Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?

Anbefalte innlegg

Hm.. Var også en gang noen i 7. hadde laga en falsk bombe. En firkanta pakka med bare gress og en vekkerklokke med noen ledninger var plassert på hoveddøra til skolen.

Kom bombeeksperter fra Bergen med sånn liten robot. Full Tv-dekning og greier og vi fikk fri dagen :D

ÆÆheaheaheahea :lol::lol: Jævli bra :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm.. Var også en gang noen i 7. hadde laga en falsk bombe. En firkanta pakka med bare gress og en vekkerklokke med noen ledninger var plassert på hoveddøra til skolen.

Kom bombeeksperter fra Bergen med sånn liten robot. Full Tv-dekning og greier og vi fikk fri dagen :D

ÆÆheaheaheahea :lol::lol: Jævli bra :!:

Ja, det er sinnsykt fantastisk morsomt når man koster samfunnet såpass mye penger. Full utrykning og saker. Hahahehehehihihihaha :roll:

Lenke til kommentar
noen kompiser av meg låsten en lærer inne i et skap i noen timer. hun var gammel og ble sendt på mental-pleiehjem i non uker etterpå.

Det var vel ikke Merete Bell(ellernoe) på Rosenborg ungdomsskole?!

Har hatt henne selv, hun virket "litt" nervøs ja.

Lenke til kommentar

På GK Hotell og næring... Veldig streng lærer

Lærer pælmer egg i trynet på meg.

Lærer denger meg i hue med ei ketchup flaske (ho skulle ikke ho noe ketchup på bordet her nei)

Lærer blei sur fordi eg råkjørte med bilen hennes :D Skulle kjøpe varer

Lærer klasker meg på ryggen. Skjedde mange ganger...

Lærer kalte meg mange rare ting

Lærer mobber fordi eg sa noe dumt

Lærer ga meg en time fravær fordi eg sov i timen

Lærer ga meg ein vare som va utgått på dato (som eg spiste)

Lærer kastet meg ut av timen, fikk ikke vite hvorfor... Vet enda ikke koffer.

Mye som har skjedd ja

Endret av luni
Lenke til kommentar

En del morsomt her, og jeg liker måten flere her øker troverdigheten på historiene sine ved å skrive som en svane som gjennomgår ubedøvd kastrering med et kjøleskap! :D

Desto mindre liker jeg måten enkelte gjør ekstreme ting, som å utsette lærere for direkte tortur, og å koste samfunnet større summer ved falske utrykninger...

Lenke til kommentar
Alle hos oss Måtte ha byttet passord.  Men det funket for det.

Men jeg har hørt at det varierer litt allting fra skole til skole.  Men det funket fett hos oss.

ja hvis du skal skryte på deg at du kan hacke fronter så fortell oss hva du gjør da? Ellers ser jeg ingen grunn til at du sier slik.

Når du starter så er brukernavnet et eller annet. Så får du beskjed om å bytte det. Når alle har gjort det går du inn på brukernavnet til en eller annen og skriver

det passordet dere startet med (som han har bytta fra) Da kommer du inn på siden. Men da er du ikke inne på selve fronter sida, og kommer ikke inn på "klasseromsiden" Men da trykker du på elevens navn oppe i hjørnet. = påloggingsinfo=bytt passord. Så bytter du passordet hans til noe du husker. Så logger du ut av hans og inn igjen med det nye passordet.

Vet ikke om det funker hos dere, men her funker det fett.

Lenke til kommentar
OT: Hva er fronter?

Noen sa de kunne hacke fronter..

Og snakka om fronter.

Meg bekjent er fronter et slags intranett for noen skoler, spesielt de offentlige?, hvor alt fra chatt med andre elever og med lærere, levering av oppgaver er muliggjort.

jupp, stemmer det, vi har det på skolen min..det suger..

Lenke til kommentar

Har også fronter på min skole..

Hadde det på barneskolen også.. Der holdt jeg og en kamerat ved et uhell på å slette en annen i klassen fra lista! hadde vært digg.. ;)

Jeg pleier å tegne i bøkene min(skrivebøkene) og det liker læreren min godt

En dag gikk hun forbi da jeg hadde tegna jorda, atmosfæren og en komet i samfunnsfagsboka mi. Hun oppforda di andre elevene til også å tegne i bøkene sine, for da ble det hyggeligere å se i dem :D

Hun så for øvrig ikke at atosfæren dro ut i universet fordi jorda forpesta den, at kometen snudde unna jorda og tenkte "Like I'll f*ck there!" eller at det var atomkrig på jorda og at Kina holdt på å sende en bombe på Russland :whistle:

Glad hun ikke så det, for da hadde det ikke blirr så gode norskkarakterer på meg lengre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske å ha gjort noe værre enn å spørre læreren om hvilket volum hun hadde stilt inn høreapparatet på... Men hadde du spurt en annen fyr i klassen min (nordlending med ADHD) så hadde du nok fått en diger bok i posten.

EDIT: Det mest nylige han gjorde var å dra en diger spytt/snørrklyse opp i kaffekoppen til en vikar. Når alle satt og stirra på henne mens hun drakk sa hun: "Nå er dere missunnelige på meg nå" :D Jeg holdt på å spy

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...