spyro Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg kom på en til: En gang vi hadde en vikar som er relativt dum (hun jeg fikk ut på gangen) så gjemte jeg meg bak en hylle, sikkert ikke mer enn 30cm bred, og hun så på meg, det så jeg da jeg så etter hun. Men hun oppfattet meg ikke heldigvis. Så fant vi ut at det er sikkert gøy å låse opp vinduet. Jeg gjorde det. Etter 20 min var vi lei av å være ute, så da fant vi ut at vi gikk inn igjen i klasserommet. Etter 5 min med intens bruk av pinner får vi vinduet opp. Jeg står med hodet inn og en fot på karmen da engelsklæreren som skulle ha time med oss åpnet døren med blodsprenge øyner. Fy faen vi smelte vinduet igjen og løp. Da vi skulle ha time klikket hun helt. Da fikk jeg meg et latterkick. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg kom på en til: En gang vi hadde en vikar som er relativt dum (hun jeg fikk ut på gangen) så gjemte jeg meg bak en hylle, sikkert ikke mer enn 30cm bred, og hun så på meg, det så jeg da jeg så etter hun. Men hun oppfattet meg ikke heldigvis. Så fant vi ut at det er sikkert gøy å låse opp vinduet. Jeg gjorde det. Etter 20 min var vi lei av å være ute, så da fant vi ut at vi gikk inn igjen i klasserommet. Etter 5 min med intens bruk av pinner får vi vinduet opp. Jeg står med hodet inn og en fot på karmen da engelsklæreren som skulle ha time med oss åpnet døren med blodsprenge øyner. Fy faen vi smelte vinduet igjen og løp. Da vi skulle ha time klikket hun helt. Da fikk jeg meg et latterkick. 5644058[/snapback] skjønt eikkje helt sammenhengen, men sikkert komisk Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En lærer vi skal ha time med ser at vi er halvveis inne i klasserommet? Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det virkelig så morsomt med herverk og terrorisering av lærere? Det er tross alt jobben deres. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja det er morsomt, i morgen skal vi ha en "kanonballturnering" på skolen, og i mine øyne er det nok en mulighet for terror. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ja det er morsomt, i morgen skal vi ha en "kanonballturnering" på skolen, og i mine øyne er det nok en mulighet for terror. 5644123[/snapback] noe sier meg at du er 13 år. EDIT: leste i profilen din. du var 12 og et halvt. Endret 21. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 For noen dager siden kastet jeg snøball i nakken på en lærer på skolen da og han klikka mentalt, jeg vart så skremt jeg så jeg holdt på og " gjøre " det i buksa:P Ble ordentlig redd Men gjorde det bare nesten da:P Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En gang på skolen gikk strømmen. Mens lærer gikk ut for å sjekke hva som var galt, stakk noen luringer bort og stillte klokka 20 minutter frem. Vi slapp ut 20m tidligere den dagen. Neste time med den læreren presterer hun å si "Ja, jeg vet hva dere gjorde. Utrolig dårlig gjort å ikke si ifra om at klokka stoppa da strømmen gikk".... 1. hvis klokka hadde stoppa, hvordan hadde vi sluppet ut FØR? 2. Klokka gikk på batteri.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En gang på skolen gikk strømmen. Mens lærer gikk ut for å sjekke hva som var galt, stakk noen luringer bort og stillte klokka 20 minutter frem. Vi slapp ut 20m tidligere den dagen. Neste time med den læreren presterer hun å si "Ja, jeg vet hva dere gjorde. Utrolig dårlig gjort å ikke si ifra om at klokka stoppa da strømmen gikk".... 1. hvis klokka hadde stoppa, hvordan hadde vi sluppet ut FØR? 2. Klokka gikk på batteri.. 5644195[/snapback] jævla bra! er læreren distrè eller ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Lekte litt i bygg. inst i dag og puttet en lysdiode i en stikkontakt og tok i støpselet, da sa det *PANG* og læreren klikka og truet med utvisning for resten av dagen Heldigvis skjedde ikke det Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 hvem faen heter "Boy Patrick"? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja det er morsomt, i morgen skal vi ha en "kanonballturnering" på skolen, og i mine øyne er det nok en mulighet for terror. 5644123[/snapback] noe sier meg at du er 13 år. EDIT: leste i profilen din. du var 12 og et halvt. 5644135[/snapback] Noe sånt ja... Og da går jeg som de fleste forstår i 7. klasse. og på min skole er det tradisjon at 7. klasse gjør det surt for lærerne Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 hvem faen heter "Boy Patrick"? 5645926[/snapback] Takk. Veldig hyggelig av deg ---------- til din info: Jeg er ikke født i Norge, men det du sa nå, sårer faktisk meg. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vi har en skikkelig fjern engelsklærer. En kompis av tok ett kritt, og hun så det. Så begynte hun å skikkelig kjefte på han, og heftig som han er, ser han bare rart på henne og lurer på hva hun beskylder han for. Plutselig ombestemmer hun seg og mener at han ikke tok krittet. Så gir han krittet til meg, og jeg vil ikke ha det, så jeg kaster det i luften (ikke hardt bortover, men løst i en høy bue) til han som står to meter unna. Han flytter seg, og krittet treffer fire, fem meter fra læreren vår. Hun blir dritforbanna, og tar meg med ut på gangen og gir meg en lang skjennepreken om at jeg bevisst ahter henne og kaster kritt etter henne for å skade henne. Hun truet meg med nedsatt og brev med hjem. Geeeeezez. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Zethyr og gHETTo er utestengt i 7 dager som følge av meningsløse innlegg mot person. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg og to kompiser ver de første som klarte utløse brannalarmen på vår skole.. Hvis du brenner sukker blir det svart røyk Jeg er en snill gutt på skolen jeg Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det så gøy da? Det var mye gøyere da jeg gikk i 3. Da var det noen som hadde tåregass eller noe sånt de fyrte av. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det så gøy, da? Det var lissom enda gøyere da jeg lissom tok en atombombe og lissom kasta den på læreren! LOL! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har ikke gjordt så mye galt med vilje på skolen, men hvis jeg først gjør noe så får jeg skylda... -Hmm det verste var vel da jeg og noen andre fikk en kamerat til å kaste sånn tavle på jul, ut gjennom vinduet ned tre etasjer og ut i veien... Andre ting jeg husker.... -Da jeg og en kammerat tok give'me'five med hendene våre fulle av våt leire, så spruten sto oppetter vegger og vindu. -Da noen i klassen vår stengte døra og jeg tok løpefart for å komme meg inn, endte med at døra blei røska ut av dørkarmen... -Var alltid sån at vi gutta skulle ha vinduet åpent og jentene det lukke, vinduene var sånne gamle med to hengsler på sia, jeg hang i vinduet 4/5 jenter løfter vinduet sklei ut av hengslene og havna inni i klasserommet -Jeg kasta melka mi ut av vinduet, den treffer ett vindu som står på fullt gap nedenfor, melka eksploderer og spruter over pulter og bøker og folk i klasserommet under oss. -Det var sånn rullestol ting ned fra ute trappa, det er 20- vi går inn på dassen fyller kjeftene våre med vann, spytter det på metall dingsen, den gamle læreren vår kommer, og holder på å tryne noe usakli...Dingsen blir fjerna samme dag.. -Jeg må til rektor for å ha nekta og spise torsken som jeg selv laga. -Jeg kjører rally med lærerstolen klarer og velte og knekke ryggen av den, ender på rektors kontor...Skulle betale ny, men det slapp jeg.. -Knuste lampa når vi spillte fottball inne i klasserommet. -Hadde konurangse om hvem som kunne samle mest spytt i til friminuttet, jeg har heile kjeften full, lærer spør meg om noe, jeg skal lissom svare, sikkel renner utover heile pulten min.. -Knekker blekk pennen min i døra, skulle lissom stoppe noen å lukke døra...Blekk spruter over mange glade klassekamerater. Skreve de jeg kom på, heilt fra jeg begynte på skole til ca nå... Men ikke i rekkefølge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå