Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
husker i 9. klasse på heimkunskapen da jeg og en kamerat lagde vaffel røre, vispen stoppa plutselig og læreren kom bort for og se, plutselig starter den igjen, gjett hvem som fikk vaffel røre over hele seg :!:

9380034[/snapback]

Læreren? :hmm:

Lenke til kommentar

På barneskolen, må ha vert i 2. klasse. var det en inder i b klassa, som kalte meg homo. læreren deres hørte dette, men brydde seg ikke. Jeg kalte han da pakkis tilbake, og da ble det styr.

Jeg var også ganske "vill" på barneskolen, og det skulle veldig lite til for å fyre meg opp, så det endte med en blått øye på klasseforstanderen deres.

Ellers så dreiv vi å løftet bilen til en lærer på u-skolen. Liten bil, og når en er flere går det ann å flytte litt på den.

Kan ikke komme på noe mere atm...

Lenke til kommentar

Jepp, husker jeg gjorde noe mot kristendomlæreren min, han var vell 65 år gammel, når han skulle sette seg at med meg sparket jeg bort stolen slik at han falt på gulvet, da reiste han seg opp, bannet, og kastet både stolen og meg mot døren.. gikk i 5. klasse da.

edit: gikk i 5.

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

Har en god en fra da jeg og 10. Klasse var i Polen, nærmere bestemt på et hotel i Krakow.

Det var tidlig morgen, og jeg som pleier å stå opp tidlig om morningen å levere aviser, sto opp sånn 06:30-07:00 sånn at jeg slapp å vente på nestemann skulle bli ferdig på badet, og gjorde meg klar til konsentrasjonsleir.

Men de andre som var på rommet var vel, litt mer morgen trøtte en normalt. De har også en del historie på skolen også, og kjenner godt til rektoren.

Kl. 7, så kom den som hadde vakt, og banket på døren og sa at nå må dere stå opp, bla bla....

De våknet, men sovnet igjen....

Da kom det en mattematikk lærer som heter Svein-gunnar (60), han tok tak i bena på førstemann, og dro han av senga, med bare underbuksa på.

Jeg lo meg skakk....

Så var det nestemann, da kom rektor inn, og heldte vann på nesteperson, og sa: Vann e' tingen"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

På Fredag fant ikke læreren vår ut hvordan han skulle bytte spor på CD-spilleren, så det endte opp med at vi hørte på musikk som var på begynnelsen av CD'n. Han hadde også plassert boomblasteren med høyttalerene inn mot tavlen og der han sto. Han skjønte ikke hvorfor vi ikke syntes lyden var høy.

Lenke til kommentar

litt vanskelig og forklare men får å prøve:

han som vi hadde som klassestyrer i undgomsskolen hadde også faren til en venn av meg som klassestyrer (han var enda sløvere da tydeligvis).

og når de hadde han så pleide de alltid og får fri litt tidligere enn vanlig men en gang så hadde de vikar og da fikk de ikke lov til det.

Så da sprang tre stk. ut på gangen og holdt igjen døra slik at ingen andre kunne komme seg ut, og denne vikaren hadde litt kort lunte da så han gikk rett bort til døra og begynte og hamre og rope.

etter hvert da så ber han elevene inne i klasserommet om og flytte seg, da tar to av de som sto utenfor poenget og flytter seg.

da tok vikaren springfart og sprengte opp døra så han stakkars fyren ble slengt inn i veggen.

så roper vikaren "Var det deg!", før han sparker han så hardt i ræva at han letta 30 cm fra bakken.

og da står klassestyreren borte i gangen og ler.

også var det en gang vi hadde kok og jeg greide og koke smøret litt for lenge, rant over og tok fyr og greier, svær flamme.

så kommer bare lærerinna bort og sier "jaja, det har skjedd før"

Lenke til kommentar

husker at i 7ende klasse så hadde jeg en lærer som var 65år gammel +. I timene hennes så pleide nesten hele klassen og si, med ca 1 min mellomrom. "Kan jeg gå på do?" Og etter 15 min så var det fleste gutta ute :!: var noen ganger at hun sa; "nei, nå er det vel noen på do fra før, så du må vente" og da var det sikkert 10+ stk. på "do" :p

Husker også en gang vi testet om hun kunne høre den lyse tonen som voksene ikke kan høre.. Tror vi var ca. 3 stk som stod med mobilen 1 cm fra øret hennes, men hun hørte ingenting :p

Var også en gang vi hadde vikar, og vi syntes at skoledagen var så lang siden vi slutta 15:15. Derfor, kl 14:30, når vikaren hadde gått ut av klasserommet, så stilte vi klokken fram til kl 15:12 :p og når han kom inn igjen så sa han: "oi, så raskt tiden har gått, pakk sekkene!"

kommer ikke på noe særlig mer nå, men skal oppdatere med mer senere :thumbup:

Lenke til kommentar
Har en god en fra da jeg og 10. Klasse var i Polen, nærmere bestemt på et hotel i Krakow.

Det var tidlig morgen, og jeg som pleier å stå opp tidlig om morningen å levere aviser, sto opp sånn 06:30-07:00 sånn at jeg slapp å vente på nestemann skulle bli ferdig på badet, og gjorde meg klar til konsentrasjonsleir.

Men de andre som var på rommet var vel, litt mer morgen trøtte en normalt. De har også en del historie på skolen også, og kjenner godt til rektoren.

Kl. 7, så kom den som hadde vakt, og banket på døren og sa at nå må dere stå opp, bla bla....

De våknet, men sovnet igjen....

Da kom det en mattematikk lærer som heter Svein-gunnar (60), han tok tak i bena på førstemann, og dro han av senga, med bare underbuksa på.

Jeg lo meg skakk....

Så var det nestemann, da kom rektor inn, og heldte vann på nesteperson, og sa: Vann e' tingen"

9453155[/snapback]

alltid de gamle som har en skrue løs..

Lenke til kommentar

Dette skjedde ikke med meg men en kompis av meg. Han var litt masete i KRL timen og etter en stund hadde lærer Knut fått nok. Knut tok tak i go'morgen yogurten som kopisen min satt og spiste på og kastet den inn i veggen, splætt! "NÅ ER DET NOK!" ropte Knut, deretter gikk han til kateteret igjen og la om til sin kristne rolig-stemme "Dagens ord: venner er en gave fra gud...." Alle bare satt å så på veggen og lo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Skrudde av setet på en slik gammel stoff kontor stol, som lærern satt og kosa seg på bak katetet. Så festet vi 20 slike tegnestifter i skumgummien og trakk over stoffet att. Skal si fyren hoppa fort opp etter å ha satt seg ned :)

9462230[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor lærere lar slike kontorartikkler ligge løst.

:whistle:

Lenke til kommentar

På grunnkurs så gikk læreren i fra pc'en i et friminutt, han var pålogget . Når han kom tilbake og han skulle på nettet, så var jo startsiden hans meatspin :whistle: . prosjektroen sto på, så hele klassen så det han så, men han krysset det ikke ut eller noe, han satt der og bare så på det.. wtf :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Nesten like ondt som når IT-ansvarlig på skolen vår stakk fra PC'n for å hente noen papirer. Det første vi gjorde var å løpe bort til maskinen hans og endre passord (trengte ikke oppgi det gamle! :w00t:). Nå kunne vi bruke hans konto til å skifte passord på alle brukerene på serveren. Det var gyldne tider skal jeg si dere.

Uka etter byttet jeg passordet tilbake.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...