z1Ob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse :!: Det har faren min også fortalt meg, bare at han gjorde når han gikk på gymnaset :!: klassen jeg gikk i på ungdomskolen gjorde ganske mye tull, men ikke akkurat mot lærærne... Endret 30. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Stian_A skrev: Datasmurf> jeg tipper at folk ska lese gjennom ting da... Så du trenger sikkert ikke å skrive 50sider med bare møk smile2.gif Ja ja... Gidd å whine:P:P *være barnslig* Du kan være glad for at jeg ikke skrev mer. Jeg kunne fyllt ut veldig mange flere slike:P Men får da være måte på hva en skal gidde Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ligner på klasserommet mitt på ungdomsskolen.. hvor går du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fyllingsdalen VGS Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har en litt kul hendelse i fra første eller andre klasse: Jeg hadde skrevet F*en på boka mi uten den stjerna. Læreren ble litt sur da han så det og viste det frem til foreldrene mine ved neste foreldremøte Dette var ikke fint skreve sa læren. Jeg visket det ut å skrev det så fint jeg kunne. Brukte sikkert 10 min på å skrive de 4 bokstavene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jokki skrev: Har en litt kul hendelse i fra første eller andre klasse: Jeg hadde skrevet F*en på boka mi uten den stjerna. Læreren ble litt sur da han så det og viste det frem til foreldrene mine ved neste foreldremøte Dette var ikke fint skreve sa læren. Jeg visket det ut å skrev det så fint jeg kunne. Brukte sikkert 10 min på å skrive de 4 bokstavene [asterisk l e r asterisk] Evig bra, jokki! *le seg skakk* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm... Når vi snakker om ting fedre har fortalt: Da fattern gikk på Rønningen Folkehøyskole tilbake til rundt 1970, var de en gejeng som satte bilen til en lærer på mursteiner. Det vil si, mursteinene var stablet bak dekkene, slik at akslingene hvilte på dem. Dette var proft arbeid, hjulene lå bare ca. 2-4 mm over bakken, men det var nok til at bilen ikke trakk i det hele tatt. Læreren stod og vridde seg en stund da han skule kjøre hjem den dagen, ja... Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm... Når vi snakker om ting fedre har fortalt: Da fattern gikk på Rønningen Folkehøyskole tilbake til rundt 1970, var de en gejeng som satte bilen til en lærer på mursteiner. Det vil si, mursteinene var stablet bak dekkene, slik at akslingene hvilte på dem. Dette var proft arbeid, hjulene lå bare ca. 2-4 mm over bakken, men det var nok til at bilen ikke trakk i det hele tatt. Læreren stod og vridde seg en stund da han skule kjøre hjem den dagen, ja... kan være farlig, men uansett morsomt da sett det på mitt i smørøyet, hvis det er noen her som husker det programmet.... det begynner å bli ei stund sia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 chil skrev: kan være farlig, men uansett morsomt da smile2.gif sett det på mitt i smørøyet, hvis det er noen her som husker det programmet.... det begynner å bli ei stund sia Midt i Smørøyet ja... Det husker jeg. Det beste med lørdager, men så kom dumme Reser og tok over:| Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har vel en liten historie fra den gangen jeg gikk VK1 IKT. Klassen vår bestod av en sammensveisa gjeng som hadde egne meninger, og vi klarte å få ting gjordt. På høsten rundt eksamenstider hadde vi holdt et dataparty på skolen, noe som gikk temmelig bra, og vi ville gjenta dette med å holde et til. Vi var allerede gode uvenner med studierektoren grunnet mange påfunn (basstest med svært PA anlegg under tentamen var ikke populært for å nevne noe), men allikevel klarte vi å få skrapa til oss en kontrakt med skolen på leie av lokaler. Vi planla og ordna og hadde det meste klart en uke før dette skulle avholdes. I denne tiden - på slutten av skoleåret - er det som på de fleste skoler; masse fridager, og ikke noe å gjøre - dvs sitting i klasserommet uten lærere. Så en dag denne uken var plutselig prosjektoren i klasserommet borte. Dette var det ingen i klassen som hadde gjordt (fakta) men det trodde selvfølgelig ikke kjære mr. studierektor, som trampet inn i klasserommet og nektet oss å holde datapartyet vi hadde kontrakt på å få holde. Etter en lang diskusjon hvor denne kontrakten ble nevnt (man venter da at en _skole_ av alle ting holder kontrakter) og vi "Ikke er til å stole på" (Grunnet skolens ledelse trodde vi hadde tatt denne prosjektoren) og "Vi lager bare bråk" og diverse andre ubekvemme kommentarer, snudde han på hælen midt i diskusjonen og bare gikk. Vi ropte "Men da går vi til advokat da". "Ja, gjør som dere vil!". Han tenkte nok at dette bare var tomme trusler, og gadd ikke tenke mer over saken. Samme dag kl 15:00 satt jeg og en annen i klassen (vi som var hovedansvarlige) på kontoret til advokaten, og forklarte hva som hadde skjedd. 30 minutter etter var et brev fakset til skolens ledelse. På dette tidspunktet var det ingen på skolen, så vi gikk bare hjem. Kl 08:00 ringer telefonen hos kameraten min (han andre hovedansvarlige). Det var rektor som hadde fått brev fra advokat og var ganske desperat - "Møte på mitt kontor kl 09:00". På dette møtet var skolens ledelse representert ved Rektor, studierektor, vaktmester og klasseforstander, samt oss to som leda datapartyprosjektet. Her fikk vi en meget pen unnskyldning, og studierektoren som tidligere hadde stått og sagt oss rett i ansiktet "Jeg stoler ikke på dere!" måtte bite i seg ordene og var pålagt av rektor å gjøre det samme, bare denne gangen si "Vi stoler fullt og helt på dere!". Den følesen å "vinne" over slike lærere/studierektorer er det ingen som noengang kan ta fra meg Datapartyet ble en suksess, og vi gikk ut med toppkarakterer i alle fag, samt toppkarakter på eksamen Det skal dog nevnes at rektor har min fulle respekt, og jeg synes hun er en flott person - og har ikke noe personlig mot henne, det er studierektoren som nedverdiget seg selv. Note: Denne historien er kansje ikke fullt så morro å lese om, men det kribler enda litt når jeg tenker tilbake på hvor morro vi hadde det :> Note2: Beklager den dårlige kvaliteten på bildet av brevet - men uten scanner ble det til å ta bilde med digitalkamera. Det er en formell avslutning på det litt lenger ned som ikke kom med, og litt logoer og stasj i toppen -Nicolai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nice, Weezel;) Det å lese sånt gjør meg glad:P:D Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 En gang det var uroligt i klassen sa læraren: "Visst dere ikke er stille nå så skruer jeg av lyset" :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Joa.. Må vell ha vert da jeg "hacka" accounten til ei jente i klassen over meg.. ( egentlig gjetta jeg bare passordet) Selvfølgelig tok hun det opp med lærere og andre folk på skolen, så jeg måtte snakke med læreren min: "Kristian, du er vell flink med sånn datamaskin du? Vell, man skal ikke bryte seg inn på andre sin data, det blir jo nett som om du skulle brutt deg inn i huset mitt. " Hun sa jo jeg skulle til rektor osv. Var jo litt stygt gjort å ta det opp med SKOLEN, når det er en sånn privat sak.. Hun kunne jo bare skifta passord? 123456 er vell litt for enkelt? ( Nei, hun har ikke det passordet enda) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 En gang det var uroligt i klassen sa læraren: "Visst dere ikke er stille nå så skruer jeg av lyset" :!: for det hjelper helt sikkert mot bråk :!: er vel heller motsatt tror jeg... Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Hadde jeg vært læreren din, hadde jeg bare låst deg ute og gitt deg en times fravær. Kommer ikke på noen l33t-message jeg kunne hengt på døren dessverre. 404 - Forbidden. 404 - Page not found 405 - Forbidden Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 405 - Forbidden 403, for pokker! 405 er "Method not allowed". Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ...historie fra den gangen jeg gikk VK1 IKT... Utrolig bra! Men måtte dere ikke betale advokaten? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Egentlig visste jeg det. :--\ Uansett, du tok feil selv Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Som jeg har sagt før, spanskrøret bør reintroduseres i skolen. det er som å si at USA burde nuke hele Asia..... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 utrolig hvor surt enkelte på ungdomsskoler kan gjøre det for folk.. jeg måtte gå ett år allmenn fordi at rådgiveren på ungdommsskolen min var en klutsutter og ville lage kvalm for meg fordi at han ikke likte meg. sier bare en ting om hvor surt det kan bli på skoler jeg.....se min avatar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå