franky12 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hmmm.... i 7. klasse klikka jeg på læreren viste fingeren, hunsa: "nå går vi til rektor" (med norsk dansk stemme) jeg nekta og hun sa jeg måtte det. da ombestemte jeg meg og sa: "da går vi til rektor" så begynte vi å gå hun holdt meg igjen og sa at vi ikke kunne gå til rektor med noe så lite x] Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Læreren dengte meg i døren, får å ha kommet 10minutter for seint til timen, som jeg hadde gjort alle andre dager i 3uker :O Dette var i 4klasse. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 kameraten min ble vaska i munn med såpe av læreren i andre klasse:S:S:S Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skrev en homoerotisk novelle til norsklæreren min, en gubbe på over 60 år. Og en historie om to kvinner som var veldig glad i hverandre (hanky panky) til engelsklæreren min (konservativ dame) Har enda ikke fått igjen noen av de, men det kan vell bli sett på som en spesiel episode. Forhåpentligvis blir jeg ikke innkalt til foreldresamtale, sigh. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gammel tråd, men jeg hekter meg, på etter flere timer latter. Min far fortalte meg at han hadde gått i klasse med mange "jævel" unger, og en av de hadde fått beskjed om å vaske tavlen. Det ville jo selvfølgelig ikke eleven, så han ble ganske sur og gikk ut av klasserommet, hentet brannslangen, spylte hele klasserommet slik at vann rente ned trappene. Rektor hadde visst dradd han inn på kontoret sitt etter øret. Men nå for ikke så lenge siden hadde en eller annet løftet av alle dørene på skole-toalettet og rektor kom opp i alle klasserommene og truet med at snuten skulle gå sivilt inni gangene. Det er vel alt fra min skole, utenom en HEL haug med fyrverkeri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå