Joakimd Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 7. klasse på barneskolen. Alle elevene bodde langt fra hverandre, derfor hadde alle mobil for å kunne holde kontakt med resten av klassen. Var vel 10-15 gutter i klassen, utrolig sammensveiset gjeng. Uansett: Hver gang telefonen til en i klassen ringte, drog alle opp telefonen, noe som vanligvis førte til at læreren løp gråtende ut på gangen. Bare et eksempel, sånne ting skjedde hele tiden, det var tider det. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 7. klasse på barneskolen. Alle elevene bodde langt fra hverandre, derfor hadde alle mobil for å kunne holde kontakt med resten av klassen. Var vel 10-15 gutter i klassen, utrolig sammensveiset gjeng. Uansett: Hver gang telefonen til en i klassen ringte, drog alle opp telefonen, noe som vanligvis førte til at læreren løp gråtende ut på gangen. Bare et eksempel, sånne ting skjedde hele tiden, det var tider det. Skjedde sånne ting hele tiden kan jeg tenke meg at det var ditt livs artigste år. :!: Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vi hadde en time på datarommet og strømkontaktene til alle pc'ene på den ene raden var satt i en sånn skjøteledning eller hva det nå heter. Kameraten min slo strømmen av på den med jevne mellomrom så alle pc'ene ble slått av samtidig. Temmelig morro. Da jeg fikk kjeft for liten innsats sa jeg at pc'en ikke virket. Hun svarte: Så synd da, på samme måte som tenåringer sier det. Jeg så på utrykket til læreren at hun var lei seg da vi gikk ut så jeg har litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Var en gang i gymmen. Dere vet sånn derre is-pose, til å ha på der man har vondt? Rart ekkelt stoff inni. En elev klarte å klippe opp den, så læreren tok den å fiket til han med den i trynet. Stoffet ble klint utover hele trynet hans mens han vred seg i smerte. Han ble kjørt fort som nøkken til legen, og han kunne blitt blind. Det var siste gangen vi så den læreren :!: Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Når jeg gikk i 6. klasse( vi var 7 gutter og ingen jenter xD) Så bråkte vi så innmari mye(husker ikke helt va det var) Så læreren vår klikket og ropte: "Men i helvette! Jeg har så lyst til å få Monica(den absolutt største av lærerne) til å sette seg på dere, så skal jeg stå å sparke dere!!" Vi tok det ikke så veldig hardt egentlig, å gikk ut å spillte fotball i friminuttet xD Lenke til kommentar
TheBoyGirl Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 4. eller 5.klasse: Hadde nettopp fått vite at vi skulle på kino med klassen. Alle var skikkelig happy Lærern vår måtte ut og inn av klasserommet hel tiden og vi kødda litt med det. Hver gang hu gikk ut løp alle og gjemte seg. Inn på grupperom, inn i skap, bak gardiner og under pulter. En av gangene la alle seg ned på pulten og skulle bare ligge der. Vi gjorde det kanskje fem ganger og hu ble forbanna hver gang. Siste gangen klikka hun. Slo en jævla linjal i pulten og ropte at hvis vi gjorde det en gang til fikk vi ikke bli med på kino. Vi kom fram fort som faen, alle ville jo være med. Angrer jævlig på at jeg kom fram, vi skulle se Pingvinenes marsj... For en drittfilm! 9.klasse: Det var jul og alle klasserommene hadde lys. Lærern min gikk rundt og tente de. Jeg og noen andrte folk sto i gangen og plutselig ropte han "Er alle tent nå?". Vi tenkte selvfølgelig koffert og fikk lætiss. Han så dumt på oss og plutselig innså han hva han hadde sagt og begynte å le. Det var lism litt for sent.. Vi gikk og han ble stående å le for seg selv.. Dust! Samme lærer. Jeg satt på kontoret hans og snakka med han. Telefonen hans ringte og han tok den. Da han la på sa han at det var kona hans, det brydde meg lism ikke, men han fortsatte å fortelle. Det var noe om en middag med barn fra barnehagen til sønnene hans og at han ikke ville det, men heller ha en rolig kveld med litt kos.. Okei.. Takk for infoen lism.. Jeg plussa jo det med "er alle tent nå?" og tenkte mitt. Det var sikkert ikke det han mente da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette var 6. klasse. Etter at jeg hadde slengt noen banneord fikk jeg kjeft av læreren min. Jeg sa at jeg kan banne så mye jeg vil siden jeg er ateist. Han sa at det får så være greit, men Norge er et kristent land og det er skolene her også. Derfor er det ikke lov til å banne. Vi hadde en ganske høy munnhuggeri etterpå hvor jeg slang ut av meg alle banneordene jeg kunne. En annen gang i gymmen i 5. klasse ble jeg så forbannet at jeg kastet en svær gjenstand etter læreren (denne gjenstanden er en slik stolpe man legger stanga på når man hoppe høydehopp). Det var etter denne episoden jeg måtte begynne å gå til psykolog for å gjøre noe med sinnet mitt. Lenke til kommentar
TheBoyGirl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) 9.klasse: En gang det hadde snødd noe jævlig hadde noen skrevet på bilvinduet til lærern min. De folka hadde lekt at de var meg og skrevet fuck og faen, nesten akkuratt sånn som jeg skriver det. Det er lism de orda jeg skriver på tavla og sier ganske ofte. Klokka var fire eller noe og han skulle dra hjem. Jeg og noen andre folk sto i vinduet på biblioteket og snakka. Plutselig snudde han seg og pekte på meg og så på bilen. Han trodde jo at det var meg. Jeg rista på hodet og trakk på skuldrene, men han fortsatte å peke og så mistenktsomt på meg. Så børsta han det vekk og stakk. Neste dag, når jeg møtte han i gangen, sa han at jeg måtte ta vekk snøen fra bilen hans i dag. Jeg trodde han kødda og lo, men han mente alvor. Da han skulle dra, kom han innom biblioteket og henta meg. Han ga meg børsten og jeg fjerna snøen, mens han lo. Da jeg var ferdig sa han at han bare hadde gjort det på kødd. Skjønte jo lism det da.. 4.klasse: Vi hadde noen dører som var lagd av noe metall greier og var jævla tunge. En gang gikk jeg forbi døra og lærern min åpna den. Fikk den rett i trynet og begynte å grine. Lærern min var sur så hun sa bare at jeg fikk passe bedre på. Venninna mi trøsta meg med at den lærern var kledd som en vaskekjerring den dagen.. 5 eller 6.klasse: Jeg hadde krangla med lærern min og var forbanna. Hun hadde bøyd seg ned for å knyte søppelposen og den bigge ræva hennes stakk rett opp. Haha. Hun sto rett foran døra, så jeg sparka til søppelkassa, så søppelet fløy ut i gangen også gikk jeg. Hun begynte å rope sint etter meg.. Endret 5. februar 2009 av TheBoyGirl Lenke til kommentar
PreaTox Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 7. klasse. Siste skoledag tog jeg og to andre gutter og fyrte opp en tunder i gangen:P Straffen va og ringe hjem, og revurdere vurderinga vi fikk xD Mamma og pappa blei "pisst off" og jeg fikk husarest i 3 uker Men jæ**a bra minner da Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 En gang hadde 4-6 elever fra klassen min satt en åpen kartong med vann på døren vår da læreren var ute. Da hun kom inn ble hun klissvåt. Hun latet som hun ikke ble sur og så egentlig bare veldig teit ut. Hun straffet med å gi hele klassen annmerkning. Jeg og vennene mine protesterte heftig. Vi hadde hatt om lov og rett i samfunnsfag den timen og vi brukte argumentet "Bedre at 10 skyldige går fri enn at én uskyldig blir dømt". Hun sa noe piss om at vi var medskyldige og vi sa at vi ikke engang var medskyldige og at vi bare hadde sittet på plassene våre. Hun sa at siden vi lo var vi medskyldige. Helt idiotisk. Da klikket jeg og kallte hun jævla gammle thailandkjærring, dra til Thailand og ta med deg boka di (hun er hekta på Thailand og prøver å lære seg Thai uten suksess). Jeg ble sendt til sosiallæreren og forklarte situasjonen. Han trodde heller ikke på meg og det endte med at vi fikk et belønningssystem som innebar at vi fikk én stjerne hver time og vi måtte ha 30 før jul. Det burde vært lett men vi klarte det ikke. Vi fortsetter i år igjen. Egentlig blir det jo sånn at vi fikk belønning for å være jævler men samma for meg, lærerne er noen fucktards for tiden uansett. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noe som skjedde i dag(Ikke med meg, men med en jente i klassen) Vi skulle ha 2 timer K&H. På skolen vår er det en regel at vi må ta av utetøy i timen, men hun jenta(Som alltid er frekk i skjeften og en bitch) Nektet å ta den av. Lærerne sa at vi ikke fikk sette oss ned før hun hadde tatt av jakka(Vi må alltdi stå å hilse på skolen vår, og så sette oss ned) Det hele endte med at alle ble sinte på hun, fordi vi gikk glipp av 1 halv time K&H. Vi måtte stå i en halv time. Til slutt tok hun på sekken og gikk. Og kom tilbake etter 5 min. LOL. 10 min senere var det friminutt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noe som skjedde i dag(Ikke med meg, men med en jente i klassen) Vi skulle ha 2 timer K&H. På skolen vår er det en regel at vi må ta av utetøy i timen, men hun jenta(Som alltid er frekk i skjeften og en bitch) Nektet å ta den av. Lærerne sa at vi ikke fikk sette oss ned før hun hadde tatt av jakka(Vi må alltdi stå å hilse på skolen vår, og så sette oss ned)Det hele endte med at alle ble sinte på hun, fordi vi gikk glipp av 1 halv time K&H. Vi måtte stå i en halv time. Til slutt tok hun på sekken og gikk. Og kom tilbake etter 5 min. LOL. 10 min senere var det friminutt. Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det sier jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 En venn av meg satt og snakket dritt om USA i en samfunnsfagen når det gjaldt skatter etc. "USA er et jævla fitteland" avsluttet han med. Så så lærern, "fitteland ja, dit har jeg lyst til å reise!!" :!: God latter! Men det morsomste jeg har vært med på, var i 10 klasse. Vi gikk på en 1 etasjes ungdomsskole. Vi hadde samfunsfag da, og lærern univiste på tavla. Det hadde snødd en del, og utenfor holdt en traktor på med å brøyte skolegården. Da den skulle ta snøen som var nærmest vinduet kjørte den ganske fort. Vennen min som satt fremst i klasserommet åpnet opp det største vinduet der han satt. Traktoren hadde snøfres bak som gjorde at inn vinduet kom det en haug med snø som dekket 3 pulter og en del av gulvet. Lærern var ble ikke særlig imponert! :!: Lenke til kommentar
Andreas0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bluetoothstyring av lærerpc via mobil er gøy Lenke til kommentar
Outrageous Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Musikk læreren på barneskolen ba oss holde kjeft og slo en sånn lang linjal(1,5m elns) i bordet så knakk den:p Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bluetoothstyring av lærerpc via mobil er gøy haha, hvordan fungerer det ? Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hahahahahahaha, sykt mange bra innlegg her! Genial tråd! Endret 18. januar 2009 av sjimpanse Lenke til kommentar
TheBoyGirl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har en engelsk TV lærer som ikk er helt god. Jeg hadde gått ut av klasserommet, uten lov. Da jeg skulle inn, prøvde han å lukke døra rett før jeg skulle gå inn. Jeg satte foten mellom døra og veggen, og da påstod han at jeg brukte vold. Wtf?! Jeg skulle "kjefte" på han, men da hold han hånda si opp mot munnen min, nesten inni.. For å kødde med han, sa jeg at nå hadde han brukt vold. Han ga faen.. Samme lærer. Vi skulle ned til inspektøren for å klage på han. Vi gikk i gange å snakka om det og han overhørte oss. Så begynte han å løpe bortover gangen. D vi kom ned til inspektøren var han der.. Snakk om å være feig Lenke til kommentar
Ad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var siste skoledag i 10. klasse, så vi hadde lyst til å finne på noe kødd. Lærerværelset ligger langs en veldig smal gang, slik at det ikke er plass til så veldig mye mer enn å åpne døra. Hele 10. klasse tok hver sin pult, marsjerte opp, og stabla de oppå hverandre langs denne gangen slik at ingen av dørene gikk opp og alle lærerne var sperret inne Da det ringte inn hørte vi bare hamring på dørene og det endte med at de måtte klatre ned brannstigene for å komme seg ut av lærerværelset. De klikka helt og sa de skulle anmelde alle oss elevene for hærverk På toppen av alt hadde det sitti to politifolk inne på lærerværelset som heller ikke kom ut, noe vi ikke hadde fått med oss. Det hadde nemlig vært slåsskamp dagen før så de satt i avhør med et par elever Vi lo så vi gråt. Vi hadde også en KRL lærer som ingen likte, så han ble mobba hele tiden. Et par gutter sparka opp en fotball på taket, og fikk han til å klatre opp for å hente den, for så å ta vekk stigen og la han stå der. Han stod der mutters alene og ropte og skreik, men alle ignorerte ham og latet som om de ikke hørte. En annen gang satte vi en kurv med tomme flasker oppå skapet ved døra og bindte et tau til dørhanken, slik at når han gikk inn, så fikk han hele greia i huet. Det var heller ikke uvanlig å stenge han inne på klasserom/grupperom for så å blokkere døra. En dag ble han dynka av en elev mens resten av skolen stod i skolegården og heia, mens lærerne ignorerte det og noen bare lo. Da slutta han. Fy fader så ondskapsfulle uunger er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå