinkel, han var skikkelig sur og grinete, og vi var en skikkelig bråkete klasse. Så sa han til en av de verste bråkmakerene i klassen midt i timen

"Viss blikk kunne drepe....!"

bråkmaker: "DA HADDE DU BOMMET!"

:D

Edit: Ikke ta det personlig viss den som leser dette har skeivt syn ;)

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

* Læreren spurte meg om jeg hadde "utstyret i orden". Hun mente seff matteutstyret (kalkulator, passer osv), men det skjønte jeg ikke med en gang siden jeg hadde sovet gjennom halve timen og ikke fulgt med.

* Hadde sånn undersøkelse om rusmiddelbruk for to dager siden. Disse er helt anonyme. Da jeg leverte inn, hold læreren en tommel over min, og fortsatte å holde den der da andre leverte inn og. La merke til det, og så på henne med et morskt blikk til hun slapp.

Lenke til kommentar

Hadde ei lærinne på ungdomsskola som HATA meg og det var gjensidig.

Tror faktisk enda det ligger bilder i lukka konvolutt på mappa mi, av det jeg gjorde. :whistle:

Bare sånn at det er klart er jeg IKKE stolt over det jeg gjorde. Og de 2 siste åra på ungdomsskola var SUPRE! Fikk den kuleste lærern ever, en sånn man kan lekeslåss med og "slenge dritt" til.

Lenke til kommentar

Jeg tegnet en flott og kreativ tenging av læreren min, uheldig vis så hun den og ble dritt sur og tok med seg tegningen og gikk.

Et halvt år etter når det var koferanse time viste hun tegningen min som hun hadde limt på et ark til faren min som fikk latter anfall.

Lenke til kommentar

Tja.. Hadde en lærer i 5. 6. og i 7. klasse vi hadde hu i tegneforming som ca alle sytes var derit kjedelig derfor ble hennes timer "bråke" timer. Vi gjorde vel alt vi kunne gjøre mot henne alt fra tegnestift på stolen til å lyse med laserpenn på henne. Og hver eneste gang ble hu like sur og da hu gikk fra klasserommet hadde hu svææære svetteringer under arma :blink:

Lenke til kommentar

Hehe...

Nei, men en som går i klassen min...

Vi bruker "Fronter" (program på internett) på skolen og en i klassen trodde han snakka med en annen i klassen, men lærern satt på hans bruker navn...Så lærern spurte hvor han var og han svarte

- Hos morra di!

I tillegg skreiv han "Fi**etryne" (var forbanna på en i klassen, han som han trodde var på)

Det var likefør han blei utvist (lærerne diskuterte det)

Lenke til kommentar

Var en gang under en krl time at en fyr fra en annen klasse satt under flere pappesker i en hel time.

Vi holdt på å dø av latter. Så under slutten av time reiste han seg opp. DET var morsomt.

Så da en lærer konfiskerte mobilen til en i klassen la hun den oppå kateteret. Læreren er veldig snill, da. Det var bare halve klassen i den timen. Eleven sa han skulle på do og læreren hjalp en annen. Så tok han mobilen med seg uten at læreren så det. Så da han kom tilbake så han på kateteret og utbrøt: "hvem har tatt mobilen min" Læreren ble skiiiitredd. :!:

Så har jeg sett at det læreren sier er feil og retter henne. Hun har blitt sur noen ganger.

Edit: Så noe snakk om Fronter. Jeg vet hvordan man "hacker" Fronter. Det funker på ca. 70% av alle medlemene.

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Hehe...

Nei, men en som går i klassen min...

Vi bruker "Fronter" (program på internett) på skolen og en i klassen trodde han snakka med en annen i klassen, men lærern satt på hans bruker navn...Så lærern spurte hvor han var og han svarte

- Hos morra di!

I tillegg skreiv han "Fi**etryne" (var forbanna på en i klassen, han som han trodde var på)

Det var likefør han blei utvist (lærerne diskuterte det)

Hehe...

Visste du at lærere kan overvåken chatten på fronter?

Det er skummelt, var noen som kalte den ene stygg(en rar form for humor vi har her). Så var en lærer som tilfeldigvis testet ut å overvåke samtaler... :whistle:

Lenke til kommentar

HHAHHAH for en genial tråd :D

Kom på en historie (faktisk fra i år), vi har stort sett bare greie lærere så det som skjedde var ikke vondt ment...!

Mens læreren drev å delte ut ark på en av rekkene (vi har sammenhengende pulter med plass til 4-5) så var det en fra den rekka som måtte på do, resite seg opp og spurte om læreren kunne flytte seg litt så han kunne komme forbi, læreren svarer (på tull) om han tror han er tøff og de begynner å knuffe (dytte-bryte) noe som resulterer i at læreren klarer å slenge hodet (rettere bestemt nakken) til eleven ned i et av borda (!!), det var med en såpass stor kraft at penalet mitt (ja, han trefte min pult) var i lufta et kort øyeblikk (!!).

Det gikk bra med eleven, men læreren derimot ble litt nervøs :p

Det var ikke langt unna at det gikk litt verre siden han var 5-10 cm unna hjørnet på pulten som er relativt spiss ;)

Lenke til kommentar

Historie fra jojo-tiden.

Lærern truet med å klippe av tråder på jojoer som dukket opp iløpet av timene. Jeg,. uskyldig som jeg er, trakk opp en jojo.

Læreren kommer bort til meg, tar opp en liten trå og sikter på jojon.

Vel, han bommet på tråden å traff øvre del av fingeren min.. Heldigvis, gikk det ann å sy den pent tilbake på.

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar
Alle hos oss Måtte ha byttet passord. Men det funket for det.

Men jeg har hørt at det varierer litt allting fra skole til skole. Men det funket fett hos oss.

ja hvis du skal skryte på deg at du kan hacke fronter så fortell oss hva du gjør da? Ellers ser jeg ingen grunn til at du sier slik.

Lenke til kommentar

:!: Sinnsykt mye bra her her, får prøve å huske noe selv.

Husker i 4 eller 5 klasse hadde vi en lærer med glassøye, det var bare det at glassøyet så en helt annen vei enn det "vanlige". Så ut som hun så etter lus i håret vårt, hver gang hun så på oss. Husker alle fikk latterkrampe hver gang hun så på noen. Husker jeg ikke feil ble hun kalt kjegle-trollet. Vi hadde kallenavn på mange lærere, blant annet så var det en lærer i K og H som ble kalt mumi-trollet fordi hun var så rund.

Hm.. Var også en gang noen i 7. hadde laga en falsk bombe. En firkanta pakka med bare gress og en vekkerklokke med noen ledninger var plassert på hoveddøra til skolen.

Kom bombeeksperter fra Bergen med sånn liten robot. Full Tv-dekning og greier og vi fikk fri dagen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...