13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 [....] Jeg og ei venninne hadde omtrent sex i klassen i samfunsfagtimen, da gikk læreren og et par av elevene ut. [....] Og med det så mener du ?... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dette er ikke en opplevelse med laereren,men med klassen....I 7. klasse skulle vi dra pà leirskole til Hudòy(!) og vi ble delt inn i hvilke hus vi skulle bo i; et guttehus, et jentehus, og et med jenter og gutter men en gigantisk skillevegg i mellom oss. jeg kom pà gutte og jenthuset. Om kvelden da vi egentlig skulle sove dreiv vi og ropte overtil jentene, og da kom laereren og kjefta, sà vi màtte holde opp. Da klatret vi opp pà den hòyeste sengen pà rommet vàrt(kòyesenger) og sà over veggen(veggene gikk ikke helt til taket, det var kanskje en meter omà gjòre...)og sà at det var mulig og klatre over pà noen 1/2meterbrede stolper for à komme over til jentes rom. dit gikk vi, og ble hele natta til vi snek oss tilbake om morgenen fòr laereren kom og "vekka"oss..... det var temmelig scary og klatre pà de tynne stolpene 10 meterbortover og 5 meter til bakken. Jeg tror det er lenge siden du var på Hudø. Det er ikke mye 5 meter ned fra de takbjelkene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ikke akkurat med "min" lærer, men siden det er 300 av dem på skolen jeg går på, er det da nok av interessante episoder å ta av... Bl.a. har jeg nyttet et ledig kvarter i en medietime - som jeg har nesten urimelig mange av, da jeg går Media & Komm. - til å pleie mine interesser. Som i dette tilfellet var litt tilfeldig surfing gjennom /g/ og /f/ på Gurochan. (Linker frabes, google om du føler for det). Siden M&K av en eller annen grunn er underlagt Formgivingsavdelingen på skolen, er det mange aldrende tegne/malefruer som vandrer rundt i våre ganger, av og til våre klasserom. Sånn rent klasseromsmessig er jeg strategisk plassert, du må være tilnærmet oppå meg for å kunne se hva som foregår på skjermen min. Det eneste problemet er skapet som står bak meg, og tilfeldigvis skulle en av disse eldre, sikkert fromt luthersk-evangeliske, fruene ha et eller annet som var i det skapet, noe jeg ikke fikk med meg før hun plutselig stod bak meg. Ut i fra blikket hun hadde da hun så scenen som utspant seg på skjermen (en av mine favoritter på /g/, for øvrig), ante det meg at vi ikke hadde felles interesser. Noe hun selv understreket da hun sa "Syke jævel!" og gikk - fortere enn før, faktisk - uten å la meg påpeke det estetiske aspektet ved dette, som hun ærlig talt burde ha lagt merke til, i og med at hun var ansatt på grunn av sine kunstneriske evner. Jeg lå for øvrig over pulten og lo i fem minutter etter dette, mest på grunn av ordvalget hennes, og måten det krasjet med resten av stilen på... Ah, skolen <3 Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Da jeg var 14 hadde jeg ett godt øye til Gymløreren vår, som forøvrig var en spretten 22 årig brunette med faste men store pupper og en rund, fast rumpe. En dag etter gym timen sent på fredagen ba hun meg være igjen og rydde opp etter timen. Vi plukka sammen alle mattene, men da vi la dem inn på utstyrsrommet.... PSYCHE!! Utdyp dette, er du snill. tror DET er en historie jeg kommer til å holde for meg selv Når du skriver en historeie her forventer vi at du avslutter den og! Kom igjen, fortell... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Zealu, skjønte ikke helt historien din... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Da jeg var 14 hadde jeg ett godt øye til Gymløreren vår, som forøvrig var en spretten 22 årig brunette med faste men store pupper og en rund, fast rumpe. En dag etter gym timen sent på fredagen ba hun meg være igjen og rydde opp etter timen. Vi plukka sammen alle mattene, men da vi la dem inn på utstyrsrommet.... PSYCHE!! Utdyp dette, er du snill. tror DET er en historie jeg kommer til å holde for meg selv Når du skriver en historeie her forventer vi at du avslutter den og! Kom igjen, fortell... "PSYCHE! " som i tulla... ingen som forstår en vits her eller Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 MrLee for fuckings sake, we want the good part Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Som som skjer.. I førsteklasse var jeg den eneste utlendingen og ble altid sent ut av klasserommet av læreren for og "bråke". Eneste jeg ville var og spør spørsmåld.. 2 Klasse ble jeg sotte til en vegg med STORE skillevegger rundt meg. 5 Klasse Kvalt av en lærer for og være litt frekk i kjeften.. 7 Klasse fikk en lærer løpende etter meg for og bruke brannslukkeren og melding med hjem med hav jeg gjorde. ^^ 8 klasse fikk vi en lærer som drakk i timen fra en liten flaske og sov etter på.. Vi kalte han Godis og han klikka for at han ville at vi skulle kalle han Godteri. Navnet hans var -navn fjernet- han hadde også ei postordre kone fra Russland.. Han døde for ca 1 år siden! (Han var 99% permitert). 10 klassee slengt i skapet av sløyd læreren for og bruke en eletrisk liten sag. Nå på VK2 har jeg en rasistisk lærer i elektro timen. Jeg sitter nærmest til kateteret og spør 1000 vis av spørsmåld.. Han hater meg skikkelig. #EDIT av moderator - Unngå å navngi spesifikke personer på en slik måte at de blir uthengt# Endret 28. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Husker i 2.klasse (da vi hadde en grei, men konservativ-kristen lærer). Det nærmet seg Jul, og vi skulle synge "Glade Jul" i begynnelsen av dagen. I den alderen er det fortsatt morsomt med tiss og bæsj, og jeg og en kamerat satt bak i klasserommet og sang "Glade tiss, hellige tiss", læreren klikket og tok tak i nakken på meg og han andre og sa høyt at han ikke ville høre noe mer tullesynging. Hadde også en lærer som hatet meg i 7.klasse. Hun gav meg anmerkninger for ting jeg ikke hadde gjort, jeg måtte sitte igjen hvis jeg glemte lekser, ble straffet flere ganger med avskrift osv. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 MrLee for fuckings sake, we want the good part Nå sitter han å skriver for harde livet Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Dette er ikke en opplevelse med laereren,men med klassen....I 7. klasse skulle vi dra pà leirskole til Hudòy(!) og vi ble delt inn i hvilke hus vi skulle bo i; et guttehus, et jentehus, og et med jenter og gutter men en gigantisk skillevegg i mellom oss. jeg kom pà gutte og jenthuset. Om kvelden da vi egentlig skulle sove dreiv vi og ropte overtil jentene, og da kom laereren og kjefta, sà vi màtte holde opp. Da klatret vi opp pà den hòyeste sengen pà rommet vàrt(kòyesenger) og sà over veggen(veggene gikk ikke helt til taket, det var kanskje en meter omà gjòre...)og sà at det var mulig og klatre over pà noen 1/2meterbrede stolper for à komme over til jentes rom. dit gikk vi, og ble hele natta til vi snek oss tilbake om morgenen fòr laereren kom og "vekka"oss..... det var temmelig scary og klatre pà de tynne stolpene 10 meterbortover og 5 meter til bakken. Jeg tror det er lenge siden du var på Hudø. Det er ikke mye 5 meter ned fra de takbjelkene. haha! har gjort AKKURAT det samme! Lenke til kommentar
nitja Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en ganske kraftig kar som lærer. han kom fra en fransk øy en eller annen plass. han har et mellomnavn, Felix, som vi alle vet er et populært kattenavn. en gang var vi på klassetur i london. vi handlet mat på et kjøpesenter da vi kom over en hermetikkboks som der stå "felix catfood" på. Da kvelden kom og alle skulle legge seg, hadde vi åpnet boksen og satt den forran soveposen til læreren med en skjed oppi. da han kom for å legge seg ble han dritforbanna å bynnte å rope masse stygge ting til oss. Vi fortsatte bare å late som vi sov mens vi prøvde å skjule latteren. da læreren endelig hadde lagt seg ned for å sove igjen mjauet ei venninne av meg.. ingen fikk sove mer den natten. Endret 30. mars 2005 av qeezy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en ganske kraftig kar som lærer. han kom fra en fransk øy en eller annen plass. han har et mellomnavn, Felix, som vi alle vet er et populært kattenavn. en gang var vi på klassetur i london. vi handlet mat på et kjøpesenter da vi kom over en hermetikkboks som der stå "felix catfood" på. Da kvelden kom og alle skulle legge seg, hadde vi åpnet boksen og satt den forran soveposen til læreren med en skjed oppi. da han kom for å legge seg ble han dritforbanna å bynnte å rope masse stygge ting til oss. Vi fortsatte bare å late som vi sov mens vi prøvde å skjule latteren. da læreren endelig hadde lagt seg ned for å sove igjen mjauet ei venninne av meg.. ingen fikk sove mer den natten. lol den var go` Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en ganske kraftig kar som lærer. han kom fra en fransk øy en eller annen plass. han har et mellomnavn, Felix, som vi alle vet er et populært kattenavn. en gang var vi på klassetur i london. vi handlet mat på et kjøpesenter da vi kom over en hermetikkboks som der stå "felix catfood" på. Da kvelden kom og alle skulle legge seg, hadde vi åpnet boksen og satt den forran soveposen til læreren med en skjed oppi. da han kom for å legge seg ble han dritforbanna å bynnte å rope masse stygge ting til oss. Vi fortsatte bare å late som vi sov mens vi prøvde å skjule latteren. da læreren endelig hadde lagt seg ned for å sove igjen mjauet ei venninne av meg.. ingen fikk sove mer den natten. Hahaha.. Tror dette er toppen av kaka.. Beste historien til nå Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 en gang på barneskolen i norsk timen skulle vi gradbøye. Læreren hete grethe og var ganske så fyldig, og da jeg fårsto dette med bøyingen brøt jeg ut: tykk, tykkere, grethe... Da var det "raka vegen" ned trappa og til rektor.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 en gang på barneskolen i norsk timen skulle vi gradbøye.Læreren hete grethe og var ganske så fyldig, og da jeg fårsto dette med bøyingen brøt jeg ut: tykk, tykkere, grethe... Da var det "raka vegen" ned trappa og til rektor.. Barn kan være nådeløse.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en ganske kraftig kar som lærer. han kom fra en fransk øy en eller annen plass. han har et mellomnavn, Felix, som vi alle vet er et populært kattenavn. en gang var vi på klassetur i london. vi handlet mat på et kjøpesenter da vi kom over en hermetikkboks som der stå "felix catfood" på. Da kvelden kom og alle skulle legge seg, hadde vi åpnet boksen og satt den forran soveposen til læreren med en skjed oppi. da han kom for å legge seg ble han dritforbanna å bynnte å rope masse stygge ting til oss. Vi fortsatte bare å late som vi sov mens vi prøvde å skjule latteren. da læreren endelig hadde lagt seg ned for å sove igjen mjauet ei venninne av meg.. ingen fikk sove mer den natten. :!: Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 En morsom hendelse på ungdomskolen: Jeg og noen fra klassen tok alt dopapiret for å bruke det til ett eller annet skolearbeid (husker ikke hva). I friminuttet etterpå så vi en kvinnelig lærer som løp til toalettet og det så ut som hun skulle gjøre noe "stort". Etter en god stund kom hun sakte ut mens hun så flau ut og gikk breibent bortover gangen... HEHE Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 En morsom hendelse på ungdomskolen: Jeg og noen fra klassen tok alt dopapiret for å bruke det til ett eller annet skolearbeid (husker ikke hva). I friminuttet etterpå så vi en kvinnelig lærer som løp til toalettet og det så ut som hun skulle gjøre noe "stort". Etter en god stund kom hun sakte ut mens hun så flau ut og gikk breibent bortover gangen... Lenke til kommentar
morra Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 På skolen idag var det en i klassen som kastet en tyggis midt i månen på inspektøren på skolen. Det var ikke en av de mest bøllete typene, men en som bare ville ha det litt gøy. Det ble ikke mindre gøy da han sto og beskyldte to av "de som var dumme nok til å gjøre slikt" i klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå