Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Skolen Har Vi Slik Auditorium, VGS, og der er det noen helt ektreme høytallere, og mange, så i dag, sku vi virkleig teste dem (i går ble orden og atferd vedsatt), så vi satt inn Nirvana, hadde på Smells Like Teen Spirit og full lyd!

 

Pappa bor 2km fra skolen, og ringte meg og lurt e på ka slags lyd som kom fra skolen!

 

Det Var sinnsykt høyt!!

 

Hehe, litt for høyt, må til legen etterpå og sjekke hørselen, piper som faen inni øra, gjør vondt også!  Og jeg satt langt vekk fra høytallerne!

6298727[/snapback]

 

 

Da er rommet i ytterkant av bygningen.. og dårlig isolert.. pluss at jeg tror dere hadde vinduene oppe ;p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Artige historier.

 

Husker i 9. hvor vi hadde knus og hærverk. Vi skulle male et bilde, og jeg satt siden av en jeg hata. En fyr som var litt, rolig, gjør ikke noe galt, middelmådig fyr. Så jeg malte og ting gikk dårlig. Så jeg fikk hjelp av den strenge læreren til komme i gang etc. Så når hun gikk så titta jeg på han som satt siden av meg og sa: ”Jeg hater deg så mye… så alvorlig mye, vet ikke hvorfor. Men jeg bare gjør det. Så jeg tenkte jeg skulle nå ødelegge bildet mitt å si det var deg.”, ”ha-ha” sa han tilbake. Jeg satt da og ødela bilde mitt mens jeg prøvde å le meg ferdig før jeg gikk til læreren. Så jeg sa til læreren min at han ødela bilde, som da læreren hadde lagt til 90 % arbeid til. Og denne stakkars gutten fikk så mye kjeft at jeg syntes faktisk synd på han. På en eller annen måte klarte han å overbevise læreren, og det ble nok boller på meg dessverre etterpå. Men fortsatt gøy å huske trynet hans når jeg gjorde det :D.

 

Følte meg virkelig som en psykopat da.

Lenke til kommentar
Følte meg virkelig som en psykopat da.
Er det ikke det som virkelig er trekkene til en psykopat da? Mener ikke nødvendigvis at du er det, men det er jo en av tingene psykopater gjør. Og hvorfor i all verden hater du en person som er rolig, ikke gjør noe galt og er middelmådig? Enda et psykopatisk trekk?

 

Igjen, mener ikke at du nødvendigvis er psykopat, men kanskje du bør oppføre deg litt annerledes om du ikke vil bli oppfattet som det når du blir litt mer voksen? Jaja, de fleste vokser av seg sånt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kunne ha skrevet en hel bok om dette. Jeg har så mange syke historier om lærere på lager. Men jeg gidder ikke skrive så mye nå.

 

Da jeg gikk i 6.-klasse lærte vi å brygge heimbrent av en lærer som hadde blitt "flyttet" mellom forskjellige skoler. Vi måtte notere ned "oppskriften" og tegne heimbrentapparatet. Hvis jeg bare hadde hatt den boka...

 

I 9.-klasse hadde vi den deiligste vikarlæreren ever i tysk. Ho va så nice! Hun hadde på seg et ganske kort skjørt. Så spurte hun meg: "Vet du om det er noen ark her?" "Ja, de ligger i skapet der borte, heeeeeelt nederst". Jeg kan ikke beskrive hvor digg det var da hun bøyde seg ned for å ta et ark. :D Vi så rett "hjem!" Alle guttene takket meg og smilte fra øre til øre. :D

 

Jeg har uendelig flere historier relatert lærer/elev.

Lenke til kommentar

Off Topic: hvorfor i helvete skal alle lerærne være enten sexy eller synnsyk gal!!??

 

On Topic: på engelsk eksamen muntlig så fikk jeg en sensor som hadde en sønn som spilte WoW (dataspill var forsåvidt emnet mitt da), så halve timen ble det nesten bare snakk om data og WoW siden hu hadde også prøvd litt. men hu lurte mest på hva jeg kalte meg men ikke hvilken server!

btw fikk forresten 4+, den beste eksamen!

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen hadde vi en utrolig tøff lærer. Han hadde skinnskjegg i halve fjeset og laaangt krøllete hår.

I mattetimene kunne vi dra hans frustrasjon ut i det uendelige. Så en dag dro han opp genseren forran og strakk den over hodet så alle kunne se den småchubby, megahårete magen hans. Trodde jeg skulle daue av latter.

Venninna mi plaget ham verre med spørsmål om hva vi skulle bruke alt av matte til i hver eneste time, så til slutt ble han så lei at han slo oppgitt ut med hendene og vrælte: "For at dere skal knulle bedre" :!:

Lenke til kommentar

vel.

Jeg har da ikke egentlig gjort så mye mot lærerne, ikke med vilje iallefall. For i de senere år har jeg vært så heldig å få sånn passe kule lærere da.

 

Men:

På barneskolen ble jeg dårlig og kastet opp på klasselæreren min. :sick:

Hun tok det da med et smil, men jeg tror hun holdt seg litt unna meg i de nærmeste dagene... hehe.

 

i 4. klasse måtte jeg sitte og rette på læreren, vi hadde en musikklærer som ikke kunne c-dur skalaen engang. Så når han skulle lære oss en sang, så måtte jeg rette på alt han sa. Så når klassen da satt i en ring, og skulle spille denne sangen ved å se på hva læreren gjorde, så ble utrolig nok alles blikk vendt mot meg, slik at jeg måtte vise klassen hvordan man spilte blokkfløyte.

 

I syvende klasse så jeg på den lave rektoren som pyntet juletreet, og jeg klarte selvfølgelig ikke å holde mumlingen min for meg selv, så når jeg gikk forbi henne, mumlet jeg "En stor gardintrapp hadde vært noe hær jah!". hehe

 

På ungdomsskolen var vi bare jenter i klassen, og med kvinnelig lærer så ble det jo da litt sladder og slikt. Og vi fant for og si det slik ut litt for mye om denne læreren.

Slik som når noen i klassen satt barnevakt og kjedet seg, og begynte og bla i fotoalbummene demmes, og fant litt vel private bilder... ufff.

 

På vk1 som jeg gikk i fjor, så hadde vi noen rimelige okaye lærere.

De kunne kødde med oss og vi kunne kødde med dem.

Men så så jeg svart i en periode, da den ene læreren stadig glemte av meg (og når jeg er eneste jenten i klassen i tillegg) og da begynte og rakke ned på damer, oftere og oftere.

Jeg ga beskjed til han når han kom og kastet brusa mi i søpla men ikke rørte noen av guttenes brus. Men jeg måtte si i fra hvordan situasjonen var noen ganger til viste det seg.

Så en gang vi skulle på samme båt, så pratet vi nu om alt og ingenting, så kom vi inn på emnet at han indrømmet at han av og til glemte meg av. Og da var jeg i gang , og fortalte han hva jeg syntes om disse stadige negative komentarene om kvinnfolk.

1.skoletime vi hadde han etter det, så skulle vi skrive hva vi syntes om han som lærer, og hva han kunne gjøre bedre. hvilket jeg gjorde, men så hadde jeg en dårlig dag da, så det kan ha kommet litt vel voldsomt ut.

Det endte med at han ikke snakket eller så på meg i det hele tatt i ca to uker.

:whistle::innocent:

Og han får jeg mest sannsynlig som lærer i år også, men nå er han klar over situasjonen, og har nå tatt seg i nakken, og viser seg å være en ganske kul lærer, tross alt. :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen kamerater av meg gjemte en mobiltelefon i pcen i klasserommet og satte på en gammel fæl pipete ringetone. vi har en eldgammel mattelærer som ikke greier sine egene stykker på tavla. tviler på at hun har mye datakunnskaper heller .

 

Midt i timen ringte vi og hu forsto ikke en drit!! hun sjekka at stømmen var av. nappa ut ledningen og blei mer og mer irritert mens hele klassen lo og hoia. hun prøvde og trykke på skjermen og alt men skjønte ikke dreten :D hun skulte stygt på hver og en av oss men greide ikke og finne ut noe,

 

beste er at vi ikke ble oppdaget så ble ingen konsekvenser helelr :) bare en skikkelig artig mattetime

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Mine episoder:

 

Vel, i 6. klasse hadde vi en lærer som het Nitter som etternavn, og selvfølgelig kalte vi henne for Hitler. Så, det var 5. time, og vi skulle opp i gymsalen for å spille fotballen... hun ropte selvfølgelig "alle etter meeij" (bergenser), og vi svarte alle med: "Etter oss, Hitler!"... Og hun skreik "Jeg skal kverke dere!!!!!!!", og hun sprang etter oss... You don't wanna know the rest!

 

 

 

Det var bursdagen til den styggeste jenta i klassen, og vi var alle tvunget til å gå av foreldrene våre. Mora mi hadde kjøpt en bok til henne, som en skulle skrive slik:

Navn:

Alder:

Nick:

 

osv.... Uansett, lenger nede stod det:

Beskriv meg:

 

Meg, altso den stygge jenta da. Alle var litt fortumla av mye brus og fysisk aktivitet, så vi skrev alle dritt, slik som:

"Roser er røde, fioler er blå, fisken er stygg, og det er du å'" og så videre.

 

Jenta gikk selvfølgelig til LÆREREN neste dag, og klager... Hva hadde hun med dette å gjøre? Uansett, mange mattetimer gikk med til dette, og hun tok med gamle bøker av samme typen som hun hadde når hun var liten, og fullt oppstyr... Amazing what a teacher give's a damn about!

 

Jeg var forholdsvis rolig på skolen, men andre var litt verre:

 

følgende skjedde i 5. klasse:

 

Ei jente i parallellklassen min ved navn Elisabeth, la igjen den nye mobiltelefonen sin i glasskarmen før hun gikk ut... Ja, jeg spør meg selv også hvorfor hun gjorde det, men who cares... Uansett, en fra klassen hennes tutler da tilfeldigforbi, og ser en stor mulighet. Det neste du vet er at Elisabeth finner bare igjen simkortet sitt i glasskarmen :thumbup:

 

Følgende skjer i 7. klasse:

 

En gutt ved navn Robin er på gråten, og er skikkelig pissed off. Jeg tror han har ADHD, han tok hvertfall tabletter for sinnet sitt... Uansett, læreren kjefter på han fordi han hadde gjort noe greier ute, og han flipper. Han sparker henne i leggen, kjefter som pokker, og velter alt som er å velte på vei ut at klasserommet. Læreren gråt i en time!

 

Følgende skjer i 10. klasse:

 

En gutt ved navn Arild står nede i kantina med en yngre lærer, og de har en aldri så liten diskusjon... Hun maser om at han må plukke opp bosset, og ditt og datt, og han svarer med å kalle henne følgende:

 

"Du di jævla fitta, kan du ikkje berre helda dan jævla horekjeften din før eg slår til deg? Jævla hora altso! FITTA!"

Og hun gjør følgende ved å sparke han i rævva når han er på vei ut av døra i full fart, og roper noe greier til han, God knows what! Vi står bare der, og glor...

"Dette husker ikke dere, sant?" hvisker hun til oss med provosert stemme.

 

 

Vel, andre for komme en annen gang! So long!

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle ta mopedlappen på ungdomskolen, tror det var 8. klasse.

Vi hadde en vikarlærer, som hadde et godt øye til smådamene, kan man si, og vi plukket dette raskt opp. Så jeg likte han ikke noe særlig, selv om han var både ung og pen.

 

uansett, den tredje mopedtimen fikk jeg ikke igang mopeden min, og de andre fikk vel bedkjed om å kjøre i ring rundt på området mens han hjalp meg. Han lente seg over meg, så brystkassen var helt oppi meg, og i det han strakte seg frem for å vri om på gassen, strøk han meg over armen med fingertuppene, langs hele underarmen, og over hånden min ,til styret. Jeg ble som lammet, og klarte ikke å gjøre noe. Da la han like godt den andre armen rundt livet mitt, og strøk den oppover. Da spratt jeg opp av sykkelen, så den ramlet i bakken, og gikk der i fra. Jeg sa det aldri til noen, men sluttet å ta mopedlappen der og da. Grunnen jeg ga var vel at jeg ikke likte læreren.

Lenke til kommentar
Fikk ikke Cola til å lede vi... prøvde med 230V og ledningene 0.5 cm fra hverandre. Gikk ikke 1 mA engang ;).

6434436[/snapback]

 

Husker en kveld jeg satt og kjeda meg. Jeg dro fram multimeter og et glass cola og testet resistansen. Tallene på displayet gikk opp og ned hele tiden, så det var ikke noe særlig lesbart. :p

 

Så byttet jeg over på spenningsmåling i likhetsstrøm, og jeg fikk faktisk utslag. Sikkert på grunn av syra i colaen.

 

Noen kamerater av meg gjemte en mobiltelefon i pcen i klasserommet og satte på en gammel fæl pipete ringetone. vi har en eldgammel mattelærer som ikke greier sine egene stykker på tavla. tviler på at hun har mye datakunnskaper heller .

 

Midt i timen ringte vi og hu forsto ikke en drit!! hun sjekka at stømmen var av. nappa ut ledningen og blei mer og mer irritert mens hele klassen lo og hoia. hun prøvde og trykke på skjermen og alt men skjønte ikke dreten :D hun skulte stygt på hver og en av oss men greide ikke og finne ut noe,

 

beste er at vi ikke ble oppdaget så ble ingen konsekvenser helelr :) bare en skikkelig artig mattetime

6891759[/snapback]

 

Jævlig genialt! XD

 

Husker jeg hadde automatisjon med læreren, og vi så på releer. Releene skulle vi koble inn i 230V. Vi kobla til en vanlig skjøtekabel, og da han jeg jobba med satt den i, slo releet jævlig hardt inn. I neste øyeblikk kom det masse røyk ut av releet, og kort tid etter lukta det dritt i hele rommet. Da så læreren på releet, og på det sto det at det var beregnet for 24V! XD

 

Bilder av spola:

post-70204-1159294849_thumb.jpg post-70204-1159294862_thumb.jpg post-70204-1159294873_thumb.jpg

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Følte meg virkelig som en psykopat da.

Igjen, mener ikke at du nødvendigvis er psykopat, men kanskje du bør oppføre deg litt annerledes om du ikke vil bli oppfattet som det når du blir litt mer voksen? Jaja, de fleste vokser av seg sånt.

6617254[/snapback]

 

 

Jeg ville nå si at han burde slutte med slik oppførsel, punktum. Å slutte kun av hensyn til om han BLIR OPPFATTET som en psykopat i det voksne liv er en smule kalkulerende. Å slutte fordi det var galt er heller å anbefale.

Lenke til kommentar

Jeg går på en skole hvor vi er to grupper som utgjør klassen, den ene læreren er lav, forsiktig og snakker utrolig lavt. Den andre er blind, jepp det er han, og derfor snakker han utrolig høyt, også er han sikkert 2 meter høy. Også ler han med hele kroppen.

 

Da kan du jo se for deg hvor umåtlig morsomt der er å se han lille karen leie rundt på han digre blinde mannen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...