Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Læreren min var en tragediehistorie fra ende til annen.

mannen hennes stakk med sekretæren mens hun var gravid. fikk seg så en ny type, som så stakk av etter en stund. de hadde kjøpt seg leilighet sammen, så hun fikk noen økonomiske problemer framover. fikk seg så enda en ny type.

 

brøt sammen foran klassen vår flere ganger. var i tillegg ganske dust, så var ikke så mange som hadde sympati for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en dag på GK elektro da vi fikk tilbake en eller annen prøve. Jeg og en annen kamerat var ikke så gode i faget at det gjorde noe, og fikk endel toere.

Anyways, da læreren delte ut prøvene hørte jeg plutselig "Faen, treer, konge!" fra han ene. En annen kamerat fikk en toer, og reaksjonen han var så som så.

Det viste seg dermot at læreren hadde byttet om prøvene da han delte ut. Holdt på å dø av latter :thumbs:

 

Edit: Hehe ja, zeeq, du har mye å lære enda :!:

 

Hmm, hadde også en kul (streng, men fortsatt grei) lærer på barnskolen. Guttene i klassen var ikke akkurat englebarn, bla. teipet en av klassekameratene ofte ting og tang fast i kateteret. Uansett, dette endte til slutt i at vi gutta måtte ut på tur når jente hadde "gjørhvadeviltime", en såkalt sosial-kompetanse time :!: Vi gikk rundt og plukket blomster osv. :D Hva var det han prøvde på tro?

 

Var også en gang jeg hadde skrevet ordet "tentakkel" i en tekst i 4.klasse elno og lærer en spurte meg; "Hva er en tentakkel?" Begynte å tvile der altså :dontgetit:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Det har hendt meg og, fikk 6'er plutselig, og så kom læreren bort, etter at alle hadde gratulert meg og sa at jeg fikk feil prøve og at jeg fikk 4. :blush:

6210801[/snapback]

 

Etter midtsemesterprøve i et fag stod det på listene at jeg hadde fått 85% riktig. Dette kunne jeg ikke helt forstå. Litt senere på dagen blir listene tatt ned og oppdatert. Jeg ender opp med 55% :(

 

Litt kjipt å bli lurt på den måten.

Lenke til kommentar

Hehe, har en liten her.

Huska at under oppkjøringa på ped så var det en fyr som absolutt ikke hadde peiling men sku ha en Suzuki zr50 når han sku kjøre opp.

Han spurte korsen han sku kjøre og vi bare ba han gi full gass sånn at kjørelæreren sku se korsen han håndterte stor fart.

 

Han ble litt redd og sa at han var redd for å kjøre fort.

Jeg sa da at dette er kun peder, de går maks 50km/ h.

Ok, sa han.

Dagen før oppkjøinga hadde vi fritime så gikk tok me noen deler hjemme fra og monterte på zr`en.

80cc, 21mm Dell`orto, effektpotte, så kom dagen, og vi kjørte.

Han kjørte nokså bra faktisk, så kom vi til siste stykke før skolen, 4km rett frem, kjørelæreren helt fremst og han helst bak.

Jeg ga han hintet om å gi gassen i bånd, og det gikk unna.

 

Han suste forbi kjørelæreren i denn jævla farta, læreren tok han IKKE igjen, han lett-mc var fr treig, zr`en ble annatt gikk 115 km/h.

 

Og da vi kom sto han på skulen å venta, kjørelæreren håppa av sykelen, sprang bort til han og ska til å riste i han da han spør:

 

Du- var jeg stabil eller?

 

Trodde aldri jeg sku flire så høyt i hele mitt liv.

Han forklarte seg da, så jeg fikk ikke lappen ;(

Men tok den en annen plass ;)

Hehehe, steik kor artig.

Lenke til kommentar

Natur og Miljø og matte lærern min tror jeg har parykk. Alle syntes det ser anderledes ut enn noe av håret litt lengre ned ved øra og han har alltid helt lik sveis, likevell har han aldri sagt noe om det, men av en eller annen grunn sier han alltid, uansett hvor varmt det er, at vi skal ha vinduene lukket. Er det fordi han ikke skal miste parykken? :D

 

Å herregud, har så utrolig mange episoder, bare jeg kunne huske dem godt nok.

Skolen skulle pusse opp en gang, og vi måtte ha klasserom i en enebolig rett ved siden av skolen, herregud der var det mye som skjedde! Var ett loft der, med masse saker i, f.eks en badminton rackert. Den brukte vi til å knuse kjeller vinduene med, vi putta kinaputter i vasken så det ble hull og det begynte å renne vann ned. Hadde en ovn der som tok fyr, på grunn av en fyr hadde putta en pizza der som sto inne aaaalt for lenge. Er i den kanskje verste klassen sånn sett på skolen og det er jeg glad for, å få oppleve så mye morsomt :D

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Jeg er sjokkert.

Aldri har jeg vært vitne til så mange sosialt forfallne ungdommer på ett sted. Jeg trodde min klasse på barneskolen var forferdelig uhøfflige, men i forhold til mange av problembarna her blir ting satt litt i perspektiv.

 

Herregud. Her er jo folk som skryter over sin totale mangel på empati og forståelse for medmennesker. Greit nok, ikke alle lærere er helt perfekte, men det skal jo siest at i 70% av tilfellene her er det ELEVEN som oppfører seg som en drittunge. En stor takk til alle dere som prøver å virke som tøffe pøbler, og skal fremstille lærerne deres som "the bad guy", men bare avslører at dere verken er i stand til å skrive sammenhengende settninger, eller se på deres egne handlinger med så mye som et snev av selvkritikk.

 

Ærlig talt, hvordan i helvette er dere i stand til å fungere i grupper, når dere er totalt blottet for forståelse for andre mennesker, og har meningsløs vandalisme som hovedinteresse? Dere knuser jo ruter i vilden sky, for ikke å snakke om alle PC'ene folk her har ødelagt. Det som gjør meg mest kvalm er dog at dere sikkert er de samme folkene som jamrer og sutrer fordi skolene deres har så dårlige ressurser, når det i utgangspunktet er idioter som dere selv som står bak. Dere er en byrde for samfunnet og skaper ikke noe annet en missnøye og ulykkelighet.

 

So long faith in mankind, var gøy så lenge det varte, ting som dette gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar

En gang i andre klasse tok jeg og en kamerat en lærer i armer og bein og tok han med inn på badet. der slo vi hue hans 3 ganger i vasken og dengte speilet over han etterpå. Desverre var det en annen lærer som hørte det så jeg tok kveletak på han, mens kameraten min sparket han mange ganger i balla. Og tøffe som vi var gikk vi til rektors kontor og grisebanka ho og (for å banke jenter/kvinner er også tøft). Til slutt kom purken, og en av dem dro til meg så jeg knakk kjevebeinet. FY FAEN SÅ TØFF JEG ER!

 

 

pliz kids. dere er ikke tøffe med deres ekstreme overdrivelser, mer en tragisk måte som dere fjortisser tror dere får respekt av.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

jeg hadde en uheldig hendelse me en lærer engang..

vi gikk i 7ende, og som sikkert alle 7ende klassinger er, var vi noen jævelunger.

så var det en gutt i klassen som begynte og le, og alle lo med. han la seg ned på gulvet å nektet å reise seg, bare lo enda mer. jeg syns dette var veldig morsomt, til tross for at det var utrolig barnslig, så jeg lo med. å det viste seg å være en teit idé. læreren fikk meg og noen andre til å bli igjen etter skoletid, og jeg fikk med meg ett brev for å ha ledd for høyt.

det tror jeg må ha vert det dommeste jeg noen gang har vert med på.

jeg fikk 6 av han i engelsk når jeg gikk ut, men alikevel.

jeg hatet han ikke mindre fordeom.

Lenke til kommentar

gymlæreren min på ungdomsskolen var litt av en kar.

hadde han i naturfag en stund, satt og fortalte historier istedet for å undervise.

fikk nesten sparken etter å ha kalt en jente i klassen "feita" :!:

 

har hørt historier noen år senere om at han kikket inn i jentedusjen og ble anmeldt for det. får nå ikke lengre lov å undervise i gym.

 

40+ og bor fortsatt hjemme hos mor

Lenke til kommentar

I 2. klasse nekta lærinna vår oss å gå når det ringte ut til siste time, så jeg rakk ikke bussen.. (dette var før det var vanlig med mobiltelefoner) Fikk med meg melding til læreren hjemmefra om at vi må slippe ut når det ringte ut. Så den stygge f..ta leste meldinga (som da er personlig mellom "hjemmet" og lærinna\lærer'n) høyt for klassen og skyldte på at vi sang for tregt og for dårlig på "hade-sangen" hennes (som alle hata). Er vel ikke våres skyld at det var 7vers og at vi ikke fikk lov til å starte før ho var klar..

 

I 3. klasse fulgte noen av jentene i klassen samme læreren for å færske ho i smugrøyking.. De ble tatt og måtte skrive 50 ganger på tavla: "Jeg skal aldri følge etter Kati igjen" :p

 

I 4. klasse hadde vi vært på besøk på mellomtrinnet og sett de "kule folka" som gikk der.. Det var når sægging begynte å bli "inn".. Så noen av gutta sægga når vi kom tilbake på skolen vår igjen.. Og i "ringen" da beordra den samme læreren to av dem til å komme i midten av ringen og dra ned buksa hvis dem syns det var så tøft.. ellers måtte dem aldri gjøre det igjen!

 

I 5. klasse bytta vi lærer også klarte den snilleste og mest uskyldige gutten i klassen å prestere å kaste passeren sin sånn at den landa rett foran beina på lærinna vår.. Ho trudde han sikta på ho og klikka mentalt og han måtte snakke med ho og rektor og en barnepedagog vi hadde på skolen...

 

I 9. klasse dytta en i klassen meg og jeg håppa litt ekstra (på kødd) bakover og deisa inn i kateteret som knakk.. Rett opp til rektor og forklare.. Han lurte på om vi bråka i timen. Vi: "nei, var friminutt"

Han: Ja men da kan man bråke..

Jeg: Greit.. hade.

Kammeraten min: Vi ødela det ene kateteret da.

Rektor: Det er bare driten alikevel.. Skulle vært kasta for lenge sia, men vi har ikke råd.. Men ta det roligere neste gang :p

 

9. klasse: Etter O-dagen (selger masse dritt for et godt formål) hadde vi masse gamle talærkner av porselen vi brukte som sendeplater.. Og en gang når vi brukte klokka som det, lurte vi han som kasta passeren (som fortsatt var like snill og uskyldig og redd for kjeft) i klassen til å kaste den.. Så føyk den ut av vinduet og knuste.. Vi slapp unna og han fikk kjefta :p

 

9. klasse: Noen av gutta i klassen lurte en annen til å kaste ut en stol fra datarommet (2.etasje) ned til oss så vi kunne sitte ute.. Når han kasta så bare løp vi og stolen blei bøyd og jævelig. Biblioteket er under og de hadde sett stolen falle og ringte rektor som ga han nedsatt oppførsel.

 

10. klasse var det morsomste året men orker ikke å skrive noe spess om det. Kan nevne når vi tok røykbomber (sånne man tenner på så ryker dem som f..n) nede ved svømmegarderobene og gymmen så det ble masse styr for dem trudde det brant.. Ingen som tenkte noe over at røyken var rød og grønn :p Men brannvesenet ble ikke tilkalt så det kosta ikke no.

 

Gk.elektro var morsomt siden vi hadde så rå lærer...

Kan nevne når vi bandt fast en medelev med kabler på en stol og la han i et lagerrom som ligger vegg i vegg med klasserommet.. Så gikk vi inn til læreren etter en liten stund og sa at vi hørte lyder derfra.. Læreren momla bare: "Herregud for en gjeng.. Hva har mødrene deres gjort med dere.." også bare glisa han..

 

Sovna en gang i en av de første timene til elektronikk-lærer'n vår.. Han klikka og sa jeg kunne komme meg hjem hvis det var så jæv--ig kjedelig.. Jeg fikk til sluttt være der allikevel fordi jeg sa jeg bare trengte noe å spise.. Men så presterte jeg å sovne to - tre timer senere i hans time igjen.. Han skrek navnet mitt og jeg bråvåkna og kjønte jo ikke en dritt. Så sa han at jeg kunne komme meg til hæl..te hjem. Og jeg spurte om jeg fikk fravær.. Han sa at selvfølgelig fikk jeg det!

Dum som jeg var svarte jeg i ørska at da orker jeg ikke. Fant fort ut at det ikke var så smart, men fikk til slutt lov til å være der resta av dagen.. Lurt å lære seg å kunne snakke for seg når man driter seg ut...

 

Kunne nevnt i fleng men orker ikke mer..

 

Vi var faktisk kjent for å være en av de snilleste klassene på lenge.. Men var som regel bare uskyldig morro..

Lenke til kommentar

skjedde en episode på skolen hvor en i parallell klassen klikket fulstendig (av ukjent årsak) i timen, han truet med og slå ned 3 lærere inklisivt rektor. sprang rundt og ropte i gangene. senere ble han innhentet av politiet. Gjett hva!! jeg var syk den dagen!!

 

skjedde en episode på skolen hvor en i parallell klassen klikket fulstendig (av ukjent årsak) i timen, han truet med og slå ned 3 lærere inklusivt rektor. sprang rundt og ropte i gangene. senere ble han innhentet av politiet. Gjett hva!! jeg var syk den dagen!! :mad:

:scared:

Lenke til kommentar

Må bare føye til at det faktisk er enormt morsomt å drive på slik folka her driver. Alltid gøy å se folk få kjeft, ødelegge noe (morsomst hvis det ikke er med vilje) og gjøre teite ting. Skolen er kjedelig som bare faen. Da trenger man avbrekk og ting som er underholdende. Lærerne påtar seg et ansvar for masse tullete unger, og da burde de ikke klage hvis de ikke takler elevene. Elevene vil ikke ha dem. Så enkelt er det.

Skolen er vel dessuten et av de stedene det er mest muligheter for å finne på bøll og morsomme ting, så ikke rart at det skjer mye i skoletiden.

Lenke til kommentar

I andre klasse eller noe sånt så hadde jeg skrevet f*en på boka dene ene arbeidsboka mi.Dette resulterte i at på foreldremøtet ble dette tatt opp og læreren sa at dette var ikke fint skrevet. Jeg fant frem et visk og visket det ut. Så fant jeg frem blyanten og startet å skrive: F-a-e-n så med den fineste håndskriften jeg bare klarte :D

Lenke til kommentar

På Skolen Har Vi Slik Auditorium, VGS, og der er det noen helt ektreme høytallere, og mange, så i dag, sku vi virkleig teste dem (i går ble orden og atferd vedsatt), så vi satt inn Nirvana, hadde på Smells Like Teen Spirit og full lyd!

 

Pappa bor 2km fra skolen, og ringte meg og lurt e på ka slags lyd som kom fra skolen!

 

Det Var sinnsykt høyt!!

 

Hehe, litt for høyt, må til legen etterpå og sjekke hørselen, piper som faen inni øra, gjør vondt også! Og jeg satt langt vekk fra høytallerne!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Først og fremst vil jeg bare si at på barneskolen tenker man gjerne ikke på fremtiden og at man faktisk er der for å lære. Man tenker heller ikke på konsekvensene av det man gjør og at andre lærere faktisk er mennesker og. Rett og slett ikke mentalt utviklet nok ;). De som driver på med sånnt på videregående derimot når man bør ha utviklet seg en hjerne er det ingen synd på...

 

På barneskolen gjorde jeg egentlig ikke mye galt annet enn å avinstallere alle læreprogrammene vi aldri brukte fra skole PC-en og erstatte de med andre programmer som Opera og WinAmp. Dette lagde masse bråk og endte med at jeg fikk en stor jobb med å installere de igjen etter masse tilsnakk :p.

 

På ungdomskolen var jeg egentlig snill gutt fram til tiende klasse. En gang i niende fikk jeg skylden for å "hacke" med PC-ene på biblioteket (net send og smb die). Uten grunnlag egentlig bortsett fra masse påstander fra de i åttende klasse. Jeg snakka meg fint ut av det etter masse grunnløse beskyldninger fra rektor sitt kontor. Trur han forstod han ikke hadde mye å ta meg for :p.

 

I tiende klasse dreiv vi å kasta sakser i taket, kasta brennende bibler rundt i rommet og stappa bibler klipt opp i tusenvis av biter oppi ventilasjonsrører, tettet igjen og åpnet det opp senere så det fløy papirbiter over hele klasserommet. Taket var laget av gipsplater så man kunne enkelt kaste en saks oppover og den vil som oftest sitte i taket med spissen gjennom. Når en lærer var innom (vi var long gone) og så dette rapporterte hun det umiddelbart til rektor og vi fikk skylda :p. Jeg sa jeg ikke hadde noe med biblene å gjøre (som lå spredd rundt i tusenvis av biter og noen brennte i klasserommet), og sa at jeg bare kasta 3 sakser i taket (de stod i taket fra før). Slapp unna med erstatning pga det. Læreren var veldig bekymret for meg pga at jeg hadde gjordt så mye galt i det siste.

 

På videregående hadde vi slutta med herværk. Det vi gjorde på GK Elektro var bare uskyldig kødding med lærere (i form av ord) og litt eksperimentering i friminuttene. Vi hadde bare snille lærere på VGS så vi var relativt snille tilbake. Han ene læreren vi hadde i matte var veldig grei. På kødd spurte enkelte om masse rart som "Liker du å ha tissen til en annen man i rompehullet?", "Har du noen gang sittet på huk over kona di og bajset hu i trynet?" og "Har du noen gang pissa på kona di?". Han svarte bare med relativt morsomme kommentarer og reagerte ikke spesiellt på det. Mye morsomt med han i løpet av året. Han brukte ofte hele dobbelttimer på å diskutere aktuelle saker som muslimer og andre ting urelatert til matte/naturfag.

 

Vi dreiv bare med kortslutting (to ledninger i stikkontakta og ta de isammen på verktøykassene våre og andre ting for å lage et svimerke og ta sikringen), smelling av kondensatorer (så hele avdelingen stinka da vi tok 6 stk i parallell), seriekobling av masse strømforsyninger på 30-40V hver (hadde 300V likespenning som vi sveisa på verktøykasser med) og pyrring med gasslighter og lignende. Ikke herværk egentlig, bare morsomheter ;).

 

Og så var det blyantstuntet til en i klassen. Satt 230V fra kontakten på hver side av en blyant. Først tok begge endene såvidt fyr. Så stod hele blyanten i fyr. Så eksploderte den. Før vi var ferdige stod hele klasserommet og gangen i røyk :p (bra vi ikke har brannvarslere i den avdelingen).

 

That about sums it up! Have fun! (PS Hvis noen i klassen leser dette, feel free til å legge til ting ;) ).

Endret av chrml
Lenke til kommentar

På ungdomsskolen hadde vi en lærer som hadde ekstreme mengder flass. Hadde henne i tegning. Så en gang, skulle vi faktisk tegne med hvit penn på svart ark, og hun kom jo selvfølgelig å lente seg over meg (:p). Det resulterte i at hun flasset ned halve tegningen min, og så klarte jeg å prestere å si " ikke flass på tegningen min!"

Hun brant av sinne :p og gav meg 3 i tegning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...