Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en lærer på ungdoms skolen, Ei jævla fe-he av et menneske. Hun begynner timen med og smile med det jævla stygge fjeset

En gang så hadde vi i oppgave og skrive om "Romeo og Julie", dette skulle vi levere til denne læreren og jeg leverte inn som alle andre. Men når de andre får dem levert ut igjen, begyner hun og spørre hvor min var, jeg sa: du tok den inn.

hun sa: Neih, jeg hadde hatt den i bunka hvis du hadde levert inn. Dette gikk jeg sefølgelig og sa til hene i friminuttet, og hun ga seg ikke ennå, da ble jeg irritert og vi hadde en helvetes krangle kamp. Til slutt endte jeg hos rektor, og ennå ikke så var min oppgave levert inn. Slev om jeg hadde vitner som fortalte rektor og læreren at jeg faktisk hadde levert inn dette

Jeg ble sent til Rådgiveren på skolen min, en gang hvær uke p.g.a den hendelsen, og karakterene falt på grund av at jeg hadde oppført meg så frekk og uhøflig forand denne læreren

Lenke til kommentar
det var vel en morsom under en tentamen, og hvis jeg ikke husker hlet feil var det matte.

det var hvertfall sånn at helle klassen hatet den respektive lærer(av grunner vi tar en annen gang). så denne gangen hadde vi bestemt oss for å finne på noe som var både morsomt for oss, og irriterende for læreren.

det endte (selvfølgelig) med at alle satt og lagde sånne **popp** lyder ved å stikke lillefingeren i munnen og lukke den. så "brekker" man den liksom ut igjen. utrolig irriterende ;)

så når ca.25 sitter å gjør det blir det litt spetakel, og læreren gikk ned til inspektøren. når de kom opp var vi helt stille og satt og "jobbet". så inspektøren gikk ned igjen og læreren dreit seg ut :D

grunne til at personen dreit seg ut var fordi dette var langt fra første gang vi hadde hatt et kolletivt samarbeid mot denne læreren.

ahh.. minner :love:

Gud som jeg hater folk som bråker på tentamen. Funker ikke å konsentrere seg da...

Og -CH- : jeg har hørt om me-he og fe-hue, men aldri fe-he :p

Lenke til kommentar

Vi hadde også en lærer som het mæsel(kalte han i alle fall det) han er seriøst den galeste læreren som finnes, han var gal etter å ta folk som ikke fulgte reglene, særlig dem som røyket. Så en gang hadde han gjømt seg under masse løv/blader osv en høst dag, å mens de kule i røykekroken hadde en sigarett uten å ane noe spratt han opp å tok dem på fersken..Han var også fyren som løp etter folk, feks de som var inne i friminuttet ulovelig, han løp etter oss som en gal, husker jeg synes det var temmelig gøy

i 9ende klasse gikk vi opp på langfriminutt opp på butikken, tok med oss bunker med tippe/ods kuponger(sånne i plast er sikkert 1000stk) så gikk vi opp trappane å kastet dem nedover så de ble spredd for alle vinder.. så løp vi som gale..(dette gjorde vi sikkert 10-15 ganger i løpet av året) En gang oppdaget mæsel(gale læreren oss) vi hadde hettegenser så han så ikke hvem det var, han løp gjennom hele skolen og sikkert 10 min langs veien etter oss før han gav seg..

Lenke til kommentar
jeg har kasta stol etter læreren min en gang... det var fordi han klikka på meg,og påsto jeg burde søke profesjonell hjelp.... skal vise deg profesjonel hjelp jeg!!!!! :hrm:

Haha, jeg har faktisk gjort AKKURAT det samme.

Etterfulgt av "reis til hælvette" og en bastant slamring med klasseromdøra.

Grunnen var at han fortalte meg jeg kom til å stryke i noe høyt for alle i klassen. Ikke store greiene egentlig, men han virket bare så forbanna selvgod der han stod.

TOSK!

Lenke til kommentar

klassen hadde matkrig i heimkunnskap timen i 9. en gang.. overkokte poteter, rimelig varme, læreren kom inn og fikk en midt i skallen og fikk moderate brannskader ^^

Ble annklaget for allvårlige lovbrudd og her for ikke så lenge siden.

Går på vk1 salg og service og vi har da hver sin bærbare pc.

En dag når jeg kom så jeg at min pc ikke var på sin faste plass, 2 andre pcer og var borte. Jeg spurte læreren min (som er mindre kvalifisert og ubeskrivelig rotete i hodet) hvor de var "Nei du skal få vite det når vi finner ut noe" Javel? Vi er ganske avhengige av pcene i klassen så vi 3 fikk ikke gjort en dritt den dagen. Dagen etterpå fikk de andre sine pcer igjen og jeg fikk misstanke om at læreren min drev på med noe muffens, (Jeg + en til er de i klassen som har peiling på data osv men han har sin egen pc, jeg bruker skolen sin) siden denne læreren virker som hun alltid er ute etter å "ta" meg. Etter noen dager ringte læreren meg og sa at jeg skulle møte på rektor sitt kontor klokken 8 00 sharp neste dag. Jaha sa jeg, møtte opp og der satt den svinepelsen av en rektor vi har her og læreren min. Så kom det:

"Vi har misstanke om at du har brutt deg inn på skolen sitt nettverk og gjort diverse ulovlige ting. Vi har pcen din hos ekspertene våre og de holder på å scanne den nå for bevis. Vi har allerede funnet et ulovlig program. Om du tilstår sparer vi oss for masse tid og du kan få mindre konsekvenser." - HELT BASTANT!

hva faen er dette for noe tull sa jeg

"vi tror, eller vi VET at du har hacket skolen - tilstå!" (var ikke ordrett, men var det som var budskapet i setningen ;) )

Ikke faen, hvorfor misstenker dere meg helt sånn uten videre sa jeg og så bort på min "kjære" lærer som såg vekk med en gang.

"vi har grunn til å tro osv og vi kan få bevis viss du ikke vil tilstå"

javel greit sa jeg, og de regnet med en tilståelse, men så gikk jeg

reiste hjem og ringte min mor på arbeid (som og er lærer faktisk!) og fortalte alt. "hva i svarteste helvete er dette for no'!"

Siden jeg er fylt 18 så er ikke skolen selv nødt til å informere foreldre, og de regnet vel ikke med at jeg kom til å si noe selv.

Uansett, mor hadde mye å si ;) Her kunne vist jeg anmelde både rektor og lærer for falsk annklage og for å hindre skolearbeidet mitt.

HOHO HER SKAL DET GRILLES!!

Så neste dag gikk jeg inn til rektor, med en høy og aggresiv stemme og sa noe som dette:

"Viss du ikke har noe bevis eller noe som helst å komme med så kommer dette til å bli en politisak, hvor du sitter med falsk anklage og har hindret meg i å gjøre skolearbeidet mitt, noe som gjør meg ganske forbannet. Programmet som du sier er ulovlig, er ikke ulovlig på noen som helst måte, det er til å med gratis!"

Neste dag fikk jeg en SAFTIG unnskyldning i brevform og "det var på ingen måte noen som helst mening å få deg til å føle deg trakket på eller presset bla-bla-bla"

Læreren min, som er klasseforstanderen tør ikke å si noen ting som helst på meg lenger (før fikk jeg en helvetes kjeft fordi at antivirus programmet mitt oppdaterte seg mens jeg skrev i word)

Ellers så var programmet "ekspertene" fant radmin og jeg hadde kobla meg til pcen hjemme...

Suckers! :D

Lenke til kommentar

Måtte møte hos rektor fordi jeg defragmenterte noen av pcene.. Så var jeg delvis ITansvarlig også.. Var 2 av kameratene mine og jeg som var ansvarlige for pcene, så det var liksom litt teit at jeg skulle få kjeft for det.. Rektor måtte liksom ta meg for noe.. Husker på første foreldremøtet når rektor sa "her på Nordbytun Ungdomskole er det ingen som røyker" ... Muttern reagerte på det og sa at det var det jo.. Etter den kvelden fikk jeg bare 2 og 3 på alle prøvene mine.. :hrm:

Lenke til kommentar
Har en lærer på ungdoms skolen, Ei jævla fe-he av et menneske. Hun begynner timen med og smile med det jævla stygge fjeset

En gang så hadde vi i oppgave og skrive om "Romeo og Julie", dette skulle vi levere til denne læreren og jeg leverte inn som alle andre. Men når de andre får dem levert ut igjen, begyner hun og spørre hvor min var, jeg sa: du tok den inn.

hun sa: Neih, jeg hadde hatt den i bunka hvis du hadde levert inn. Dette gikk jeg sefølgelig og sa til hene i friminuttet, og hun ga seg ikke ennå, da ble jeg irritert og vi hadde en helvetes krangle kamp. Til slutt endte jeg hos rektor, og ennå ikke så var min oppgave levert inn. Slev om jeg hadde vitner som fortalte rektor og læreren at jeg faktisk hadde levert inn dette

Jeg ble sent til Rådgiveren på skolen min, en gang hvær uke p.g.a den hendelsen, og karakterene falt på grund av at jeg hadde oppført meg så frekk og uhøflig forand denne læreren

jaja du like hu vell litt og jeg vett det nok :yes::tease:

Lenke til kommentar

Hele livet mitt har jeg egentlig skrevet jævlig depressive og suicidale stiler; både på norsk og engelsk. I første klasse (vgs) spurte engelsklæreren min om det var noe galt, og nå som hun er klasseforstanderen min får jeg aldri fred. I dag ringte hun meg hjem "bare for å vite at jeg var i live". Hun tror visst at jeg skal dø hvert sekund..

:roll:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
not really viss du tenker litt fornuftig.. er en liten bygd, vil ikke ha på meg at jeg er en hacker.. får ikke no jobb da vet du

Å være en hacker må da være veldig positivt.

Cracker derimot... :tease:

Ole og Per i gata vet ikke forskjellen på det vet du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...