Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte finlandshette i en heimkunnskapstime (fikk kjeft, men det var da en lue ikke sant?! I tillegg var den rullet opp slik at det så helt normalt ut) ;)

 

Hadde en lærer som alltid skulle gjøre narr av håret mitt. Greit nok at jeg så ut som Jonny Rotten på hodet i 10.klasse, men en lærer skal IKKE gå rundt og fortelle elever hvor stygge de er på håret.

Hadde alltid en evig lyst til å svar "heh.. men jeg har da i det minste hår" hadde det ikke vært for at samme læreren var temmelig sterk og et par år tidligere løftet en medelev opp og hold ham inn til veggen (torpedo-stil) fordi han mente han hadde bråket.

Lenke til kommentar

Jeg har et par:

 

I GK hadde vi en rimelig svaksynt fransklærer og en gang vi skulle ha gruppeundervisning (halve klassen, 12 elever) kom en kamerat inn fra en annen klasse, satte seg helt fremst i klasserommet, rett foran meg, og satt der hele timen med en oppslått paraply over seg uten at hu merka noe som helst til tross for at ved flere anledninger satt hu ved pulten rett ved han for å hjelpe elever.

 

På ungdomsskolen hadde vi en ganske kul fransklærer som var fra Canada og en skikkelig sportstype. Han var også gymlærer og moret seg mye med å småbølle med elevene. Bare på morro så klart... Så en dag det var snø bestemte ca. 7-8 av oss å dyppe han skikkelig. Noe som vi klarte ganske effektivt. Så, i løpet av de neste friminuttene på dagen (det var lov å være inne) gikk han rundt i klasseromma og henta ut alle som hadde vært med på det, en etter en, og dyppa oss bigtime.

 

Da vi var på klassetur til Berlin i 3. gym, hadde jeg en aldri så liten romanse med en av jentene i klassen og vi pulte som kaniner. Så en morgen kommer lærern inn på rommet for å vekke oss (hu skulle ikke ha vært der) sier'n "stå opp" og hu reiser seg å svarer "hæ?" og er et par centimeter med dyne fra at han får se puppene hennes...

 

 

Også var det klasseforstandern vår på GK som inviterte hele klassen på 25 hjem til seg og brukte 3500 spenn på pizza fra Peppes til oss. Han likte vi. :)

Lenke til kommentar
Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse :p :!:

:D :!: . En i klassen min som fikk høre fra faren sin at han(faren altså) og noen kamerater hadde løftet inn en bil i gangen. Dette var da faren var ung. Jeg vet heller ikke om dette er sant :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, fikk en liten morsom opplevelse her på fredagen..

 

Skulle ha hele første del av dagen, fra mårran til halv 12, med teori i sponbearbeiding (mekken), og den morgenen var det for første gang på lenge helt stille i klasserommet og vi jobbet og jeg tror alle ble ferdige med oppgavene. Så rundt halveis i timen, så tok den ellers strenge og sure lærern frem en hundrings og ga til en i klassen som er 18 og kjører, og ba han stikke og kjøpe noe godt til oss alle.. And i was like wtf?

 

Så da ble det potetgull og brus på alle resten av den timen, og tidlig lunsj..

 

:shrug:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Jeg hadde en lærer i Livssyn (var fritatt fra kristendom på reint trass) som ikke var helt god i huet. Hu påsto å ha blitt kidnappa av en ufo... Og en gang fortalte hu om katta si. Den katta hadde visstnok detti ned fra verandaen henne i tolvte etasje. Og når den kom opp igjen så snakket den engelsk(!).

Hu brukte forøvrig en enorm mengde pudder. På slutten av dagen så du at den slo sprekker når hun snakket. Det viste seg forresten at mora mi hadde hatt hu i norsk på barneskolen...

ROFL! HAHAHA! :!:

 

Denne dama har jeg møtt. Hun kom innom jobben og virket som en elskverdig (normal) gammel dame. Etter å ha fått diskettene sine, slo hun av en liten prat. Hun kom temmelig fort innpå de der UFO-greiene. (Skal visstnok ha skjedd når hun var i Afrika.) Da hun så at jeg begynte å vri meg litt (jeg måtte kjempe for å holde meg alvorlig, men jeg er jo en høflig ung mann) sa hun bare: Men du tror vel bare at jeg er GAL!

Jeg måtte bare dra en "pondus":

Nei, jeg vil ikke bruke ordet gal.. Loco er mer passende.

(Det med "loco" tenkte jeg bare, jeg sa det ikke...)

 

Forøvrig: Husker en episode fra 9. klasse, da min homofile engelsklærer strøk meg på ryggen! :ermm:

Lenke til kommentar

etter 6. side, begynte minnene å strømme på :whistle:

 

i 7. klasse satt jeg og spratt erter på pulten min (satt forrest, husker ikke hvor ertene kom fra) Trilla ertene ned på gulvet liksom :p Lærern klikka jo totalt og sendte meg på gangen (woho, tidlig fri)

 

i 10. la jeg inn virus og spyware som bare pokker på skolens systemer =) ikke at det gikk merkbart treigere på de gamle pII maskinene da.... admin hadde jo ikke peil!

 

i år, GK almenn, har jeg pissa på meg økonomilærern et par ganger fordi jeg ikke jobber bra nok i timen.. Jeg har funnet frem en måte å sjekke andre elevers brukerområde (ja, jeg kopierer eldre elevers arbeide og skriver om :p ), og jeg har kasta en god del svamp.. I tillegg til dette har vi funnet ut at det er jævlig lett å legge mat og shit oppi lufteanlegget da taket består av bare plater =) så da lukter det godt av skolen etter sommerferien tenker jeg :p

 

more to come

 

edit: har et vagt minne om en gymlærer som viste meg åssen jeg tørka meg ordentlig etter man var ferdig med å dusje... :S fra 3-4 klasse...

 

å ja, 10. klasselærern vår må bare fortelles litt om ;) KLIN GÆREN! Begynte å grine 3 ganger i løpet av våre 3 år der (1 gang fordi jeg ikke gadd å høre ferdig vurderinga etter muntlig eksamen i KRL 2 (+) , og 2 andre ganger pga andre bagateller)... søstera mi har overtatt byrden med å ha hu som klasseforstander, og visst nok har læreren gråti 5-6 ganger hittil i år og har blitt en ganske bra sjukemeldt i tillegg. Mon tro om det var vår skyld.. :whistle:

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
På videregående hadde vi en lærerinne i Bed.øk som ikke hadde peil på data... I alle datarom på skolen var det installert win3.11 og tilsvarende software. Det var også en hovudstrømbryter fremme i klasserommet...

 

Jeg hadde jobbet med et økonomi prosjekt i 3 timer, da noen jenter i klassen kom inn. De hadde skulka de første timene. De satte seg ned bakerst i data-rommet og skrudde på maskinene sine. Men det kom ikke bilde på skjermen. Da fikk de læreren bak for å se på problemet. Hun så maskinene var i gang og at det ikke var bilde på skjermen. Da fikk hun full panikk. Så på henne hvor blikket hennes var fokusert, nemlig strømbryteren fremme. Jeg hammret som en helt på ctrl+s, mens jeg så i øyekroken lærerinnen storme forbi meg i slowmotion og hørte hennes litt mandige stemme "Viiiiruuuus! Ring Ottar!" (Ottar var data ansvarlig på skolen)

 

De treige maskinene klarte selvfølgelig ikke å få lagret før hun hadde nådd bryteren.

Dere kan tro jeg var forbannet!

Enda en utrolig morsom historie, bra skrevet. Detter nesten av stolen her. :D

Lenke til kommentar
Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående.

Den var en av de beste til nå :w00t:

Enig :thumbup:

 

men det er mange som er bra her da!

 

 

Jeg husker en gang i 6-7 klasse(er ikke helt sikker)

så hadde vi sånn "godte" dag, alle hadde med seg brus og godteri.

så tok en klamerat av meg og mobba på seg en HISSIG kjærring så det hele endte med at hun jagde han og hadde hadde brus i hånda med "Imsdal" kork, den oppnå seg og det spruta brus opp til taket!

det er ca. 3 meter høyt.og det er merke der fortsatt!

Lenke til kommentar

Det har jo skjedd endel merkelige ting gjennom tidene, men det jeg reagerte mest på var på ungdomsskolen. Vi hadde en eldre lærer som pleide å komme inn når vi stod i dusjen for å "gi oss viktige beskjeder" som han hadde glemt liksom. Han virket litt for interessert i nakne gutter spør du meg.

Lenke til kommentar

All dritten jeg har gjort har vært på barneskolen i 7 klasse (går nå på vk1)

 

Hadde en tendens til å kaste søppla mi oppi ovnen jeg satt ved siden av hele tiden. Kasta papir, viskelær og tilslutt en vunderbaun. (skrives sikkert ikke sånn) Det endte opp med at de fjerna hele ovnen da det lukta veldig "godt" hver morra.

 

Jeg og ei venninne hadde omtrent sex i klassen i samfunsfagtimen, da gikk læreren og et par av elevene ut.

 

Heiv vått papir opp på de 100w lyspærene på dassen. Da kom det et smell og pæra forsvant :p

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Jeg husker at i syvende klasse skulle vi på en liten teaterforestilling på en høyskole. Det var en kjedelig og middelmådig forestilling, så meg og kompisene mine bestemte oss for å lage litt liv. Vi satt og lagde lyder og når forestillingen var ferdig ble jeg selvfølgelig konfrontert med dette. Et kvinnemenneske som var ca 20cm mindre enn meg (Jeg har alltid vært høy) tok meg hardt i ryggen. Jeg ble såklart forbanna og snudde meg, slo til hånda som holdt meg og jeg skjelte henne ut. Kalte henne mye stygge ting. Hun ble helt sjokkert og jeg tror hun fikk vondt i armen.

Lenke til kommentar
Vi skulle løpe rundt en lang løype, så jeg og noen venner fant en snarvei, den førte tilfeldigvis opp til en lekeplass, så vi dreiv og kødd, vi komer på tredje plass av folka som hadde kommet, "uheldigvis" hadde noen oppdaga oss, Gymlæreren ble så forbanna at han sparka til en ball

Hadde jeg hatt den læreren hadde jeg pissa på meg av skrekk :p

Lenke til kommentar

Dette er ikke en opplevelse med laereren,men med klassen....

I 7. klasse skulle vi dra pà leirskole til Hudòy(!) og vi ble delt inn i hvilke hus vi skulle bo i; et guttehus, et jentehus, og et med jenter og gutter men en gigantisk skillevegg i mellom oss. jeg kom pà gutte og jenthuset.

Om kvelden da vi egentlig skulle sove dreiv vi og ropte overtil jentene, og da kom laereren og kjefta, sà vi màtte holde opp. Da klatret vi opp pà den hòyeste sengen pà rommet vàrt(kòyesenger) og sà over veggen(veggene gikk ikke helt til taket, det var kanskje en meter omà gjòre...)og sà at det var mulig og klatre over pà noen 1/2meterbrede stolper for à komme over til jentes rom. dit gikk vi, og ble hele natta til vi snek oss tilbake om morgenen fòr laereren kom og "vekka"oss.....

det var temmelig scary og klatre pà de tynne stolpene 10 meterbortover og 5 meter til bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...