B4stian Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ^^ Bare lurer på det siden vi skal selge noe på skolen. Det vi skal selge er nøkkelring, t-shirt og krus med valgfritt trykk. Trykket kan være et bilde vi scanner og trykker på, et bilde vi tar av kunden der og da eller annet ønskelig. Ville du kjøpt en nøkkelring for kr. 30, t-shirt kr. 120 og krus kr. 70? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har allerede kjøpt flere t-sjorter med eget trykk så der kan jeg ihvertfall svare ja. Krus og nøkkelring vet jeg ikke helt med, muligens kunne jeg funnet på å kjøpe et krus å trykke på ettellerannet å gitt det i gave Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis t-skjortene (stoff og trykk) holdt god kvalitet, ville jeg kjøpt til den prisen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis t-skjortene (stoff og trykk) holdt god kvalitet, ville jeg kjøpt til den prisen. trur det er sånn de stryker på Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kunne fint kjøpt det jeg, men ikke sånn med meg selv, eller familien på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Nei, faktisk ikke. Vi kjøper inn 100% bomulls t-shirts som vi trykker på. Vi får låne proft trykkeutstyr av leverandøren til ca. 20k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå