Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Eneste merkelig episoden jeg har hatt med en lærer er vel i en gym time.

Er inne i materialrommet / ballrommet whatever, og plutselig kommer han inn. Han sier klart og tydelig "Bart." og går ut igjen... Det var sært...

Klassen over meg har denne situasjonen :

De drev å klagde i evigheter på å slippe ut til matfri. Etter at de hadde klaget nok så sa læreren denne fine setningen : "Mat, mat, mat.. Er det ingen som tenker på fitte lenger?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste merkelig episoden jeg har hatt med en lærer er vel i en gym time.

Er inne i materialrommet / ballrommet whatever, og plutselig kommer han inn. Han sier klart og tydelig "Bart." og går ut igjen... Det var sært...

Klassen over meg har denne situasjonen :

De drev å klagde i evigheter på å slippe ut til matfri. Etter at de hadde klaget nok så sa læreren denne fine setningen : "Mat, mat, mat.. Er det ingen som tenker på fitte lenger?"

:rofl: Hahaha! Der lo jeg godt.

Det her er ikke så spesielt men litt morsomt. Jeg hadde nettop lånt en gigantisk tang til å knekke opp låsen til en kamerat og da jeg var på vei tilbake med tangen til vaktmesteren slo en vennine meg lett på magen. Jeg holdt tangen over meg så den mistet jeg i bakken. Jeg skulle ta igjen, men da svarte vaktmesteren: Kom kom! Få den, nå gå å pul den jenta nå.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg må starte med å le selv.

Mattelæreren som sa til en i klassen når han klaget litt:

"Nå må du jobbe Patrick, du skal jo betale pensjonen min". :!:

Vi hadde en lærer på VG1 elektro i Elenergisystemer dette året som hele tiden var så engasjert og levde seg så godt inn i det han skulle lære oss.

Viffter med armer og bein med ett hefftig kroppspråk.

Men det som er mest morsomt, er når han switcher om dialekt.

Han prater vanligvis "basic" nordlenning, men så hender det att han switcher til Brønnøysund.

Det er usaklig morsomt når det skjer i samme settning.

Umulig å gi skriftlige eksempler.

Vi hadde en i klassen som gikk VG1 elektro på nytt.

Hun Norsklæreren brukte denne hele tiden når han ikke ville jobbe:

"Det er en grunn til at du er her enda, Daniel" :!:

Endret av LG_91
Lenke til kommentar

hehe mange gode historier her. får vel komme med en liten jeg og:P

En kamerat av meg ente opp med en helt tragisk diskusjon uten mening med klasseforstanderen, til slutt klikket læreren helt vinkel og kastet nøkklene som lå på kateteret i hode på kameraten min, etterpå gikk læreren ut på gangen å grein, (det var i 4 klasse eller noe)

Lenke til kommentar

Har hatt en litt merkelig episode med læreren min.

Klassen skulle til laben og på vei ut sa jeg "faen".

Da sa læreren: Du nå må du kutte ut med den banningen din August.

Da kom kameraten min og sa: Helvete! Læreren svarte: Jørund, hva var det jeg nettop sa?

Jeg kom like etter og ropte ut "FAEN!". Da ble læreren sur å sa: Hvis jeg hører et banneord til fra deg blir det anmerkning.

En stund ut i timen på laben så klassen i mikroskop. Alle var konsentrerte og det var stille i klassen. Akkurat da så jeg en ting i mikroskopet å sa høyt: Å fittehull!

Da klikket læreren mens klassen lo, og det ble til at klassen fikk kjeft, ikke jeg.

Lenke til kommentar

Har en annen ganske flaut episode. Klassen hadde elevforsøk der vi skulle påvise noen organiske stoffer. Så var det et forsøk som man skulle lukte på, og han kompisen min spurte hva kunne jeg lukte. Så svarte jeg at det luktet fitte!.

Alle stoppet opp og stirret rart på meg. Enda mer flaut var at læreren stod like bak meg og fulgte med på oss. :wallbash:

Lenke til kommentar

Tjaa, har noen episoder med tysklæreren min på videregående.

Læreren (en mann på rundt 60 år) var veldig glad i å skrive norske setninger på tavla, som elevene så skulle oversette til tysk. Det viste seg etterhvert at han likte veldig godt å finne opp setninger av den mer grove typen. En dag serverte han denne setningen, som skulle oversettes til tysk:

De unge og velutrustede mennene, voldtok den barmfagre og frodige kvinnen særdeles hardt.

Og når man har tysk er det veldig vanlig å analysere setningene nøye. Ingen unntak i dette tilfellet. Spørsmålene som kom var f.eks:

Verbal: Voldtok. Hvem er det som utførere denne grove voldtekten? Jo, de unge og velutrustede mennene, som dermed blir direkte objekt. Hvem er det som blir utsatt for denne voldtekten? Svar: Den barmfagre og frodige kvinnen, som blir indirekte objekt.

Læreren storkoste seg. :!:

I tillegg kom han med mange grove vitser, som f.eks da to elever manglet en sitteplass. Har dere ikke pult?, var spørsmålet han stilte.

Lenke til kommentar
Tjaa, har noen episoder med tysklæreren min på videregående.

Læreren (en mann på rundt 60 år) var veldig glad i å skrive norske setninger på tavla, som elevene så skulle oversette til tysk. Det viste seg etterhvert at han likte veldig godt å finne opp setninger av den mer grove typen. En dag serverte han denne setningen, som skulle oversettes til tysk:

De unge og velutrustede mennene, voldtok den barmfagre og frodige kvinnen særdeles hardt.

Og når man har tysk er det veldig vanlig å analysere setningene nøye. Ingen unntak i dette tilfellet. Spørsmålene som kom var f.eks:

Verbal: Voldtok. Hvem er det som utførere denne grove voldtekten? Jo, de unge og velutrustede mennene, som dermed blir direkte objekt. Hvem er det som blir utsatt for denne voldtekten? Svar: Den barmfagre og frodige kvinnen, som blir indirekte objekt.

Læreren storkoste seg. :!:

I tillegg kom han med mange grove vitser, som f.eks da to elever manglet en sitteplass. Har dere ikke pult?, var spørsmålet han stilte.

Hah! :!: :rofl:

Vi har desverre ingen slike lærere bortsett fra en halv-pedo.

Han pleide å gå inn i jentegarderoben å spørre: Har alle dusjet? Og han gikk inn i dusjen å spurte: Er dere ferdige snart?

Han fikk sparken, og kom tilbake 2 år senere som musikklærer. Han går forresten ikke med truse.

Men for all del, han er kjempehyggelig. :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke direkte en episode jeg hadde, men hele klassen. Husker spesielt en episode i tiende, hvor vi kjedet oss voldsomt. Så vi ville tulle litt med læreren. Dårlig ide :p

Vi la en over normalt stor tegnestift under stoffet på stolen og ventet på at læreren kom. Han satt seg ned i stolen, og vi ble dermed vitne til historiens sykeste ansiktsuttrykk, etterfulgt av et raserianfall og flere trusler :p

Resultat? Stivkrampe og 1 stk. utvist klasse :whistle:

Endret av mathos
Lenke til kommentar
vet om en morsom ting du kan jøre mot læreren/en medelev teip ijen nesten helle vask enden(der vannet komer ut) sån at når du/eller noen andre skrur den på så spruter det ret ut.

dete har jeg jørt selv.

jeg teipa ijen nesten hele i friminute før vi skule ha den strengeste læreren på skolen(ca)

i det sisste hade han snakett om afrika der man bruker timmer på og hente vann(vær gang han sa dete jikk han bort vasken og skrude den på og sa mens vi kan bare jøre dette), vel som jeg hade planlagkt jorde han dete i dene timen åså, han ble søkk vått runt mage høyde(ale fniste stille men ingen tørte og le høyt)

det verste er at hade det ikke vert for at noen i klasen hade sladra(vet ikke hvem) hade jeg komet unda med det, det var jo mine 3 første anmerkniger det året.

sorry mac. jeg leste halve innlegget, men der sa det stopp. kan du skrive sånn at folk forstår?

"Saboterte" vannkrana - Læreren tar i bruk - Blir våt. End of story.

Lenke til kommentar

Par historier fra U-skolen.

Gammel dame på 60+, tidenes rothue. Skjedde flere ganger at hun tok på seg klær på vrangen osv. En morgen låste tre elever henne inne i kjelleren, det skulle vise seg at ingen skulle bruke den kjelleren og hun ble der ut dagen. De andre lærerene gikk ut i fra at hun hadde glemt at hun skulle på jobb, igjen.

Hadde også en gammel gris på noe og femti. Par meter høy, skallet og alltid buksene oppunder armene. Hver bidige time han var lærer i gym var han innom jentegarderoben for å sjekke om de snart var ferdige. Utrolig nok jobber han der fortsatt.

Lenke til kommentar

Husker meget godt en situasjon i tiendeklasse, på siste dagen før juleferien, hvor vi satt og snakket sammen før alle kom til klasserommet. En av gutta i klassen satt og snakket med læreren vår, en kvinnelig og meget kristen lærer, om ulovlig nedlasting. Det var ikke en diskusjon om saken, men han lærte henne hvordan man kunne gjøre det, og satt å snakket entusiastisk om hvor og hvordan, fordeler og ulemper med gnutella og torrenter, mens hun lyttet iallfall i 5-6 minutter.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye rart her ja.

Husker en gang vi fikk en vikar som var en djevel fra en annen verden, vi rotta oss sammen og etter en uke hadde vi laga nok bråk for han at han hadde rekt og knuse brillene, klokka og knekt en pult.

Engang hadde vi en gammel merr av en kjerring. Hu kunne være snill men ble hun sur så var det bare og forlate rommet.

De 2 siste timene på en fredag hadde vi rotet litt mer enn normal og hu hadde en dårlig dag. Da hun kom inn skrek hun ut " Fy faen, det ser jo ut som et bomba horehus her jo" Alle ble helt tille, plutselig kommer en kompis av meg tuslende ut av et rom og svarer henne " Ja, da får du rødde da".

På tide og snu døgnet tilbake nå kansje;D

Lenke til kommentar

Min episode med læreren min var at han en gang begynte å tegne meg i ansiktet med en penn. Grunnen var at jeg sa noen få ord på norsk som han selvfølgelig hørte i en engelsktime der han sa vi bare skulle snakke engelsk.

Ble sur på han. :realmad:

Lenke til kommentar

Klassen så på film i en skoletime å jeg og en kompis satt helt bakerst, noe som læreren ikke visste. Så han så seg litt rundt at ingen så, stakk fingen i nesa, gravde til den store gullmedalje før han så fikk den ut, stirret på den, og deretter knipset den mot elevene som satte foran... :!:

Samme læreren sto også å klødde seg i rompa mens han snakket med en elev. Vannvittig morro å se på :!:

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Klassen så på film i en skoletime å jeg og en kompis satt helt bakerst, noe som læreren ikke visste. Så han så seg litt rundt at ingen så, stakk fingen i nesa, gravde til den store gullmedalje før han så fikk den ut, stirret på den, og deretter knipset den mot elevene som satte foran... :!:

Samme læreren sto også å klødde seg i rompa mens han snakket med en elev. Vannvittig morro å se på :!:

En litt merkelig lærer vil jeg kategorisere h*n for.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...