Bozzeye Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Husker også en gang vi testet om hun kunne høre den lyse tonen som voksene ikke kan høre.. Tror vi var ca. 3 stk som stod med mobilen 1 cm fra øret hennes, men hun hørte ingenting 9462168[/snapback] Det er da ikkje rart. Når du blir eldre (det varierer, men trur rundt 20 års alderen) kan jo du prøve å høyre den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nesten like ondt som når IT-ansvarlig på skolen vår stakk fra PC'n for å hente noen papirer. Det første vi gjorde var å løpe bort til maskinen hans og endre passord (trengte ikke oppgi det gamle! ). Nå kunne vi bruke hans konto til å skifte passord på alle brukerene på serveren. Det var gyldne tider skal jeg si dere. Uka etter byttet jeg passordet tilbake. 9473253[/snapback] Så du kunne det gamle passordet og? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Husker også en gang vi testet om hun kunne høre den lyse tonen som voksene ikke kan høre.. Tror vi var ca. 3 stk som stod med mobilen 1 cm fra øret hennes, men hun hørte ingenting 9462168[/snapback] Det er da ikkje rart. Når du blir eldre (det varierer, men trur rundt 20 års alderen) kan jo du prøve å høyre den. 9473518[/snapback] Eg høyre den ikkje og eg er 16. Men so har eg øyresus og da... So eg har konstant piping. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En gang i 6. klasse ble jeg kastet ut av klasserommet og var der til neste time fordi jeg sang på den amerikanske nasjonalsangen (?) Samme lærer hadde gått total berserk fordi en kompis av meg spurte hva de mente med å tegne kølle (han var dønn seriøs også, fordi han mente baseballkølle/golfkølle osv) Samme kompisen diskuterte milf med læreren idag Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Husker også en gang vi testet om hun kunne høre den lyse tonen som voksene ikke kan høre.. Tror vi var ca. 3 stk som stod med mobilen 1 cm fra øret hennes, men hun hørte ingenting 9462168[/snapback] Det er da ikkje rart. Når du blir eldre (det varierer, men trur rundt 20 års alderen) kan jo du prøve å høyre den. 9473518[/snapback] Eg høyre den ikkje og eg er 16. Men so har eg øyresus og da... So eg har konstant piping. 9473681[/snapback] Viss du har øyresus e.l. kan du heller ikkje høyre det. Men eg trur ikkje folk i 65 års alderen (som lærarinna hans var) høyrer det. Det er pga. at hørselen blir litt dårlegare etter eldre du blir eller noko sånt, husker ikkje heilt. Eg las dette i ein tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596417&hl= Endret 11. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Så du kunne det gamle passordet og? 9473538[/snapback] Haha, den var god. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Så du kunne det gamle passordet og? 9473538[/snapback] Haha, den var god. 9479666[/snapback] Jeg mente det seriøst. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg mente det seriøst. 9479965[/snapback] Hva er poenget ditt? Jeg lo av at fLeReK har et forklaringsproblem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg mente det seriøst. 9479965[/snapback] Hva er poenget ditt? Jeg lo av at fLeReK har et forklaringsproblem. 9480311[/snapback] Siden du siterte meg og det er vanskelig å skjønne hvorvidt du var seriøs eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nesten like ondt som når IT-ansvarlig på skolen vår stakk fra PC'n for å hente noen papirer. Det første vi gjorde var å løpe bort til maskinen hans og endre passord (trengte ikke oppgi det gamle! ). Nå kunne vi bruke hans konto til å skifte passord på alle brukerene på serveren. Det var gyldne tider skal jeg si dere. Uka etter byttet jeg passordet tilbake. 9473253[/snapback] Så du kunne det gamle passordet og? 9473538[/snapback] Nei. Lot passordfeltet stå tomt og hukket av for den tingen som gjør at man "må" skifte passord neste pålogging. Forhåpentligvis prøvde han å komme inn med passordfeltet tomt og fikk dermed muligheten til å skifte. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 på skolen min ble en lærer så sinna at han sparket under bordet til en av elevene, resultatet var at eleven fikk bordplaten midt i trynet. 3531575[/snapback] Det har skjed i klassen min og! Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har en god en fra da jeg og 10. Klasse var i Polen, nærmere bestemt på et hotel i Krakow.Det var tidlig morgen, og jeg som pleier å stå opp tidlig om morningen å levere aviser, sto opp sånn 06:30-07:00 sånn at jeg slapp å vente på nestemann skulle bli ferdig på badet, og gjorde meg klar til konsentrasjonsleir. Men de andre som var på rommet var vel, litt mer morgen trøtte en normalt. De har også en del historie på skolen også, og kjenner godt til rektoren. Kl. 7, så kom den som hadde vakt, og banket på døren og sa at nå må dere stå opp, bla bla.... De våknet, men sovnet igjen.... Da kom det en mattematikk lærer som heter Svein-gunnar (60), han tok tak i bena på førstemann, og dro han av senga, med bare underbuksa på. Jeg lo meg skakk.... Så var det nestemann, da kom rektor inn, og heldte vann på nesteperson, og sa: Vann e' tingen" 9453155[/snapback] alltid de gamle som har en skrue løs.. 9462214[/snapback] altså, hva er det vi sier, de gale har det godt! Lenke til kommentar
Gressfot Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg har en stemor som har fortalt meg litt om en lærer som hun hadde i kjemi da hun gikk på skolen: Greia med han fyren var at han ble veldig fort stressa. Og når han ble stressa, pleida han å trave litt rundt i labratoriet, før han tente seg en røyk. Han kan med andre ord ikke hatt så mye i knollen, når'n røyker i et rom så stappfullt av brennbart- og eksplosivt stoff. Anyway: På slutten av skoleåret fikk alle lærerene en kopp hver, med en personlig inskripsjon, og på han kjemi-læreren sin stod følgende: "Å røyke på labben, kan bli den siste tabben!" :!: EDIT: Skrivefeils EDIT 2: I just learned: Dette var faren til Harald Eia Endret 17. november 2007 av Gressfot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke så mye mer å si enn genialt. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har merket alle bøkene og permene mine på skolen med navnet Lydia Nalen (Lyd i analen). Så når Musikklæreren vår skal gi oss bøkene så spør han hvor Lydia Nalen er :!: Da lo de fleste i klassen :!: Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Almadora! konge! nå fikk jeg en fantastisk ide! Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Klassen vår laga en gruppe på internettsiden Nettby.no om gymlæreren vår.. Fordi han er litt ekkel å sånn.. Så hadde ene læreren laga seg en bruker for å sjekke ut det derre nettby-tingan, så fant han f*** meg gruppa også... Så alle vart prata med, og gymlæreren vart sjukmeldt i 4 uker og trua med å anmelde oss. Nesten så han slutta også :O ... Di er fortsatt sure på oss Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) EDIT: bare glem dette... slett innlegg Endret 9. november 2007 av Almadora Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Almadora! konge! nå fikk jeg en fantastisk ide! Aivio tror ikke på meg https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9876211 Hvorfor skriver du det? Skal alle støtte deg mener du? tror lærerne hadde gått fort lei gitt. Spirer mer hjerneceller i huet på aivio i deg også uansett men nok off topic fra min side Lenke til kommentar
foorex Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Har en bra en... Vi hadde heimkunnskap i 9. klasse, og skulle lage et eller annet, kan ikke huske det. Men vi skulle altså lage noe der mel var en av ingrediensene, husker ikke helt hva som skjedde men to av de jeg var på samme gruppe kranglet om et eller annet, så gjorde den ene eleven noe stygt med den andre. Den eleven det gikk utover ble da sur og skulle gjør tilbake. Han sprang altså etter han andre eleven i gruppa med mel i hånda. Han ene sprang inn i det andre heimkunnskap rommet. Så skulle han med melet være litt smart, så han gjemte seg bak døra. Eleven står da klar med masse mel i hånden og er klar til revansj. Og før han rekker å se hvem som kommer ut gjennom døra så hiver han alt melet på personen. Men uheldigvis for han, så var det læreren han hivde det på (Læreren hadde gått inn i det andre rommet uten at han merket det) Endret 21. november 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå