Neo_mandal Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 heia, har en dell inspiron 7500, Er nødt til å komme meg inn i safe mode. Hvordan i all verden gjør jeg det? fant ikke noe i setup og er heller ikke mulighet for å trykke f8 ved boot. Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar. mvh ------------------------------- Dreambox Rocka Lenke til kommentar
2-m-m-y Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du har Windows så trykk F8 til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kjør msconfig=>Boot.ini=> hake på SAFEBOOT=> Bruk =>ok=> restart Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har windows ja, men nytte rikke trykke på f8... Kommer ikke inn på pc utenom å gå via safemode... Tror jeg formaterer... Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har dell pc selv. De kan være litt tricky å komme inn i safe-mode på. Trikset er å time når du trykker f8. Pga bootmenyen i dell pc'er så kan du ikke trykke for tidlig. Du kan heller ikke trykke for sent, da windows vill starte. Du skal altså trykke F8 mellom dell's bootmeny og windows oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå