Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Hah, kom på en genial historie nå. Vi hadde en lærer som fikk prolaps i 8., noe som resulterte i forskjellige vikarer på ubestemt tid (viste seg å ha vikar i to år). Ivertfall, den andre vikaren vi hadde, var en 18 år gammel jente som kom rett fra vgs. og var rimelig fin. Vi hadde mange morsomme stunder med henne, som da vi alltid fikk lenger friminutt fordi hun ikke orket oss, at vi rota oss bort i orienteringsløp og hun skulle ringe politi og lage søkeaksjon og slikt, eller når hun la ann på gutta i klassen. Men ivertfall, til den morsomme historien.

Det er kanskje noe man burde vært der og sett for å synes å være morsom, men ivertfall. Hun brukte da g-streng, også skulle hun hjelpe en elev en gang med en oppgave. Hun setter seg da ned på huk, og g-strengen kommer litt til syne. Av en eller annen grunn tar hun så tak i stringen, og drar den oppover, mens hun fortsatt hjelper eleven. En kompis av meg satt bak henne, og plutselig hører man bare "dunk". Da hadde han tryna ned fra stolen sin og lå sjokka på stolen sin. Det var så utrolig lættis å se på trynet hans når han så denne episoden med læreren. Tror ikke han hadde sett mange truser før i sitt liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk i 9. klasse var mange av skjermene på datarommet uskarpe, og jeg tilbød med å ordne det - det er jo bare å åpne skjermen og skru på en liten skrue inni der. Han som var dataansvarlig lot meg holde på med det alene på datarommet, og mens jeg holder på kommer det inn en lærerinne som ikke akkurat var kjent for å være i godt humør for å si det sånn. Hun trodde sikkert at jeg gjorde hærverk på noe, så hun marsjerte bort og sa med hevet stemme: "Hva i svarte er det du holder på med?" - også la hun hånden oppå skjermen. Det en eneste som var synd var at jeg hadde tatt av dekselet på skjermen, så hun kom bortpå anodeledningen på bilderøret (25.000 volt), og fikk nok sitt livs sjokk. Det var siste gang hun kommenterte noe jeg gjorde på datarommet.

Lenke til kommentar

Jo, det stemmer at det er 25kV, men det var selvfølgelig ikke snakk om direkte kontakt - det var jo litt isolasjon imellom, men spenningen er så stor at det kan slå over likevel. Strømmen er heller ikke så veldig stor. En gang hadde jeg en skjerm med anodespenning på 45kV, og der var det nok å holde fingeren mot baksiden av bilderøret, så fikk man en smekk.

Lenke til kommentar
Går nå 2. klasse på videregående og dette skjedde for sånn ca en måned siden.

En kamerat av meg er ganske så slapp på skolen og besto ikke fransk forrige skoleår. Derfor skulle han opp til studieveilederen, en sur gammel 60årig mann. Uansett, jeg lot meg bestikke(en stygg Litago sjokolademelk) og ble med kameraten min opp til denne sure gamle fyren. Alt endte med at jeg dasket karen på stumpen da han skulle gå ut for å printe ut noen papirer. Gamlingen kasta seg rundt og så på meg med vidt oppsprerrede øyne. Jeg tørr vedde min venstre testikkel på at det skinte redsel ut av øynene hans.

Men jeg ble jo like overasket jeg, for det var jo ikke meningen å treffe han. Bare svinge litt på hånda og lage en sånn ”piskelyd” etter han. Men så traff jeg gammelmannsræva hans med et skikkelig saftig klask. Kunne virkelig klart meg uten.

Skoledagene har ikke helt vært de samme etter den hendelsen her..

5765186[/snapback]

haehae... genialt. skal tenke på at det faktisk kan skje. håper ikke jeg gjør dette i nermeste fremtid :p
Lenke til kommentar

Tidig med høyere spenninger, jeg fikk 230v i meg en gang, kanskje litt mindre, tok i en åpnet PSU, uten å vente noen minutter.

Men har en vikar her på skolen som er skikkelgi ute etter meg og en kamerat. I dag sa hun at vi jobbet teit. Jepp, teit. Jeg sa til henne: "sa du at vi jobbet teit?" og hun "ja i det tempoet der jobber dere teit". Grunnen til at vi var "treige" var at vi hadde "plaget" en jente i klassen og ble holdt igjen av musikklæreren i 20min. Det verste er at hun har vært ute etter meg i 3 uker allerede og vi skal ha hun i 2 uker til :angry: Så jeg har noen strofer jeg skal si til henne neste gang hun sier noe til meg dere ikke vil vite.

Endret av spyro
Lenke til kommentar

Huff har vel gjort mye faenskap men, er det noe jeg husker som jeg ble virkelig flau over er det gangen jeg hadde bursdag.

En 3-4 jenter som elsket å plage stakkars "nerder" (altså meg) kom bort for å gi meg våte bursdags kyss på kinnet og jaggu gjorde ikke den kvinnelige vikaren det og :( dette var i 8 klasse og jeg ble så flau jeg tror jeg var rød som ett eple ><.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Haha, i 8. klasse gjemte jeg meg under en jakke i en hel time i tysken.

Vi hadde en gammel og meget dumsnill lærer så vi måtte jo utnytte det. Vi hadde en cd-spiller i klasserommet. Vi tok fjernkontroller fra andre klasserom og 3 av oss hadde en fjernkontroll hver. Så vi satte i en plate med Silence the Foe (hardcore) på nesten fullt volum, og skrudde på i timen. Etter at vi hadde gjort dette lenge mente hun at cd-spilleren var forhekset (hun kunne jo ikke bruke en cd-spiller engang) og drog ut kontakten.

Så når hun snudde seg løp enten jeg eller en kamerat bort og putta i kontakten igjen og fortsatte. Hun ble NESTEN aldri sint :D

En dag da vi kom inn i klasserommet var displayet på cd-spilleren knust og klasseforstanderen vår klikket jo, og ville ha oss til å leke detektiver for å finne det ut. Så kom tysklærerinnen med sin teori da:

"Jeg tror det var en mann. Han var nok veldig sint, og så tok han og klatret inn vinduet og slå til cd-spilleren så hardt at han fikk veldig vondt. Så gikk han ut igjen."

Hahaha :D

En gang hun klarte å bli sint og gav oss en skikkelig skjennepreken, fikk hun visst litt dårlig samvittighet etterpå...

"Dere må jo skjønne at vi ikke kan ha det sånn. Av og til, når jeg blir veldig sint, ser jeg at det vokser horn ut av hodet mitt og elevene sine hoder" :D

I 9. klasse (i år) gjemte jeg meg oppå et skap i klasserommet i tysken i omtrent 20 minutter før tysklæreren min oppdaget det. (mest av tullet foregår i tysken:D)

Vi køddet heeele tiden (med samme læreren), og bråkte hele tiden. Han ble ganske sint engang da... "Nå er jeg drita lei av dere!" hehe

En annen gang da vi hadde den vanlige lærerinnen vår, rett etter skolen så tok vi en sånn X deodorant og tok fyrstikker foran og sprayet... Brannalarmen gikk. :)

På datarommet var jeg den eneste som kunne net send, så jeg lærte det bort til et par folk. Vi drev og sendte det heeeele tiden, folk klikket jo og skjønte ikke hva det var. ;) Men nå er maskinene sperra for netsend da.

Har sikkert mer, men kommer ikke på noe akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte på mopedlæreren under øvelsekjøring på skolen.

Skrudde av potta til lett-mc`en til oppkjøringslæreren.

Sku trudd det var en 1000cc på lyden da. Var 4-takter.

Stjal gressklippertraktoren til vaktmesteren og ødela 1/4 mål plen.

Utløst brannalarmen, fikk det som var igjen av røyken til kompisen min, stappa den opp i røykvarsleren og sprang veeeldig raskt. Men møtte på gymlæreren.

Limte en kondom på potta til rektors VW Golf Stv. Hahaha, sku sett det altså

Støkket av til kiosken på barnetrinnet minst 30ganger.

Alle disse episodene har ført til besøk på rektor. Dem dagene jeg ikke kom dit( altså ikke kommet på noe rått), så fikk han sjokk, og gikk til klasserommet for å sjekke om jeg faktisk var der.

Lenke til kommentar

Hahha, kom jo innpå videregående da, hadde 0 dager og timer i fravær.

Orden hadde jeg G

oppførsel: Ikke vurdert ;)

Du vet sikkert at man får en sånn greie på karakter boka der det står av og til et kite skriv av læreren om det er noe spes.

Jeg fikk 4 sider. Hun skrev alt jeg gjorde det året i nesten notater.

Hata den læreren så når karakterene var satt, så kunne vi gjøre alt vi kunne den siste uken, uten at de påvirka karakteren.

Så vi bytta om dekke på bilene til Norsk lærene.

Den ene en Yaris, den andre en Landcruiser ( toyota begge 2)

Yaris med 18`` sommerdekk, og Landcruiser med 13`` piggdekk.

vi ble faktsik politianmeldt for det. Men siden de ikke kunne bevise at det var oss, så hahhaha, synd for læreren.

Sku sett døm bilan. ;)

Lenke til kommentar

Yarisen var egentlig ikke så spennende å se på, men forestill deg en Landcruiser som er hevet 30 mm orginalt fra fabrikken ( som læreren sa) , og som levertes orginalt med 18`` lavprofil, de dekka så faktisk for små ut siden den va så høy, forestill deg da den med 13``, hehe. Sikkert bra aks da men, toppfart som ei boble. Den ble mye lavere for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ødelegger for alle i klassene??

Bør pelle deg vekk ja.

Hvorfor skulle det ødelegge for lærerene.

Jeg gjorde bare det resten av klassen ikke tørte.

Altså jeg gjorde det DEM I KLASSEN ville, men ikke tørte.

Så jeg bare gleda dem jeg.

Pluss at det gikk aldri utover dem.

Tenk før du snakker.

Lenke til kommentar

Verste som er skjedd meg meg var i 5 klasse... jeg hadde en satan streng lærer som ikke likte banning eller slossing... men dagen kom da at det rabla helt for meg på en annen i klassen og kom i skade for å slå ham ned..(vakke meninga :p )

Og han tokk tak i meg som vanlig, dro meg ut på gangen og prata med meg langt om lenge... så kom han jeg hadde slått ned ut av døra og jeg var ennå ikke ferdig med han og gikk forbi læreren min.. han dro meg tilbake og så strengt på meg og sa at jeg ikke kunne gå på han igjenn og måtte bare la det ligge...

Da røyk det i toppen min og jeg ramsa opp alle banneorda jeg kunne på den tiden og prøvde å slå han(noe som er umulig for en som går i 5'te)og det endte meg at jeg ble sparka ned i bunn av trappa som var rett bak meg(AV LÆREREN!)

har vell alldrig helt tilgitt han for akuratt det der men det er så sin sak...

tenker den dag i dag at jeg skulle anmeldt han for barnemishandling... :hmm:

det nest verste var i 9'ende da jeg ble tatt med snus i leppa på datarommet på skolen, jeg prøvde å dra meg unna og ro og ro men ingenting hjalp... jeg ble sinna på læreren som er ei lita dame på ca 1.60 eller noe og jeg la hu i bakken lett som bare det og sto oppå hu mens resten av klassen lo...

Dette var det bare jeg og klassen som skulle vite om og ingen skulle si det til noen andre(læreren sa at hun ikke ville si noe om vi ikke sa noe forde hu så på det med humoristiske øyne) Senere på kvelden kom jeg hjem og foreldra mine sa at de hadde noe viktig å prate med meg om... Og det kommer vel som et skjokk på dere som leser at læreren hadde sagt til rektor og rektor hadde ringt hjem...

Det tredje er i 9'ende det og.. På skolen hadde vi "gule lapper" for å gå på butikken... Jeg hadde fått en av disse for å gå på butikken dagen før og tenkte at jeg kunne bare ta og skrive av underskriften til lærern på en ny en(jeg hadde stjålet en bonke med de lappene).. Da jeg kom tilbake fra butikken tenkte jeg ikke over hvem sin underskrift som stod på lappen og leverte den til vakta som tilfeldighvis var den som hadde sin "underskrift der"..

Jeg ble dratt direkte in til rektor og fikk masse kjeft i lange baner og de sa de vurderte å politianmelde meg for forfalskning av underskrift.. :ermm::cry:

Men men, det kan skje den beste! :whistle:

Lenke til kommentar

Kom på en eppisode med støtpenn jeg også! Vi hadde matte tror jeg... vi hadde i hvert fall time! Så hadde ikke læreren kommet. Jeg hadde med støtpenn den dagen, og vi har jern/stål håndak på dørende. Så jeg pressa støtpennen (Altså der man får støt når man trykker) Jeg pressa den mot håndtaket! Det var mega kult! Læreren kom, så klarte han å ta i håndtaket! Det glemmer jeg ikke :thumbup: Læreren sa han skulle gå til sak mot støtpenner :lol: Nå åpner han alltid døra med lommetørklet i hånda... Det kan umulig være sååå vondt å få støt av en støtpenn... :ermm: Det var alt.

Lenke til kommentar
Det kan umulig være sååå vondt å få støt av en støtpenn... :ermm:  Det var alt.

5857057[/snapback]

Folk tar strøm og støt VELDIG forsjellig.. Noen tåler lite, andre tåler mye..

5857316[/snapback]

Jeg tror jeg er en av de som tåler det ganske greit. Husker på nam-rommet hadde vi ofte slike forsøk med strøm, spenning, motstand osv. Et par ganger på slutten av timen å ta en passer. Stikke hver ende i hver sitt strømhull. Og holdt såklart på metallet. Fikk meg et lite støt av det. Var faktisk litt oppkvikkende. :blush:

Uansett. Nå var ikke akkurat spenningen særlig høy i disse strømforsyningene vi brukte til forsøkene. Men litt strøm ble det da. Var litt skummelt første gangen. Kvapp jo noe så jævlig :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...