Njål Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bonnie 'Prince' Billy (a.k.a. Will Oldham): Master and Everyone og I See a Darkness. Min kanskje favoritt-Johnny Cash-cover på hele American-serien er JC's versjon av låta I See a Darkness på American III: Solitary Man (som også i mine ører er den beste skiva i serien). Bonnie 'Prince' Billy's original er bedre. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Metallica: Fade to black, nothing else matters, low man's lyric, hero of the day, the unforgiven I&II, sanitarium (kanskje?), one (kanskje?). (Ble visst omtrent alle de rolige sangene til metallica dette ) Sonata Arctica - Tallulah Hammerfall - Dreams Come True Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Portishead - Dummy (albumet) Radiohead - Exit song (det den heiter?) Radiohead - High and dry Radiohead - Street spirit (fade out) Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Genesis - In The Rapids John Frusciante - The Days Have Turned John Frusciante - The Mirror John Frusciante - A Loop John Frusciante - The Will to Death Alle er flotte deppesanger, men man må høre en stund på Frusciante før det virkelig sitter Ellers er det selvfølgelig en god del Pink Floyd og Guns'n Roses som er flotte til "depping" Endret 19. januar 2005 av Zlascher Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Return - To the top Return - Bye,bye Johnny Så si alt av Savage Garden Iced earth - A question of heaven, i died for you, dracula og melancholy Hammerfall - Remeber yesterday, i believe, always will be, in memoriam, the fallen one, glory to the brave Robbie Williams - Angels, Feel Bon Jovi - always, joey, lie to me, misunderstood, never say goodbye, thank you for loving me, bed of roses 3 doors down - here without you Stevie B - because I love you Nasareth - love hurts The calling - wherever you will go Take that - back for good Toto - hold the line, africa, rosanna Metallica - low mans lyric Jørn hoel - har en drøm Heart - alone Goo goo dolls - iris Sånn det var det meste jeg kom på sånn i farta. Kos deg Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hele Opeth- Damnation albummet. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Nick Cave and the bad seeds har mange vakre, triste låter. Og prøv soundtracket til Dead Man Walking. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Blues, sånn generelt. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Blues, sånn generelt. Støtter på den sjangeren! Blues er og blir deppe musikk numba.1! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 In Flames - Metaphor Kanskje ingen deppesang for folk flest, men sangen passer perfekt for meg. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nightwish - Sleeping Sun Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Metallica S&M - Nothing else matters Metallica - Law man lyric De jeg kommer på nå... Endret 20. januar 2005 av Sitronade Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 The doors - this is the end. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Midnight Choir - Amsterdam Stranded .. den plata der! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Goo goo dolls - Iris Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Extreme - More than words Rammstein - Nebel Guns'n'roses - Since I don't have you Nightwish - Dead boy's poem Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Guns N' Roses: November Rain Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mazzy Star Nick Drake Lambchop This Mortal Coil Dead Can Dance Will Oldham Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bjørn Eidsvåg - Eg ser Evanesence - You Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå