ZkedaR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du var vel ikke noe alltid englebarn du heller vel? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hm. Og folk lurer på hvorfor dagens ungdom burde kastes i bosset. Jaggu, få tilbake vold fra lærerene sine side sier nå jeg. Hjelper kanskje ikke så mye på vgs. mm. du har gymlæreren min i noe fag. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hver gang? Nei, bare en gang.. Fikk hun som satt siden av meg til å gjøre det samme noen minutter senere.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du var vel ikke noe alltid englebarn du heller vel? Sannsynligvis ikke... Men det forskjell på å ikke være englebarn og på å lage mye faenskap og sluke opp resurser i skolen.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gjett om jeg ble forbanna når jeg ble plassert ved kateteret på starten av 5. klasse. Den nye læreren hadde fått beskjed om at jeg var så bråkete og lagde mye faen eller noe. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har mange "episoder" på lager, men plukker bare ut noen: I siste time med k/h læreren i 7. fektet jeg og en kamerat med pekestokker. resultatet var at han smellte hånden i bordet så det kom et hakk, og heiv kosten etter meg mens jeg sprang mot døra. Såg litt til rektor den dagen. Kjekk skoleavsluttning det. I 8. skulle jeg se om b-klassen var ferdig. Da jeg åpnet døra viste det seg at de ikke hadde den koselige læreren de pleide å ha, men en illsint vikar. Jeg skulle til å lukke døren da han beordret meg til å komme inn. Han tok tak i meg og slengte meg ned foran tavla og skjellte meg ut med rellativt høy stemmebruk. Der satt jeg til timen var slutt, mens klassen ledde av meg. På et tentamen snakket jeg så mye at jeg ble truet av læreren med å bli kastet ut vinduet. (Forvrig den samme vikaren som jeg nevnte ovenfor). Og tro meg, det var ikke mye spøk i tonen hans! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Engelsk læreren min kom å tok meg i handa og så GRATULERER!! og jeg tenkte at jeg hadde fått 5 eller 6, men jeg fikk en 3'er så da smalt jeg han inn i skapet og sa at han aldri skulle ta på meg igjen...så samtale med han og foreldrene mine og bla,bla,bla litt klikking til, men så fikk vi ny engelsk lærer Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ble kalt "hvite avskum" av en iransk naturfagslærer.. Ble ikke noe mer naturfag på meg det året... Så også gymlæreren min naken i dusjen en gang.. Var helt ny på skolen, første gymtimen, og jeg huska ikke hvilken garderobe jeg skulle til.. Gikk inn i en av garderobene, deretter inn i dusjen for å se om det var noen der, og der stod hun. Hun var ikke så veldig dårlig heller Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vel...i 3.klasse kalte kristendomslæreren meg for en barbar og sa jeg kom til å brenne i helvete fordi jeg hele tiden stilte kritiske spørsmål og motsa alt tullet hun prøvde å hjernevaske oss med. Haha, det kaller jeg pedagogikk! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vi får aldri en rolig undervisningstime her i klassen våre, har en klassekamerat som alltid skal motsi lærerne. Er så jævlig morsomt å høre på, når de krangler. Og noen ganger har vi en vikar, som ikke bryr seg en dritt, om hva vi holder på med. Så vi sitter og spiller på dataen, ser på tv(vi har tv på klasserommet, som tar inn nrk1 og tvnorge), køddringer med klassens telefon, går på butikken og masse annet skøy. Mens han sitter og taster på mobilen sin. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Min gamle lærer var en komplett idiot. Han favoriserte rasshølene og så ned på meg som gadd å gjøre noe. Jeg tok året med ro og bare jattet med han. Så ble han ekstremt mongoloid så bare sa jeg " Dra til Helvete". Det gjor seg...etter litt klabb og babb... Gud jeg hater den fyren. De rasshøla han "oppfostra" er like begeistret for en fyr som var mer opptatt av frisyren enn læreplanen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ble kalt "hvite avskum" av en iransk naturfagslærer..Ble ikke noe mer naturfag på meg det året... Så også gymlæreren min naken i dusjen en gang.. Var helt ny på skolen, første gymtimen, og jeg huska ikke hvilken garderobe jeg skulle til.. Gikk inn i en av garderobene, deretter inn i dusjen for å se om det var noen der, og der stod hun. Hun var ikke så veldig dårlig heller Garantert de to beste så langt! "Hvite avskum!" :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ble kalt "hvite avskum" av en iransk naturfagslærer..Ble ikke noe mer naturfag på meg det året... Så også gymlæreren min naken i dusjen en gang.. Var helt ny på skolen, første gymtimen, og jeg huska ikke hvilken garderobe jeg skulle til.. Gikk inn i en av garderobene, deretter inn i dusjen for å se om det var noen der, og der stod hun. Hun var ikke så veldig dårlig heller Garantert de to beste så langt! "Hvite avskum!" :!: Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 var faktiskt på fylla med matte læreren min for noen uker siden, han er GENIAL! Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har noen små episoder om brannslokkingsutstyr: Den ene var i 6. på en leirskole. En av "klassens tøffinger" lekte seg med brannslangen og plutselig var gulvet fullt av vann. Den andre var i 8. og en av mine medelever liksom skulle løfte opp pulverapparatet bare før gøy (har alltid vært i en barnslig klasse, meg inkludert). En eller annen "smarting" hadde selvfølgelig trukket ut splinta . Gjett hvordan gulvet så ut etterpå Ikke om brannslokkingsutstyr: Vannkrig inne i en leid leirskole er heller ikke å forakte , selv om det ble litt gulvvask for oss da Endret 19. januar 2005 av morra Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vedder på at psilocybe har noen saftige historier. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bestandig vært snill jeg men hadde to gutter i klassen som ikke var det. en gang i k/h timen, ba lærern vår de å hente noe verktøy i bilen hans...de tok nøklene og kjørte en tur med de samme de... var i 9'ende klasse... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hahahah GENIALT Men det kunne gått galt. Edit: sgdiveleif Endret 19. januar 2005 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Engelsk læreren min kom å tok meg i handa og så GRATULERER!! og jeg tenkte at jeg hadde fått 5 eller 6, men jeg fikk en 3'er så da smalt jeg han inn i skapet og sa at han aldri skulle ta på meg igjen...så samtale med han og foreldrene mine og bla,bla,bla litt klikking til, men så fikk vi ny engelsk lærer Kanskje skal true "norsk læreren" din litt sånn at du får en ny? Endret 19. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 [...] Læreren min kom å tok meg i handa og så GRATULERER!! og jeg tenkte at jeg hadde fått 5 eller 6, men jeg fikk en 3'er [...] Noe av det samme skjedde meg. Lærerinnen min stod foran hele klassen og skrøyt stilen min opp i skyene. Kalte den en stor intelektuell bragd. Jeg fikk forøvrig karakteren 3 på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå