Kanetheheatsink Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 i dag måtte jeg pisse (da mener jeg at jeg måtte virkelig!) Og hu schtøgggge vikaren sa NEI da jeg spurte om å få gå på dass.. vi fikk heller ikke snakke sammen, og heller ikke høre på lav musikk på mp3... :@ Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Lærer vi skal ha i nynorsk(sidemål) hadde vi bare et par ganger. Da brukte han tiden på å fortelle hvor mye han mislikte nynorsk, hvor mye vi burde misslike nynorsk og hvorfor. Han klarte raskt å overtale en viljesvak kvinnelig lærer til å ta over nynorsk undervisningen vår mot hennes vilje. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 De som henger i SO kjenner til vår kjære TILF, franskvikaren vår. Vel, det virker som det faktisk ikke går en eneste time uten at hun bøyer seg over pulten til en eller annen, doggy style. Det var egentlig hele historien. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Var vel i 6. eller 7. Klasse jeg hadde en sur gammel lærer (av kvinnelig kjønn) og en dag var det en annen i klassen som hadde med seg sprit, og da heldte vi den oppi kaffen hennes. Vi hadde PC i timen, og på slutten av dagen var det en som gikk inpå en p0or side, og slo av skjermen. Det ringte, og vi sa til læreren at hun måtte ta på skjermen. Det gjor hun, og hun ble sittende. SteffyBoy, er vel egentlig ganske artigt med læreren din da. Endret 28. januar 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hva er en tilf? Jeg antar at det er MILF med T for teacher. Not that I would know these things ... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hva er en tilf? Jeg antar at det er MILF med T for teacher. Not that I would know these things ... hehe forsto den nå ja Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ikke noe som sexye lærere.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Vel, selv om jeg gjør det bra på skolen er jeg ikke noe snill gutt. Jeg er en omvandrende katastrofe for de som vil promotere kristendommen (synge for maten, gudstjenester og lignende) I heimkunnskap fikk jeg irritert læreren grenseløst da jeg sang uncle fucker fra south park mens de andre ba bordbønn, det ble det bråk av. Ellers respekterer jeg ikke overhodet autoriteter i det hele tatt. Samme heimkunnskap ville at jeg skulle gå ut i kulden, men jeg nektet. Det ble det trøbbel av også. Jeg tåler ikke heller å bli snakket til, da blir jeg enda frekkere. På grunnskolen bråkte jeg i hver eneste gudstjeneste fra 6 klasse og oppover. Men har G i oppførsel pga at jeg kan snakke for meg. Jeg protesterer ofte i KRL timene også, feks at jeg spør hvorfor vi lærer så mye om kristendommen. Nei, jeg er ikke godt likt blandt frelste lærere. Endret 29. januar 2005 av Tready Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mange drittunger i verden, ja. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mange drittunger i verden, ja. Word... og det blir bare verre og verre (?) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 De som henger i SO kjenner til vår kjære TILF, franskvikaren vår. Vel, det virker som det faktisk ikke går en eneste time uten at hun bøyer seg over pulten til en eller annen, doggy style. få se flere bilder da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 De som henger i SO kjenner til vår kjære TILF, franskvikaren vår. Vel, det virker som det faktisk ikke går en eneste time uten at hun bøyer seg over pulten til en eller annen, doggy style. få se flere bilder da Ja!! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) jeg har hatt mange gale lærere oppigjennom barneskolen. Det var i en koktime i 7. klasse, vi sto å kuttet opp grønnsaker og en jente i klassen min kuttet seg i fingeren, hun begynte å gråte. Lærerens reagerte med å kjefte å smelle og holdt på ganske lenge. Litt merkelig oppførsel mot en 7.klassing som har kuttet seg i fingeren. Vi hadde også en "klassestyrervikar" i 7. klasse fordi den ordentlige klasseforstanderen var syk. Denne vikaren het Line. Hun ødela 4-5 pekestokker ved å slå de i kateretet. Og hadde en liten bil (Gammel Lada), som hadde et rart navn. Utenpå lakken var det masse barn som hadde malt bilder. Dette var hun veldig stolt av. (sicko ) Den siste og verste var musikklæreren vår. Ble han sint kastet han xylofonpinner (sånne av metall), stoler, instrumenter, kritt og alt annet han kunne finne. heldigvis ble ingen truffet, men det var med marginer på cm. Vi brøyt oss inni bilen hans en dag. Der lå det 2 tomme vodkaflasker EDIT: En klassekamerat av meg sloss med læreren i 7. klasse. Læreren tapte. Det var ingen "lekeslosskamp" heller. Men vennen min var diger da. sikkert 1.80 og 100 kilo elns (100 kilo muskler) Endret 29. januar 2005 av aspyr Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Videregående en gang, med en ny lærer. Alle lærere var i den tiden veldig imot snus, på grunn av snusklyser rundt omkring. Det kunne bli slått ned på. Læreren lukter snuslukt. Læreren: "HVEM HAR SNUS?" Stille en stund... Eleven: (forsiktig) "Jeg." Stille en stund... Læreren: "Får jeg bomme litt? Du kan få tilbake neste mattetime." EDIT: Episoden gjelder dog ikke meg, forresten. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Datasmurf> jeg tipper at folk ska lese gjennom ting da... Så du trenger sikkert ikke å skrive 50sider med bare møk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 For mange år siden når jeg gikk i femte eller sjette klasse (15 år siden kanskje?) fikk en kameraet og jeg det for oss at det ville vært utrolig gøy å putte hele doruller ned i toalettet og trekke ned. Som sagt så gjort. En eller annen dust sladret på oss så vi ble kalt inn til rektors kontor. Vi var vanligvis veldig snille, så han var mer engstelig for at det var noe vi var misfornøyd med på skolen enn noe annet. Vi unngikk faktisk melding hjem, selv om det i etterkant ble store problemer med kloakksystemet på skolen (mon tro hvorfor?). Akkurat så langt klarte vi ikke å tenke. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Husker i 1 eller 3 klasse da jeg hadde brukt 2 hele timer på å tegne ei tegning til læreren min. Den var skikkelig bra også. Men når jeg ga tegningen til læreren var det første han gjorde var å krølle den og hive den i søppelbøtta. Da begynte jeg å grine. En annen gang var det slik at jeg og ei jævla bitch av ei jente i klassa mi skulka gymtimen. Dum som vi var henta vi fyrstikker på lærerrommet. Så gikk vi å tann på ei kasse med papir i (Det var ho som tann på). Rett utenfor rektors kontor. Røykalarmen gikk og hele skolen storma ut. Så sa hun at det var JEG som tente på. Alle trodde på det, så jeg måtte gå til en jævla hjernekrymper et par måneder. Heldigvis i skoletiden da. To episoder kort tid etter hverandre i 8.: I 8. var 90% av alle slosstkamper på skolen jeg med på. Og siden skolen vår hadde brent ned så var vi på sammfunshuset rett ved siden av skolen. Jeg og en kamerat lekeslosst inne på klasserommet, så skubbet han meg inn i veggen. En sånn vegg med gipsplater. Jeg laga den jævla bulken i veggen. Et par dager, eller uker senere slosst jeg med samme fyren og da skubba han meg inn i en ventil, og et ytterlag datt av. Da ble læreren dritsur og sendte oss opp til rektor. Vi fikk beskjed om at vi måtte erstatte. Nå går jeg i 10. men har enda ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Var det hun som gjorde slik at skolen brant ned? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg har klart å treffe fransk lærereren min med en halvspist ekkel bolle i ryggen.... Blitt tatt ut i samtale med en annen elev fordi jeg ikke ville snakke med han og da sa han at det ødela "RYKTET" sitt. (LOL?) Dratt ut ledningen fra pcen til en fyr i klassen som MÅ bruke pc så han begynte å gråte... (sikkert f¨ått over 20 anmerkniger i fjor 1 semseter i 9ende men fikk utroligt ikke nedsatt... Og til sist blitt bønnfalt av fransk læreren min til å bytte til tysk (fikk 5- på prøven samme uke Endret 30. januar 2005 av Skateee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå