rvenes Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Min 704/128 ADSL faller ut stadig vekk I forige uke var det værst måtte resette boksen (ZyXEL prestige 600) fire ganger! IKKE BRA! Så på spørsmål om telenors linjer er ustabile: JA! Hei igjen. Fikk sjekket modemet mitt da. Det var en Zyxel Prestige 600series Snakket også med Bluecom og de sa at kabelen min var 1350m unna sentralen. Om de bruker samme nett som telenor skule det jo ikke være et problem. (det med de nesten 5km fikk jeg høre fra en her på forumet, (jeg tror "dessverre" jeg må stole mer på Bluecom i denne saken)) Det andre jeg fikke høre var at den sentralen ikke var bygget for 3000/640linjer. Noen andre leverandører som kan levere meg ca samme hastighet (eller bedre ) til ca 600kr/mnd? Nummeret mitt er 22 52 48 68 Takker for alle svar da. Mvh Audun Hagen Er det smart og legge ut tlf nr da? Skal eg ringe deg og slå av ein prat? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Du kan godt ringe om du har veldig lyst. Tror ikke det er så mange som har interesse av å ringe til en failie de likesågodt kunne funnet nummeret til i telefonkatalogen. (det er nok å ta av ) Om noen har veldig lyst til å slå av en prat kan de jo godt gjøre det. (jeg tar meg ikke nær av det.) Mvh Audun Hagen EDIT: Dette er IKKE en kontaktannonse. Om dere har lyst så regenr jeg dere som psykotiske personligheter alle sammen. Æsj, bæsj, Endret 19. januar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ja fy flate, her var det ute i mange timer i går og det var på noen ganger og så datt det bare ut, samme sjedde litt før i dag, er enormt dritt når man siter å spiller HL2 Dm Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 La oss lage en "Vi hater Tele_hor" klubb! Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 skal jeg være ærlig tror jeg det er mer brukerfeil på utstyr og oppsett hjemme enn det er feil hos telenor. Feil på utstyr forekommer og der fikser telenor opp kjapt. så RTFM og sjekk alt av koblinger og konfigrasjoner på utstyr og pc før dere i det hele tatt skylder på telenor. jeg hadde som sagt problemer i begynnelsen, tok meg endel timer med dilling før jeg kunne si med over 90% sikkerhet at det var modemet som var defekt, når jeg først fant ut av det tok det 4 dager så hadde telenor sendt meg et nytt modem kostnadsfritt og gitt meg kostnadsfri retur på det gamle. Fikk også 2mnd gratis abbn Jeg kan bare si Telenor (Online ADSL) + Telenor Kundeservice = ps: jobber IKKE i telenor, er heller ikke aksjeeier i Telenor, jeg kjenner ikke engang noen som har forbindelse med telenor. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 skal jeg være ærlig tror jeg det er mer brukerfeil på utstyr og oppsett hjemme enn det er feil hos telenor. Feil på utstyr forekommer og der fikser telenor opp kjapt. så RTFM og sjekk alt av koblinger og konfigrasjoner på utstyr og pc før dere i det hele tatt skylder på telenor. jeg hadde som sagt problemer i begynnelsen, tok meg endel timer med dilling før jeg kunne si med over 90% sikkerhet at det var modemet som var defekt, når jeg først fant ut av det tok det 4 dager så hadde telenor sendt meg et nytt modem kostnadsfritt og gitt meg kostnadsfri retur på det gamle. Fikk også 2mnd gratis abbn Jeg kan bare si Telenor (Online ADSL) + Telenor Kundeservice = ps: jobber IKKE i telenor, er heller ikke aksjeeier i Telenor, jeg kjenner ikke engang noen som har forbindelse med telenor. Forrige posten min var en tull. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hehe, ja men uansett er det mange som trenger å høre det jeg sa var ikke spes retta mot deg, men mot alle som klager å syter på telenor uten at de har noen grunn til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå