Even. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse :!: er det bare meg eller så har mamma fortallt samma historie? Hahaha. Faren min fortalte akkurat samme historie fra sin skole Er vel en gjenganger.. Den er jo en klassiker. Broren til en i klassen min og noen kamerater bar lærerens bil ut i veien og satte den på tvers (en liten lada samara). Ellers er det mange biler som har blitt flyttet litt rundt på parkeringsplassen :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har ikke dere lov til å forlate rommet i timen? Gå på do og sånt? Kjøpe mat? Damn, kjip hverdag. Forskjell å gå på do og kjøpe mat da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har ikke dere lov til å forlate rommet i timen? Gå på do og sånt? Kjøpe mat? Damn, kjip hverdag. Forskjell å gå på do og kjøpe mat da.. Ikke hos oss. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En lærer på barneskolen dro meg etter ørene (5 meter :|) for noe jeg ikke hadde gjort. Så kome bestevennen min å sa at det ikke var meg som hadde gjort det, så dyttet hun han noe jævlig hardt, så han fikk ett kutt i bakhodet... (vi gikk i 3-4. klasse) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Natrurfaglæreren min klart å si hysj 146 ganger i løpet av en skoletime, ja, vi telte . Tysklæreren min sier (nesten) hver eneste time at han skal han hente noe og et kvarter senere kommer han tilbake tomhendt, men lukter "litt" røyk. Samme lærer gir oss også minst en prøve i uke, ofte to . Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En annen gang på ungdomskolen, var når vi hadde en vikar som ga en venn av meg en anmerkning for hver gang han nøs :S og da var han forkjølet... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En lærer vi hadde en eller annen gang mellom 5-7 klasse hadde migrene og selvfølgelig måtte vi jo ort å plage henne. Til slutt ble hun så irritert at hun hev en bok (av typen 600 siders leksiokon) i hodet på ei i klassen min :!: gøy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hehe, de 3 første årene på barneskolen var vi hat-klassen, ingen vikarer ville ha oss så læreren vi hadde måtte komme når hun var syk ol. Eller så fikk vi fri Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) I 1 klasse tok jeg og bestekameraten min og stappet papir i sluken på vasken på gangen, for deretter og skru på vannet. Problemet var at det ringte inn og vi "kom" ikke på at vannet stod på. Midt i timen resulterte det at vann kom inn i klasserommet. Dette falt ikke godt i smak hos læreren og noen fortalte læreren hvem som hadde gjort det. Dette resulterte i at vi ble sendt til rektor og deretter fikk ikke vi lov til å være sammen med hverandre mens vi var på skolen. Siden vi alltid gjorde helvete I 7 klasse tente jeg og den samme kameraten på et papirdunk med makulert papir. Dette resulterte i at det ble en klump med grønn plast igjen der bossdunken stod før. Dette ble vi ikke tatt for. Vi sagde også over festene til de skikkelig store bossdunkene, like morsom hver gang bossbilen kom og skulle hente bosset. Det verste var når vi ødela bossbilen, jeg kastet en stor stein ala 25 kg oppi bosset og når bossbilen kom kan dere gjette dere til resten. Den steinen kom ikke ut men ødela pressen i bossbilen. En ganske puslete bossbil spør dere meg. Mye annet ble også gjort bla ruteknusing, dasstetting, ødelegging av veggen og demontering av alt som kan demonteres. Jaja den tiden var morsom, og siden jeg er en kløpper på og holde ansikt og si til lærerene at jeg ikke har gjort det og de ikke har sett det kan man ikke ble holdt ansvarlig Nei det var morsomme tider det ja. *mimre* *mimre* Endret 27. januar 2005 av Kî3RâN Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ki3Ran: Du burde søren meg betale erstatning for faenskapen din. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ki3Ran: Du burde søren meg betale erstatning for faenskapen din. Jaja du er ikke den eneste som sier det, men blir man ikke tatt så blir man ikke tatt Nei kan si at kommunen ble ganske fattige på klassen var ja. Hadde et slik hærverksbudsjett på skolen på 300K Hvis vi ikke ødela for mer en 300K fikk vi resten til skolen til forskjellige innkjøp av nye ting. Det budsjette ble overskredet med omtrent 150K mye av dette tror jeg den gamle klassen min har skyld i, men ikke alt mye ble ødelagt av fulle folk i helgene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Læreren min låste meg og to andre i klassen min ute fra klasserommet når vi skulle bort å hente bøker i timen. Han sa at det skulle vi gjøre i friminuttet . Men når yndlingseleven sin mobiltelefon ringte, og han gikk ut av klasserommet, da låste han ikke. Snakk om forskjellbehandling da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 I 1 klasse tok jeg og bestekameraten min og stappet papir i sluken på vasken på gangen, for deretter og skru på vannet. Problemet var at det ringte inn og vi "kom" ikke på at vannet stod på. Midt i timen resulterte det at vann kom inn i klasserommet. Dette falt ikke godt i smak hos læreren og noen fortalte læreren hvem som hadde gjort det. Dette resulterte i at vi ble sendt til rektor og deretter fikk ikke vi lov til å være sammen med hverandre mens vi var på skolen. Siden vi alltid gjorde helvete I 7 klasse tente jeg og den samme kameraten på et papirdunk med makulert papir. Dette resulterte i at det ble en klump med grønn plast igjen der bossdunken stod før. Dette ble vi ikke tatt for. Vi sagde også over festene til de skikkelig store bossdunkene, like morsom hver gang bossbilen kom og skulle hente bosset. Det verste var når vi ødela bossbilen, jeg kastet en stor stein ala 25 kg oppi bosset og når bossbilen kom kan dere gjette dere til resten. Den steinen kom ikke ut men ødela pressen i bossbilen. En ganske puslete bossbil spør dere meg. Mye annet ble også gjort bla ruteknusing, dasstetting, ødelegging av veggen og demontering av alt som kan demonteres. Jaja den tiden var morsom, og siden jeg er en kløpper på og holde ansikt og si til lærerene at jeg ikke har gjort det og de ikke har sett det kan man ikke ble holdt ansvarlig Nei det var morsomme tider det ja. *mimre* *mimre* Du, var en drittunge. Det burde plinget noe i hodet når dere holdt på sånn? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Enn når dagen er slutt da? <quit> ? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Enn når dagen er slutt da? <quit> ? GENIALT. :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har ikke så mye, ikke som jeg husker i alle fall. Men tror ikke negelsklæreren min liker meg så godt, men det er gjensidig. Hadde en mini-talk idag om politisk korrekthet hvor jeg gjorde narr av henne, men jeg tror ikke hun forsto noe, i likeht med resten av klassen. Her forresten: http://home.no/maggof/vg.htm Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Da jeg var ganske liten (2. klasse eller noe), var jeg en skikkelig bølle, og bannet læreren opp i trynet. Husker at jeg måtte være med ei kjerring å se i speilet, og så spurte hun "kven er det du ser i spegelet? Er det den snille eller den slemme johan?". Skjerpa meg senere da... Måtte også få med meg bok å greier hjem. "Johan har vore forholdsvis roleg den siste tida. Ikkje noko tull heller. Hadde ein liten episode i går, då han kallte meg ei fitte og ein del stygge ord." Var syke tider det... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Class baby, class! EDIT: Quotingen gikk til h... Endret 27. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Uhm.. har en norsk lærer ( DØ DIN STYGGE DRITT ) erhm.. som hater meg. hu dytter meg bort uten å spørre om jeg kan flytte meg. så av denn grunn kallte jeg henne hore.. også dill dall og snikk snakk så var jeg satt ned i oppførsels karakter ( i fjor ) åja.. også på barneskolen så tok en lærer hardt tak i armen min fordi jeg kasta snøball på vinduet, også dytta jeg lærern så hu trynte ned i snøen ( kasta en snøball på hu og løp ) *tenker* huff. det var tider det *tenker* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Idag reiste jeg meg i mattetimen, skrev BRB på tavlen og stakk for å kjøpe en cola. Jeg kom inn i klasserommet igjen, visket vekk BR og satt meg. Ingen sa noe som helst. Jeg tror de tror jeg er litt tilbakestående. Hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå