Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article119387.ece

Dette minner ganske mye om hvordan vi hadde / har det her i dalen :p

Her er det standard å begynne å drikke når man er 12-13 år, og jeg husker mange epiosder av salg av hjemmebrent på ungdomsskolen.

Selvsagt måtte vi testsmake også

Litt for mye kanskje.

Og så har vi jo venninnene til minstesøss som jeg møtte på stupe dritings da jeg og en kompis gikk hjem fra en butikk en torsdag kveld.

Da gikk de jentene i 5. klasse.

Ca skremmende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(dette skjedde i år, VK1)Ballspill-læreren min bitch-slappa en jente i ballspilltimen en gang :lol: (denne jenta begynte og gråte :whistle:, og ballspill-læreren og jenta gikk til rektor :yes: ) , ballspill-læreren unnskyldte seg med at henne 5min for timen begynte hadde fått høre at faren hennes haddde kreft :hmm: .

Edited for funniness :p

I 4 klasse eller noe hadde vi en merkelig historie om blant annet noen harer i norsktimen, etter circa 2min med lesing begynte jeg og le som faen, og ga meg ikke før læreren hadde dratt meg ut på gangen for og ta et alvorsord med meg :!:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Klassestyreren min på barneskolen var noe fors seg selv. Sta, überkristen og forkynnenede som hun var, førte det til noen morsomme episoder oppigjennom årene.

-Hun truet med å teipe igjen munnen min, og hang opp en tiprull i klasserommet for å minne meg på det. Kan ikke skjønne hvorfro, jeg var en stille og rolig gutt. :innocent:

-Jeg nektet en gang å synge salmer på øvelsen til en gudstjeneste vi skulle på. Hun ble rasende, og sa jeg var et dårlig eksempel for fadderungene våre. Jeg sa jeg heller var et dårlig eksempel enn å synge "dustesalmer", og hun dro meg brutalt opp til rektors kontor ettter nakkeskinnet. (Vel, det var etter genseren, men hun dro meg resolutt opp trappen mens jeg sparket og prøvde å komme løs.) Rektor var ikke på kontoret sitt, og hun nøyde seg med å se veldig stygt på meg, og gå ned igjen. Forkynning i skolen? Neida... :hmm:

-En annen gang klappet hun til meg uten grunn. Det kan ikke nektes for at jeg gjorde forkynningsarbeidet hennes (velfortjent) vanskelig så ofte jeg kunne, men den ørefiken kom ut av det blå. Senere på dagen stod hun gråtende utenfor døren vår og ba om unnskyldning. :nei:

Lenke til kommentar

Husker at vi holdt på med sånne "fyrstikkbomber" (sånne du har teip rudt og kaster i bakken så det smeller og fyker fyrstikker over allt) og en dag var det ei i klassen som sa hu ville ha en og kaste.

kastet gjorde hun, inne i klasserommet. Det sa "pang", tente fyrstikker fløy og en jakke tok fyr :!:

Vi andre skyntet oss og samlet fyrstikkene og kastet dem ut av vinduer og slokka brannen på jakken.

10 sek. etterpå kom læreren vår, gikk to skritt, luktet, og ga oss et av hennes blikk som kan drepe. Vi bare begynte og le. Og læreren brydde seg ikke mer enn at hun begynte timen... :D

Lenke til kommentar

Første år på videregående da jeg gikk på grunnkurs hadde vi en skikkelig vannkrig mens læreren var borte :D . Både jeg og mange andre ble dynket noe jævelig med vann, kampen endte med at jeg tok og kastet en colaflaske i plast fylt med vann mot en som hadde dynket meg skikkelig. Han fikk seg en våt overraskelse for og si det slik! :w00t: Det var dog ikke særlig morsomt når Engelsklæreren kom tilbake ;) , vi måtte da bruke en del av timen(10min) til å tørke bort alle vanndammene som hadde spredd seg utover gulvet i klasserommet. Klærne våre tørket fort(det var en varm sommerdag), men en jente måtte dekke seg til pga lyse klær(see through anyone? :innocent: ).

Når jeg tenker tilbake nå, vil jeg si at det er den morsommste opplevelsen jeg har hatt i vidergående :D

Første år på videregående hadde vi en eldre kvinnelig lærer som het Tøsa, i en time kalte jeg denne nazi-bitchen for tøse :!: (vet dog ikke om hun hørte det :D ).

Det samme året(han vikarerte for den egentlige naturfaglæreren i et halvt år) hadde vi en dritkul naturfaglærer som også ble klasseforstanderen vår. Store deler av timen gikk med til og snakke om ting som ikke hadde noe med natufag å gjøre :w00t: (hvorfor natufaglæreren boikottet Coca-Cola etc). Han lot oss også bruke naturfagboken på prøvene :thumbup: . Desverre kom den egentlige naturfaglæreren vår tilbake fra sykemeldingen sin etter to-tre måneder :cry: .

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Den klassen jeg gikk i på barneskolen var en skikkelig jævelklasse.. ingen av lærerne ville ha oss fordi vi bråka så mye :p husker i 5 klasse en gang da vi hadde krl. plutselig begynner en i klassen å le uten grunn, noe som smitter over på oss andre og alt ender med at vi ikke klarer å stoppe å le og læreren blir så fortvila at hu begynner å grine og løper ut :p

Vi var jo egenlig noen jævler på ungdomsskolen også, hoppa ut av vinduet i 3 på vintern. fikk "ordna" oss inn i ganger som gikk under skolen (aner ikke hvorfor de var der... var reine steinvegger med kryssbjelker og shit) og tagga inni der og tok bilder.. Må jo da også nevne at vi fyrte av xantall kilo med fyrverkeri både inne og ute, spesielt en gang da vi tok en tunderking og teipa til tuppen av en mopp og stakk den ut av vindet og skjøt ned på lærerværelset. Hadde det også slik at man måtte gå ut av skolen og ned i kjelleren for å gå på do og vi hadde klasserom 2 rett over do inngangen. gikk noen liter med vann ned der i løpet av åra for å si det sånn. Gikk jo egentlig en del liter vann over hele skolen stort sett hver sommer:p Og en del kilo snø inne hver vinter.

Lærerne var heller ikke noe spesielt glade for at vi slo hull igjennom murveggen inn til det andre kalsserommet, eller hula ut pultene våre og fylte dem med lightergass og tente på i timen. Eller den gangen vi gjemte organer rundt om på skolen da vi hadde patert gris. (Kan egentlig bare ramse opp i fleng her men..)

Vet det sikker virker som om vi var noen skikkelige drittunger, men vi var det siste kullet som gikk der og skolen hadde mugg og aspest og alt mulig shit og skulle rives:p

Ble litt lite spesifikke lærer historier her, men de lærerne jeg virkelig har hatt noen skikkelige runder med kan ikke nevnes her i og med at ikke alle har fått en passelig hevn enda :p

Lenke til kommentar

Min klasse klarte å få hele 10'nde klasse trinnet kasta ut av skolen i friminuttene om vinteren og fram til sommeren. Vi hadde knust bilder og forsøplet gangene/klasserommene. Det hadde aldri skjedd før.

Vi kasta oss selv ned fra gjerde over noen busker. I 10' klasse måtte de rive alle buskene siden vi hadde ødelagt de. Vi stengte elever inne små rom til timen var ferdig. Uttalige slosskamper. Vi/jeg knuste en flat skjerm.

Noen elever på barneskolen kalte hverandre for "jævla homser" til hverandre hele tiden, da den gamle læreren (kvinne) fortalte at sønnen hennes var homofil. Det var stille i noen få sekunder før alle begynte å le. Hun braste ut i gråt.

Vår mannlige lærer gråt når vi bråkte.

X antall røminger av en viss elev i klassen min skapte mye hodebry for læreren, men gøy for oss.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg ligger på 54 anmerkninger nå.

Dude i pararel klassen min er klin gærn, han sitter der for seg selv i timene og skriker at han kjeder seg og kommer nesten daglig med sprit blanding i safta si.

Han er en gutt for seg selv:P

Lenke til kommentar

hehe.. Detta var gøy å lese :D:D

Har 2 lærere en blir sett som på en Engel, og en som selveste ... Ja du tok poenget.

hele Skolen digger den ene læreren, mens den andre blir hata..

Jeg dreit ut den stygge Bjatcha en gang, å bare fått 3 i dem faga jeg har ho i O_O

Jeg satt å lata som jeg spilte mobilspill i timen med boka opp, jeg så på ho med rare blikk, og bevegde fingeren enda fortere jo mere ho så. Ho tok å reiv opp boka, å pælma den i take, flyforbanna. Og ropte ut" FÅ DEN MOBILEN!!" jeg satt selfølgelig ikke med mobil, men å "leika" med fingerene som "gamle damer" gjør isteden for å strikke...

Hele klassa lo, lo, lo, lo, lo..Osv.. læreren begynte å grine, løp til rektor, og sladra.

Jeg komm opp til rektor og han bare lo sjølv, å jeg slapp timen =) :w00t:

Ingen foreldre liker kjerringa, og bare baksnakker ho..

Ho sier også "FAEN TA DEG!" fordi jeg kasta et bananskal i restavfall, isteden for å bry meg med å kaste den i matavfall.

Mamma bare ler høyt når ho vrir å vender på alle tentamene mine med at en "V" kan se ut som en "R" og gir meg forhåpentligvis en 3+ :w00t:

Jeg får tilåmed skylda når en tulling klikak på meg å kasta en stol i ryggen min, haha..

men, men, om litt over 1års tid er jeg ferdig med ho :thumbup::thumbup:

Og kan begynne gladelig på Vidregående skole :D

Lenke til kommentar

I fysikktimen nå i høst, så skulle læreren vise oss noen ''vanskelige'' greier. hele klassen var forbauset, fram til jeg kom med en annen forklaring på problemet vi var inne på, der jeg brukte litt gøye formler, som blandt anne E = mc^2... læreren ga meg ''the eyes'' fordi hun visste jeg hadde drete henne ut framfor klassen! :D

Lenke til kommentar
Jeg husker at noen i klasse mi drakk i 8. klasse. Det ble litt hysteri ut av det. :p

7919997[/snapback]

vi hadde en som drakk i 4. klasse!!!!!!! :dribble:

han ble tatt med narkotika i sekken i 7.!

sendt på barnehjem etter det. var hvis noe greier med faren hans... (som var dansk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...