Jonny125 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei jeg har litt problemer med explorer den leser veldig dårlig.... mange bokstaver den ikke klarer og utfylle...men hvis jeg bruker nettleseren Opera så er alt helt normalt! hva er det som gjør at Explorer lager slike tegn ¤ i mange ord?? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Virus, hijacking, spyware, "you name it".... Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er nok spyware og virus ja.. Skaff deg antivirus og last ned ad-aware og Spybot Search & Destroy! Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei jeg har litt problemer med explorerden leser veldig dårlig.... mange bokstaver den ikke klarer og utfylle...men hvis jeg bruker nettleseren Opera så er alt helt normalt! hva er det som gjør at Explorer lager slike tegn ¤ i mange ord?? Det er ikke språkinstillingen din i explorer som er feil da? er det slike tegn istedenfor æ ø å? <-(hvis det er det ser du antageligvis ikke dette da....) Gå til "Vis->Koding" og sett denne til "Automatisk valg" Dette gjør du øverst i explorer vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå