Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Som jeg har sagt før, spanskrøret bør reintroduseres i skolen. det er som å si at USA burde nuke hele Asia..... Nei, det er som å si at en del drittunger kunne godt ha fått kjent konsekvensene av sine handlinger på kroppen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Hadde jeg vært læreren din, hadde jeg bare låst deg ute og gitt deg en times fravær. Kommer ikke på noen l33t-message jeg kunne hengt på døren dessverre. cannot join #mattetime. invite only Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Som jeg har sagt før, spanskrøret bør reintroduseres i skolen. det er som å si at USA burde nuke hele Asia..... Nei, det er som å si at en del drittunger kunne godt ha fått kjent konsekvensene av sine handlinger på kroppen. men saken er at du ser saken i svart/hvit (correct me if im wrong). det er vanlighvis 2-3 stykker i klassen som driver og "kødder". Mens resten er faktisk keen på å ha time og lære seg noe. Om du innfører spanskrør i skolene i norge, så har du automatisk straffa resten, som har lyst på "normal skolegang". "joa, men de som har lyst å ha time gjør jo ikke noe galt og da slipper dem straff" Feil, det er alltid sånn at de uskyldige får skylda for noe andre har gjort. alltid. Jeg har aldrig sett at den skyldige er tatt...Det kan hende det finnes tilfeller hvor den skyldige er virkelig tatt, men jeg har ikke opplevd det personlig. Så...å si at man burde innføre spanskrør i skoler vil være på samme skala som om USA hadde utryddet hele Asia fordi de "bråker". Det finnes garantert folk der som har vanlige liv og er har lite lyst på vold rundt seg. Cause and effect. think about it Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De som henger i SO kjenner til vår kjære TILF, franskvikaren vår. Vel, det virker som det faktisk ikke går en eneste time uten at hun bøyer seg over pulten til en eller annen, doggy style. Det var egentlig hele historien. ehh.....mer bilder? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet ikke hvor godt dette passer inn i tråden, men jeg og et par andre har funnet ut at vi skal prøve å få innført fysisk straff i stedet for anmerkninger, stjerner i boken hver gang du gjør noe bra, og skoleuniformer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Tull* Får vel gå etter hva du har opplevd, og ikke, la oss si, logikk? Det er ikke vanskelig å skjønne at hvis man ikke har gjort leksene så blir ikke sidemannen slått, og hvis du holder på med et eller annet dumt vil man ikke klare å få skylden på noen andre. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På ungdomsskolen hadde vi en lærer med glassøye. En gang skulle han forlate klasserommet tok han ut glassøyet, satte det på en pult og sa: "Jeg holder et øye med dere!" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde jeg blitt slått for å ikke gjøre leksene mine ville det klikka for meg. Spanskrør er en elendig idé. Javisst finnes det drittunger som ikke fortjener bedre, men fysisk avstraffelse er uansett feil måte å handle på. Kjenner jeg de problembarna jeg har opplevd rett ville de gitt faen i fysisk avstraffelse. Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I niende klasse på ungdomsskolen hadde vi løpt utrolig langt i gymnastikktimene. Så sliten som jeg var la jo meg selvfølgelig ned på gulvet for å slappe av litt. Da kom læreren min å tråkket på ryggen min, først med venstre foten, så med begge. Altså, han sto opp på meg. Jeg hørte det knakk, det gjorde mange av de andre medelevene også. En time senere satt jeg på røngtenavdelingen på sjukehuset og fikk vite jeg hadde knekt to ribbebein! Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I niende klasse på ungdomsskolen hadde vi løpt utrolig langt i gymnastikktimene. Så sliten som jeg var la jo meg selvfølgelig ned på gulvet for å slappe av litt. Da kom læreren min å tråkket på ryggen min, først med venstre foten, så med begge. Altså, han sto opp på meg.Jeg hørte det knakk, det gjorde mange av de andre medelevene også. En time senere satt jeg på røngtenavdelingen på sjukehuset og fikk vite jeg hadde knekt to ribbebein! får jeg låv å le? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde jeg blitt slått for å ikke gjøre leksene mine ville det klikka for meg. Spanskrør er en elendig idé. Javisst finnes det drittunger som ikke fortjener bedre, men fysisk avstraffelse er uansett feil måte å handle på. Kjenner jeg de problembarna jeg har opplevd rett ville de gitt faen i fysisk avstraffelse. Det hadde neppe klikket for deg hvis du hele livet visste at hvis man ikke gjorde som man fikk beskjed om så ble man slått. Hadde det blitt innført idag hadde nok folk reagert, men hvis den gradvis innføres vil det nok gå bedre. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I niende klasse på ungdomsskolen hadde vi løpt utrolig langt i gymnastikktimene. Så sliten som jeg var la jo meg selvfølgelig ned på gulvet for å slappe av litt. Da kom læreren min å tråkket på ryggen min, først med venstre foten, så med begge. Altså, han sto opp på meg.Jeg hørte det knakk, det gjorde mange av de andre medelevene også. En time senere satt jeg på røngtenavdelingen på sjukehuset og fikk vite jeg hadde knekt to ribbebein! får jeg låv å le? hvorfor faen gjorde han det? hadde en lærer gjort det på meg hadde jeg skamslått han Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På ungdomsskolen hadde vi en lærer med glassøye. En gang skulle han forlate klasserommet tok han ut glassøyet, satte det på en pult og sa: "Jeg holder et øye med dere!" Hvor bor du? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Darkstarr: Nei det hadde du ikke, for du hadde ikke klart og bevege deg omtrent. Endret 2. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg hadde ikke skamslått han. Jeg hadde ventet til jeg var frisk, og når han lå nede, hoppet på magen hannes. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg hadde ikke skamslått han. Jeg hadde ventet til jeg var frisk, og når han lå nede, hoppet på magen hannes. Og jeg ville kontaktet advokat.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kommer på en ting hvertfall. I en tysktime for en liten stund siden hadde dørhåndtaket løsna og den skrua i midten tok vi ut før lærern kom, vi lot som vi var redde og bille ut, og hun fikk ikke åpna døra av vaktmesteren heller. så vi tok den inn igjen til slutt. Så når timen var over gikk en som alltid er ferdig med å pakke først, så tok han med seg dørhåndtaket og den stnga i midten og lukka døra. Før en annen tok det fra han og løp ut på taket (sånn vi står under i frimin.) og knuste nesten en rute ved å kaste det inn igjen. Synd at dørhåndtaket er fixa nå. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 når jeg gikk i 6klasse så satt alle stille og rolig på pultene sine. Men så kom læreren forbi meg og feis, jeg fikk selfølgelig skylda. Men læreren innrømte det senere for klassen at det var hun som feis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 HAHAHA! vær så snill å si at du har gått på Lunde? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hehe, de 3 første årene på barneskolen var vi hat-klassen, ingen vikarer ville ha oss så læreren vi hadde måtte komme når hun var syk ol. Eller så fikk vi fri Hadde det sånn du også ja? Jeg gikk i beryktede 10 a. Synes ikke at vi var slå slemme Endret 2. februar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå