Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

engang på ungdomskolen tror jeg det var (eller tidligere) var det en lærer som "banka" meg opp, han dytta meg mot veggen... etter den episoden fikk han aldri jobb som lærer igjen.. :!:

husker ikke hvorfor han gjorde det..

men ellers oppover årene har jeg bare diskutert heftig men noen lærere, som er helt skrudd i hue, tror jeg fikk en lærer til å grine også...

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Avsluttningsfest i dag. Satser på noen spesielle episoder da! :D

8914624[/snapback]

Er lærer'n din hot?

8920588[/snapback]

Læreren min er MANN!

Lenke til kommentar

Jeg hadde en lærer i 5 t tror jeg det var, som fløyta i ei sånn svart flayte hu hadde hvis vi bare bråka litt for mye, og når hun hadde blåst måtte vi lage sånn peacetegn og si peace for å vise at vi skulle være stille fra nå av... var merkelig, men trokke det der funka hel og etter bare en liten stund forsvant hun :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ein lærar eg hadde i IT var ganske snål. Til å vere over gjennomsnittet stor, ganske lav osv så såg han ganske weirdo ut. Han gjekk i same t-skjorta 5 dager i strekk (ei skuleuke) og svetta dufta etter han, mens han gjekk stille rundt i klasserommet. Poenget er, denne læraren var ein slik lærar som berre tok imot dritt. Om nokon gjorde noko, sa han fint ifrå om at dei måtte roe seg ned og det måtte bli stille. Dette funka relativt dårleg og elevane berre fortsatte å forstyrre. Det som var spesielt med akkurat denne læraren var at etter ei stund "gjekk den siste dråpen". Det vil seia, han KLIKKA!.. Han løftet pulter over hovudet, skreik som ein galning, slo med knyttet neve med ALL kraft ned i pulten. Han starta å blø på fingrane mens elevane på første (andre og sikkert tredje) rad satt LIVREDDE. Mange byrja å grine osv. Han var creepy creepy creepy.

Eg sjølv fekk heldigvis aldri opplevd dette her. Det skjedde med ca. dei 5 andre klassane han underviste i, men ikkje i min <3 Dog, eg hørte gaulinga hans frå det eine rommet -> gjennom gangen -> og inn i mitt klasserom. Etter eit par månaders tid forsvant denne læraren, og han var tatt ut i permisjon på ubestemt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...