Lungemannen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvordan er det _mulig_ å begynne å snuse om man ikke har lyst? prøvde en gang, og det var godt snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... Eh, hvordan vet du at det er slik med _alle_? Jeg hadde aldri røyket første gang jeg smakte snus, og jeg synes det var godt. Og ja, det var general. Og nei, jeg ble ikke kvalm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Femmer i matten skal jeg klare. Få sinnsyk god utholdenhet til sommeren. Er på god vei, har faktisk 54 i puls nå. Drite i snus: Done. Endret 19. januar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus har ikke røyket fra før av, aldri prøved å røyke en gang, men snus va godt ossn merke på snusen? General CH det va catch ditt fehåve eg e vitne ! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg må se meg slått... Jeg skulle fikse opp lettsykkelen min, men den ble jo stjelt - så jeg gir meg på det punktet. Ellers går det forhåpentligvis min vei på samtlige punkter Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg må se meg slått... Jeg skulle fikse opp lettsykkelen min, men den ble jo stjelt - så jeg gir meg på det punktet. Ellers går det forhåpentligvis min vei på samtlige punkter Forferdelig liv det må være og ikke takle seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nopes. Kanskje fordi jeg ikke hadde noen. Ditto. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus har ikke røyket fra før av, aldri prøved å røyke en gang, men snus va godt ossn merke på snusen? General CH det va catch ditt fehåve eg e vitne ! nei, du e isje Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nopes. Kanskje fordi jeg ikke hadde noen. Ditto. Ditto 2. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Treningsfrekvensen er ikke fullt så hyppig som først planlagt, men bedre med litt enn ingenting. Ellers går det vel fett.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg lovte meg selv å renne mer på twintip i år... har ikke blitt så mye som planlagt på grunn av latterlige timeplaner på NTNU En 5-6 ganger etter nyttår har det blitt likevel. Jeg lovte meg selv å slutte med cola... det har gått fint men nå er jeg avhengig av appelsinsaft. Jeg lovte meg selv å trimme bort juleflesket, det er jeg snart ferdig med. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 skulle ha spist midre godteri ol.(bli sunnere), trene, sove mer, og gjøre det bedre på skolen. jobber med sakene, men går litt treigt Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde å spise mindre godteri i uka......Ehhh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hvordan er statusen til folk nå ved nesten halvgått år? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nopes. Kanskje fordi jeg ikke hadde noen. Ditto. Ditto 2. henger meg på her. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Skulle begyne å trene, og skaffe meg jobb. Begge deler har jeg hittil klart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Brutt alle, og med stil. Skulle trene; er bare blitt slappere. Skulle spise mindre junk food; spiser ikke annet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har tenkt å ikke spise noe snop med sukker i i hele år, utenom i påske/jul. Men har forandret litt - i steden for å ikke spise noe snop i det hele tatt, og trykke innpå med chips og brus, så tar jeg litt av alt i helgene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 1. Jeg skulle opprettholde treningen. Det har jeg klart (kanskje litt mindre svømmetrening og joggetuer, men ellers er det bra) 2. Få meg kjæreste Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Slutte og svare på tråder som handler om nyttårsforsett... oi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå