Gullars Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Eg køyrer Opera, og kan ikkje senda e-post. Kvar gong får eg tilbake mail frå AVG (virus-scan), kor det står at mailen ikkje kunne sendast. Kva kan problemet vera? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) For å spesifisera kva mail eg får: This is the AVG E-mail Scanner program. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. ------------------------------------------------------------------- Cannot open smtp connection to '62.70.14.46' Connect: A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond. (10060) ------------------------------------------------------------------- Your e-mail message is being returned to you in the next part of this message. Try to send the message again. Should you need assistance, please contact your administrator or your internet service provider. Har ein følelse av at det er AVG som er skulda. Hadde ikkje dette problemet før eg formaterte, og då brukte eg NOD32. Gjekk over til AVG ettersom prøvelisensen på NOD32 var gått ut. Endret 19. januar 2005 av Gullars Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Utifra feilmeldingen ser det ut til at SMTP-serveren er (midlertidig) nede. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 då har han i så tilfelle vore nede i nesten ei veke no, noko eg tviler sterkt på... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Forsøkt å skru av AVG midlertidig? Slik at du kan se om det faktisk er AVG som har skylden. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 har fått det til å fungera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå