Lightningwolf Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 I klassen min var det en som klikka helt å angrep folk med saks å passer (han har ADHD). han gikk etter strupen å kunne derpt noen, men vi fikk stoppet ham til det kom nok lærere til å få ham med seg (de måtte være 3 menn) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 En venn av meg har gjort endel faenskap i sine yngre år (på forumet, LOZER). Han var en skikkelig bråkmaker, men har roet seg kraftig i de senere år. Jeg mener det var i første klassa så ble han sendt på rektors kontor for å snakke med han. Dette var pga. vanlig slåssing med medelever. Da rektor ble litt småirritert tok unge hr. LOZER og spyttet rektor midt i trynet. Ifølge gjetord skal da rektor ha gått rett til vasken for å tørke av seg spyttet. Jeg har aldri hørt noe om at han ble sur på LOZER pga. dette. Det skal også nevnes at rektor gikk av kort tid etter. 2 år senere tok den unge eleven og gjorde akkurat det samme med klasseforstanderen våres da han løftet ham opp og filleristet ham. Klassen min på barneskolen var det bare bråk konstant fra 1. til 7nde. klasse. Jeg husker godt at medelever sloss imot hverandre, og var perlevenner dagen etter pga. at det rett og slett var ren rutine. En gang husker jeg det var en liten spjæling som hadde blitt hivd i bakken av en som var litt større og tyngre (LES: feit). Resultatet var da når han som var litt større gikk oppå ham for å forsikre at den litt mindre beholdt sin posisjon, at den unge spjælingen bet så hardt i fingeren på han som holdt han nede at nevnte måtte dra til legen for å sjekke fingeren. Samme som nesten bet av finger tok også noen år senere og hivde ei fuglekasse med en spiker som sto rett ut (som også traff) midt i trynet til en medelev. Spikeren traff heldigvis for offeret rett over øyet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 det var en på skolen min (gym) som ble utvist i noen dager fordi han sendte en bombetrussel til en tilfeldig person på skoleportalen. 5496434[/snapback] HAHA hvem gidder å gå inn på skoleportalen? Jeg var der inne en gang, men det var med en feiltagelse... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 det var en på skolen min (gym) som ble utvist i noen dager fordi han sendte en bombetrussel til en tilfeldig person på skoleportalen. 5496434[/snapback] HAHA hvem gidder å gå inn på skoleportalen? Jeg var der inne en gang, men det var med en feiltagelse... 5497736[/snapback] Ah, KEEG ass! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Norsklæreren min fridde til meg i klasserommet engang, og sa han skulle ta opp kampen mot den daværende kjæresten min... En vanlig frase var; "hvis læreren var 60 år yngre ville han fridd" 4576019[/snapback] Du går tilfeldigvis ikke på BHG og læreren heter tilfeldigvis ikke #navn utelatt#? Noe lignende hendte nemlig med en jente jeg gikk i klasse med på grunnkurs. #navn# fridde stadig vekk til henne. Var morsomt for oss andre, men jeg tror nok kanskje det var litt pinlig for hun. vel vel. En rar mann ja. Edit: Var litt kjapp i vendingen der. Tenkte selvfølgelig ikke på at det ikke var noe lurt å poste navnet til en lærer! Jeg angrer på at jeg gjorde det, og skal ta meg selv hardt i nakkeskinnet. Jeg vare bare nysjerrig på et lite spørsmål så da tenkte jeg altså ikke. La dette være et godt eksempel på at man må tenke seg om før man skriver. Dumme meg! Endret 27. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vel, igår så var det en kamerat av meg som hadde en liten hyler (eller hva det heter) med seg på skolen. Tilfeldigvis hadde en annen med seg fyrstikker, og en tredje hadde mot(?) Så, person 1 ga person 2 hyleren, så person 2 tente på, ga den til person 3 som kasta den ut i midten av en klynge med jenter. Det ble et langt brennmerke i gangen etter det Jeg fikk selv ikke lov til å tenne på/kaste, da de fleste frykta for sin sikkerhet Heldigvis for dem har ikke rektor vært på skolen denne uka Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Vel, igår så var det en kamerat av meg som hadde en liten hyler (eller hva det heter) med seg på skolen.Tilfeldigvis hadde en annen med seg fyrstikker, og en tredje hadde mot(?) Så, person 1 ga person 2 hyleren, så person 2 tente på, ga den til person 3 som kasta den ut i midten av en klynge med jenter. Det ble et langt brennmerke i gangen etter det Jeg fikk selv ikke lov til å tenne på/kaste, da de fleste frykta for sin sikkerhet Heldigvis for dem har ikke rektor vært på skolen denne uka 5508427[/snapback] Slikt er bare tåpelig. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Husker når jeg gikk i 6klasse, så hadde vi fått lov til å kaste snøballer i STOREFRI men, lærer 1., sa ingenting om de små-friminuttene så vi tenkte dette også var lov, så vi begynte å kaste i ett av de små-frimunttene og fikk kjeft av lærer 2., så gikk jeg opp til henne, og sa at vi hadde fått lov, og skreik henne opp i ansiktet, det funka ikke, så gikk jeg tilbake til gutta og kaste en snøball, så begynte alle å kaste snøballer på lærer 2.! Endte med at hun skrek drittsekker og andre ord fra helvete sjøl, og brast i gråt. Og vi fikk den milde straffen med at vi 9stk som kasta snøball, ikke fikk spille fotball på våren. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Haahahhahahahaha Har lest gjennom HELE tråden nå sinnsykt mange bra historier her (mange syke også men men) Husker i fjor en kamerat av meg hadde med seg noe fyrvekeri på skolen det var vell noe kruttrøyke eller noe..... Vi foreslo han skulle kaste den ut av vinduet da dette var kanskje ikke så lurt tror du ikke at han traff vinduskarmen ... skjønner ikke hvordan han greide det, han sto en meter ifra han er blitt mye mobba for det !! Alt jeg husker er at jeg slang meg under kateteret og så rødt lys.. var døv resten av dagen kameraten innrømte det og ble utvist i tre dager...... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) ............................ Endret 16. april 2006 av Bartman2k Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Haha, "var hun så dum at hun gav deg ip-adressen hennes?" Wow. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Haha, "var hun så dum at hun gav deg ip-adressen hennes?" Wow. 5510075[/snapback] Hu e ei blondina så har farga håret svart, å dei jør alt Domme som faen! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Tror den "domme" her er deg Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Tror den "domme" her er deg 5510117[/snapback] Koffår tror du det? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Tror den "domme" her er deg 5510117[/snapback] Koffår tror du det? 5510135[/snapback] Haha! Eid! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du går tilfeldigvis ikke på BHG og læreren heter tilfeldigvis ikke #navn utelatt#? Noe lignende hendte nemlig med en jente jeg gikk i klasse med på grunnkurs. #navn# fridde stadig vekk til henne. Var morsomt for oss andre, men jeg tror nok kanskje det var litt pinlig for hun. vel vel. En rar mann ja. Edit: Var litt kjapp i vendingen der. Tenkte selvfølgelig ikke på at det ikke var noe lurt å poste navnet til en lærer! Jeg angrer på at jeg gjorde det, og skal ta meg selv hardt i nakkeskinnet. Jeg vare bare nysjerrig på et lite spørsmål så da tenkte jeg altså ikke. La dette være et godt eksempel på at man må tenke seg om før man skriver. Dumme meg! 5502819[/snapback] GIKK på BHG. Og det stemmer vet at han har en tendens til å gjøre sånt, men jeg synes likevel det var ubeskrivelig flaut. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Haha, "var hun så dum at hun gav deg ip-adressen hennes?" Wow. 5510075[/snapback] La meg gjette: Han fikk oppgitt IP-adressen 127.0.0.1, hvorpå han utførte et DOS-attack mot den IP-adressen.... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 HilRam: Hahaha Du skal være passe dum for å gå på den.(den ip-adressen) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 GIKK på BHG. Og det stemmer vet at han har en tendens til å gjøre sånt, men jeg synes likevel det var ubeskrivelig flaut. 5514950[/snapback] Haha var en del spesielle lærere på BHG ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå