Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Hoho, snakka nettopp med en kompis, og han fortalte en som i alle fall fikk meg til å trekke litt på smilebåndet:

 

Det var en fyr på gamle-skolen hans som var sånn hasj-dealer ( :dontgetit: ). Har egen hasj-plante på rommet sitt, og saker ( :thumbdown: ).

Så var det en gang klassa hans skulle ha heimkunnskap (eller matlagning som noen også kaller det...), og han hadde tatt med en liten ladning hasj på skolen.

De skulle lage kake. Så gikk han over på en annen gruppe, og - når de ikke så - puttet han hasj i kaka dems.

Når de etterpå skulle spise kaka de hadde lagd, syntes de den smakte litt merkelig, men de dreit i det, og spiste opp hele saken.

 

De var en tanke tåkete etterpå... :!:

Hahaha, stygg, men morsom :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vel hatt en del sære opplevelser. Velger å ta med bare noen få av dem^^.

 

1 : Jeg hadde vont i armen og klagde til læreren om dette. Da tok han meg med inn på et rom, låste døra og ba meg ta av meg genseren (hadde ikke t-skjorte under). Jeg sa at jeg bare kunne dra opp armen på gensern men han mente at det kunne jeg ikke.

 

2 : Samme lærer kommer drita full til huset mitt midt på natten. Jeg våknet selvfølgelig opp og hørte at mamma pratet med noen. Forbanna som jeg var, skrek jeg at de skulle holde kjeft. Like etterpå så jeg noe fyke forbi vinduet mitt. Men jeg var helt i ørska, så jeg fikk ikke med meg hvem det var. Et år senere fortalte mamma at det var han (da jeg hadde fått ny lærer).

 

3 : En annen lærer klikket på meg fordi jeg fordi jeg falt og slo hodet mot isen. Hun har også gått bananas fordi jeg hadde det ene beinet utenfor kanten av stolen.

 

4 : Hevn! Vi hadde heimkunnskap, og bestemte oss for å lage mat til læreren vår (han fra 1 og 2). Stekte bananer med is. Den ene venninna mi harket opp noe skikkelig spytt og sendte det rett ned i porsjonen vi skulle gi til læreren. Jeg og den andre venninna mi nøyde oss med å skrape over litt av våre rester.

Vi smilte innbydene og ga ham maten. "Æ elskar stekte banana!", sa han og gliste mens det randt nedover kinnene hans.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

vet om en morsom ting du kan jøre mot læreren/en medelev teip ijen nesten helle vask enden(der vannet komer ut) sån at når du/eller noen andre skrur den på så spruter det ret ut.

dete har jeg jørt selv.

jeg teipa ijen nesten hele i friminute før vi skule ha den strengeste læreren på skolen(ca)

i det sisste hade han snakett om afrika der man bruker timmer på og hente vann(vær gang han sa dete jikk han bort vasken og skrude den på og sa mens vi kan bare jøre dette), vel som jeg hade planlagkt jorde han dete i dene timen åså, han ble søkk vått runt mage høyde(ale fniste stille men ingen tørte og le høyt)

det verste er at hade det ikke vert for at noen i klasen hade sladra(vet ikke hvem) hade jeg komet unda med det, det var jo mine 3 første anmerkniger det året.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det er utrolig mye morsomt her, men jeg blir også noe forjævlig provosert! Mye er uskyldig morro, men noen folk her oppfører aldeles jævlig mot andre medmennesker! Hadde det ikke vært for at jeg er den jeg er, så hadde jeg sagt at dagens ungdom ikke passer som annet enn kanonføde. Noen skikkelig gode rasshøl her inne.

 

Protip: Er 17 sjøl.

 

[/rant]

 

En gang på VG1 skulle vi levere inn loggbøker for hver norsktime. Jeg satt nesten bakerst i en time, de fleste pakka sammen eller hadde gått ut, og lærern satt og tok notater. Jeg kauka "catch, Camilla!", og slengte loggboka (en sånn med harde plastpermer) mot henne. Det dumme var at jeg ikke venta på at hun reagerte før jeg kasta, så jeg traff henne noen millimeter under øyeeplet :p

 

 

Gikk rundt med dårlig samvittighet resten av den dagen D:

 

 

---

 

Kan også fortelle om mattelærern vår. Hu virker egentlig som ei temmelig tørr dame, men har en underlig sans for humor :p

 

1. Klassens (ubevisste) klovn sitter og nynner for seg selv, og trommer takta. Lærern sier "Tor Arne, vennligst kutt ut den synginga, det forstyrrer hele undervisningen." Så snur hun seg bort, og mumler for seg selv "... dessuten var det ikke noe fint heller..."

 

2. Timen er ferdig, lærern står ved døra. Ei jente går ut sammen med en annen gutt, og forteller at hun drømte om ham natten før. Da utbryter lærern, som står inne i skygge og mumler for seg selv med undrende tone: "Mareritt?"

 

3. Vi skal levere hjemmelekse. En kompis av meg spør om han kan stryke en brøk. Lærern svarer gravalvorlig "Om du ikke gjør det, da henger jeg deg."

Endret av Beges
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I fjor hadde vi en tysklærer som var fra Tyskland, hun kunne ikke mye norsk og vi mobbet henne mye for det, var ikke får ganger hun forlot timen pga av det. Men til jul toppet det seg, hun skulle være snill og hadde kjøpt nøtter og sjokolade til alle i hele klassen, var en tysk tradisjon eller noe. Det vi gjorde var å spise sjokoladen før absolutt alle i hele klassen kastet alle mandlene på henne... Vi hadde vel en ti mandler hver så det ble mye å rydde opp igjen etterpå. Det værste var at verken lærere eller rektor brydde seg noe spesielt, hun var ikke akkurat en populær lærer.

Synes nå at vi var litt slem...

 

Hun er forresten sluttet nå hvis noen lurte ;)

Endret av Ulriksen
Lenke til kommentar
Engelsk læreren min kom å tok meg i handa og så GRATULERER!! og jeg tenkte at jeg hadde fått 5 eller 6, men jeg fikk en 3'er så da smalt jeg han inn i skapet og sa at han aldri skulle ta på meg igjen...så samtale med han og foreldrene mine og bla,bla,bla litt klikking til, men så fikk vi ny engelsk lærer :D

Kanskje skal true "norsk læreren" din litt sånn at du får en ny? ;)

 

HAHA DEN VAR GOD, Læreren min fjærta engang inn i tentamen dagen, haha. :devil: Det ble helt urolig, etter det.

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar
vet om en morsom ting du kan jøre mot læreren/en medelev teip ijen nesten helle vask enden(der vannet komer ut) sån at når du/eller noen andre skrur den på så spruter det ret ut.

dete har jeg jørt selv.

jeg teipa ijen nesten hele i friminute før vi skule ha den strengeste læreren på skolen(ca)

i det sisste hade han snakett om afrika der man bruker timmer på og hente vann(vær gang han sa dete jikk han bort vasken og skrude den på og sa mens vi kan bare jøre dette), vel som jeg hade planlagkt jorde han dete i dene timen åså, han ble søkk vått runt mage høyde(ale fniste stille men ingen tørte og le høyt)

det verste er at hade det ikke vert for at noen i klasen hade sladra(vet ikke hvem) hade jeg komet unda med det, det var jo mine 3 første anmerkniger det året.

sorry mac. jeg leste halve innlegget, men der sa det stopp. kan du skrive sånn at folk forstår?

Lenke til kommentar
vet om en morsom ting du kan jøre mot læreren/en medelev teip ijen nesten helle vask enden(der vannet komer ut) sån at når du/eller noen andre skrur den på så spruter det ret ut.

dete har jeg jørt selv.

jeg teipa ijen nesten hele i friminute før vi skule ha den strengeste læreren på skolen(ca)

i det sisste hade han snakett om afrika der man bruker timmer på og hente vann(vær gang han sa dete jikk han bort vasken og skrude den på og sa mens vi kan bare jøre dette), vel som jeg hade planlagkt jorde han dete i dene timen åså, han ble søkk vått runt mage høyde(ale fniste stille men ingen tørte og le høyt)

det verste er at hade det ikke vert for at noen i klasen hade sladra(vet ikke hvem) hade jeg komet unda med det, det var jo mine 3 første anmerkniger det året.

Vet om en morsom ting du kan gjøre mot læreren/en medelev. Teip igjen nesten hele vasktuten (der vannet kommer ut) sånn at om en skrur på vannet spruter det.

Jeg teipa igjen nesten hele i friminuttet før vi skulle ha den strengeste læreren på skolen. I det siste hadde han snakket om Afrika der man bruker flere timer på å hente vann (hver gang han sa dette gikk han bort ti vasken og skrudde den på og sa at vi trenger bare å gjøre dette), vel som jeg hadde planlagt gjorde han dette i denne timen også. Han ble søkk våt rundt magehøye (alle fniste, men ingen turde å le høyt).

Det verste er at hadde det ikke vært for at noen i klassa sladra (vet ikke hvem), hadde jeg kommet unna med det. Det var jo mine tre første anmerkninger det året.

 

Puuh :!:

Lenke til kommentar

Spesiell, kanskje.

 

 

Flau, ja!

 

Vi hadde time med en av de få kvinnelige lærerne vi har, og alle kjedet seg og gjorde ingenting. Plutselig får han som sitter ved siden av meg en lapp fra noen der det står at vi skal kjekke ute "brysta til milf læreren" (milf er en...attraktiv kvinne/mor)

 

hvertfall, vi lo ganske godt og når timen var over kom mange over der vi satt og spurte hva vi lo av. I øyekroken hadde jeg "sett" at læreren hadde gått ut av klasserommet, så jeg begynte høyt og tydelig med forklaringen der jeg tydelig kalte læreren milf.

Det som var litt merkelig var at alle så på meg med et merkelig blikk. Så når jeg var ferdig å fortelle snudde jeg med og der satt selvfølgelig læreren bak en medelev, hun hadde bare lukket døren.

 

Flaut, men jeg tror hun tok det som et kompliment :new_woot:

Lenke til kommentar
vet om en morsom ting du kan jøre mot læreren/en medelev teip ijen nesten helle vask enden(der vannet komer ut) sån at når du/eller noen andre skrur den på så spruter det ret ut.

dete har jeg jørt selv.

jeg teipa ijen nesten hele i friminute før vi skule ha den strengeste læreren på skolen(ca)

i det sisste hade han snakett om afrika der man bruker timmer på og hente vann(vær gang han sa dete jikk han bort vasken og skrude den på og sa mens vi kan bare jøre dette), vel som jeg hade planlagkt jorde han dete i dene timen åså, han ble søkk vått runt mage høyde(ale fniste stille men ingen tørte og le høyt)

det verste er at hade det ikke vert for at noen i klasen hade sladra(vet ikke hvem) hade jeg komet unda med det, det var jo mine 3 første anmerkniger det året.

Kanskje du burde brukt mindre tid på faenskap, og mer på skolen?

Slik som du skriver burde du gå skolen om igjen fra bunn av.

Lenke til kommentar

Så masse tull er det lenge siden jeg har lest.

 

Det finnes selvfølgelig maktsyke lærere, men det finnes desto flere drittunger.

 

Tenk dere å stå foran 20 unger der fire trykker vilt på mobilen, 8 chatter på MSN, 2 holder på å stikker hverandre med passer (har dere det enda på skolen?), 3 halvsover, 1 følger sånn noenlunde med mens de siste to er i alle fall rolige. I alt dette har du en jobb der du skal lære denne forsamlingen noe. Går det rett vest på tentamen eller prøven er det jo alltid du (læreren) som får skylda.

 

Noen hiver ting på læreren og det som verre er. Siden elever går i stykker veldig fort er det blitt forbudt for læreren å ta igjen. Hvor feigt er det ikke å gå til angrep på personer som ikke har lov å forsvare seg?

 

Urettferdig lærer? Er du så godtroende at du tror ting i verden er rettferdig? Om et par år nytter det ikke å springe til rektor eller mamma når ikke alle er enige med deg vet du...

 

Til mange av dere har jeg bare en ting å si: Voks opp!

 

---

 

Det var noen morsomme historier her også da... ;)

Lenke til kommentar
Noen hiver ting på læreren og det som verre er. Siden elever går i stykker veldig fort er det blitt forbudt for læreren å ta igjen. Hvor feigt er det ikke å gå til angrep på personer som ikke har lov å forsvare seg?

 

Selvforsvar og å "ta igjen" er ikke det samme, læreren kan rett og slett bare gå/springe ut av rommet hvis noen kaster ting, læreren kan derimot ikke springe bort og slå eleven. Derimot hvis elevene overfaller læreren da kan personen handle i selvforsvar.

Lenke til kommentar

Morro å lese :D

 

Har vel en på lager jeg og...

Det var vel i 5. klasse på skolen i USA og jeg var blitt anklaget for å ha bøyd en binders.... Englebarnet som jeg var stod jeg bare der å hørte på at jeg fikk huden full. Til slutt orket jeg ikke mer og sa alle de banneordene jeg kunne på norsk. Læreren bare stod der som et stort spørsmålstegn og jeg var fornøyd. :roll: Slapp heldigvis unna principals office den gangen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi har en merkelig lærer på skolen min.

 

Han blir kalt av en annen merkelig lærer for: Den Gravide Mann.

 

På skolen min er det diverse måter å varianter å plage andre folk på.

En er at 4-5 stykker løfter en person så han ligger vanrett i luften og kjøre han inn i en stolpe eller søyle.

Det gjør naturligvis mest vondt for hannkjønn.

 

Jeg og noen venner bestemte oss for å gjøre dette på en person, som vanligvis reagerer på svært morsom måte.

Da vi var like nær kom den merkelige læreren ut og sa: Hei dere drittunger! Hvor gamle er dere? 2? Hvis dere er så gamle kan dere ta med lego på skolen i morgen.

Siden dere ikke har noe bedre å gjøre kan dere sitte dere borti kroken der og onanere.

 

Det har hendt flere episoder med ham.

Da klassens klovn sægget, kom læreren uten forvarsel og dro av buksen til vedkommende. Dette skjedde forran hele skolen.

 

Det merkeligste var kanskje da: Det var flere elever som spilte basket i skolegården. En av dem hadde ballen mens han andre sto og presset ham på kroppen. Uten at de hadde gjort noe som helst, sa læreren: Hei dere! Er dere kjærester eller?

 

Han er helt syk i hodet :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...