Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

forrige norsklærern min mente at jeg hadde norskfeil i stilen min så sier jeg at det ikke var noen feil der han hadde streket under. Men så skjønner ikke han hvilken avsnitt jeg snakker om, og spør aldri så pent "hvem avsnitt da?"

Hvilken avsnitt? Hvilket, mener du vel?

*danse*

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, kansje ikke en av de beste men:

Vi, gutta, Stod i garderoben og var akkuratt kommet ut fra dusjen, jaja, alle uten om en, Aslak, da læreren til tiende klasse, som i dette tillfellet kommer i fra sørlandet og er av det kvinnelige kjønn. Hu var oversminka, som vanlig, og kom ner i garderopen for å fortelle att vi måtte holde en lav tone, for tiende hadde nemlig tentamen i etasjen oppføre. Læreren snudde og da hun hadde tatt et par skritt oppigjennom trappa, "skrek" en av gutta <<Yeeey, vi må være rolige, vi skal bli den beste skolen>> Vi hører bare att læreren stopper i trappa og kommer ner igjenn, hun sier <<Nå må dokke lya, for eg e ei sånnei dama så det ikkje går ann å tulla med>>........

Litt senere på dagen går jeg forbi den samme læreren da hun sier <<Dokke va flinke å lya>>....

Kansje ikke såååå morsomt, men dere hadde kansje forstådd denne teksten bedre viss dere hadde opplevd det....

Lenke til kommentar
I klasserommet var det et lite hull i veggen med to separate ledninger. Vi tok de ledningene sammen så slukket lyset i hele bygningen.

Hehe..

Jeg og ei jente tok en batteri og to ledninger (I naturfagtime, vi skulle teste om vi kan koble ting og tang med via ledningene med batteri til lys og sjekker om det lyser. Kanskje dårlig forklaring men jeg håper at dere skjønner hva jeg mener) puttet ledningene med batteri inn kontakt og naturfaget-rommet ble blått i 3-4 sek! Og vi ble kastet unna i minst 3 meter

Lyset ble fucka i en uke i HELE SKOLEN :blush:

Håper at noen skjønner, er trøtt nå.. fikser kanskje imorra hvis noen ikke skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar

I dag kalte læreren meg nerd. Det var ganske morsomt faktisk.

Vi snakket om medievanene våre (hvor mye vi ser på TV, hører radio, sitter på data, leser aviser osv. pr. dag), og læreren spurte oss en etter en hvor mye tid vi brukte de forskjellige mediene på en gjennomsnittlig dag. Endelig kom han til hvor mye vi satt foran datamaskinen. Jeg frydet meg da han spurte meg.

"8-10 timer daglig," svarte jeg ærlig. (Sitter nok ikke så mye i hverdagene, men i helgene kommer jeg lett opp i såpass.) Læreren så bare rart på meg før han spurte: "Hva, er du en sånn... nørd du?"

Jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller le, men til slutt ble det sistnevnte. "Ja, visst faen! Og jeg er stolt av det!" måtte jeg bare svare.

Heldigvis er jeg ikke den største datanerden i klassen, men siden jeg var førstemann som turde å være ærlig om datavanene mine fikk han seg et lite sjokk!

Lenke til kommentar

på uskolen måtte de alltid låse dørane på klasserommet i frieminuttane, det som var så fint var at 5øringer nåler osv ikke var så lett å få ut av nøkkelhullet, så var ikke FÅ ganger vi måtte stå lenge på ganga før lærerern hadde fått pirka ut alt..

hihihi..idiotisk med sånn er det jo

Lenke til kommentar

*gamle minner vender tilbake*

På barneskolen i 7.klasse hadde vi en meget pen vikar som var student.

Tror hun var ca.20 eller no :whistle:

Hun gikk iallefal i miniskjørt, og tight topp :)

Utti timen skulle hun som satt nordøst for meg, ha hjelp med noe i matten, og da bøyde hun dama seg så jeg og han ved siden av meg så littahvert :dribble:

Lenke til kommentar

Siste timen en dag ble vi helt uten lærer. Vi hadde jo full fest på klasserommet. Vi kastet bkøt svamp på hverandre, tegnet på tavlen (det får vi ikke lov til), vi for å sprang i gangene osv. Men så kom det en lærer. Akkurat da hun kom inn satte alle seg på plassene, og latet som om vi hadde vært stille hele time, men det har vi jo ikke. Hun trodde jo vi hadde vært stille hele timen. :grin:

Det var gøy med en hel time uten lærer i 8. klasse.

Det er en elev i klassen som komenterer nesten alt lærern sier.

Det var en gang han fikk 2 anmerkinger på rad for at han komenterte det lærern sa.

Den første anmerkiningen fikk han for at han komenterte.

Den andre anmerkningen fikk han for at han sa faan da han fikk

anmerkning. :!:

Lenke til kommentar

KRL lærern min er tragisk, han skulle nevne noen eksemplet om handelsmenn som sa nei til at tyskerne skulle handle der og han andre sa ja. Og han kom inn på at dette er uretferdig, så sier han: "la oss si at Marius ligger på sofaen 24/7 mens Krisitan jobber 24/7 ogablablabla". Så rekker Marius opp hånda og skal si at det var dårlig gjort, men lærern skjønner det og spør om han føler seg truffet, og at det bare var et eksempel, så legger han til "et godt eksempel"....

Lenke til kommentar

I dag hadde vi religionsprøve for 3. klasse (videregående skole). I friminuttet før timen hadde jeg skrevet opp et sammendrag fra deler av pensumet på tavla for å repetere stoffet og lære det utenat.

Når timen starter marsjerer læreren inn, deler ut prøvene og setter seg ned mens alt fortsatt står på tavla.

Etter at prøva er ferdig stikker læreren en tur ut av klasserommet før vi skal fortsette med undervisningen. Da ser vi vårt snitt til å pusse ut pensumet fra tavla, og vi sier oss fornøyde med en fabelaktig prøve.

:w00t:

Lenke til kommentar

Vi begynte for første gang å bruke hallen vår i dag og det var ikke akkurat uten trøbbel å få opp volleyballnettet. Gymlæreren vår var helt ny på dette, så halve gymtiden vår gikk med på det (det var noen nye løsninger i denne helt nye hallen, åpnet 14. mai).

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt i denne tråden, skulle jeg ønske at det å få gå på skole, var en rettighet, som krevde vanlig folkeskikk, og ikke en lovpålagt plikt. La gå at det finnes mange rare lærere, og verre blir det ettersom flinke folk ikke gidder å leke med drittunger lenger, og heller finner seg andre jobber.

Poenget er i første rekke- når du/dere kaster bort arbeidstiden din med tøys, fjas og oppførsel du burde ha fått bank for, tenker du da på at du somler bort tiden til de andre i klassen, også?

Lenke til kommentar

På ungdomskolen i niende hatet jeg en elev noe så sinnsykt. En dag bestemte jeg meg for å ta en skikkelig revansj ;) Jeg skulle skrive et jukse brev! Vi hadde tatt tuberkulosevaksine for noen dager siden

NB! Navn er diktet opp

-----------------------------------------------------------------------------------

Onsdag, 30. oktober 2002

Til Arne Blokksberg/m foresatte

Du har blitt testet positivt i tuberkulose -vaksinen, og de burde snarest få motvaksinen: (BH9)

Vi beklager på det sterkeste at vi ikke oppdaget dette tideligere, men det skal forhåpentligvis gå bra. Vi vet dette føles ubehagelig for dere, men vi kan garantere at 70 prosent av de som får motvaksine i tide blir kvitt sykdommen.

Du har time på Helsestasjonen. Fredag, 32. oktober 2002 kl: 15.00

Meld ifra snarest mulig hvis du/dere ikke kan møte opp.

Vi kommer til å sette inn en sprøyte som inneholder vaksine (BH9) Du blir innkalt 3 dager etter at du har fått vaksinen (BH9). Da kan vi finne ut om du er frisk eller må til nærmere behandling.

Vennlig hilsen

Pamela Anderson

(Helsesøster)

------------------------------------------------------------------------------------------

Etterpå skjønte jeg at spøken min var litt for farlig. Foreldrene hans kunne få sjokk! Dessuten kunne det bli mye bråk av dette brevet. Derfor skrev jeg et nytt utkast. Allikevell liker jeg den første spøken best

fredag 32. 2002

Til elev: Arne Blokksberg

Du har blitt innkalt til en ”elev-rektor” samtale med rektor Store Midsund. Læreren (Gina Wild) har sendt en klage på deg og din oppførsel, Jeg og Gina har utviklet nye metoder for å få usikkelig ungdom til å bli skikkelige. Disse metodene vil vi prøve på deg. Døren vil være låst og du slipper ikke ut før du har laget en avtale mellom oss to. Det har vist seg til at det nytter å ha sånne samtaler for å løse problemer. Dette vil dessverre gå på oppførsel karakteren din siden dette er siste varsel.

Møt opp hos rektoren; 5. time i dag

Vennlig hilsen

Store Midtsund

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jeg planlag hele kødden grundig. Jeg latet som om jeg var en budbringer for rektor ovenfor sekretæren. På den måten kunne jeg be sekretæren om å levere den videre til eleven. Da måtte han bite på spøken! Dessverre så fant sekretæren min "budbringer" oppførsel mistenkelig og leste brevet. Videre fant brevet veien til rektor og ikke til eleven. Dermed ble jeg innkalt til elev-rektor-samtale.

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...